• سه‌شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۲ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 92073019090
  • خبرنگار : 71365

پاسخ وزیر ارشاد درباره تک‌خوان‌های زن در موسیقی

پاسخ وزیر ارشاد درباره تک‌خوان‌های زن در موسیقی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق نظر مراجع اگر صدای تک‌خوان‌های زن در موسیقی موجب مفسده نباشد، ایرادی ندارد و برخی از مراجع در این باره چنین نظری دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق نظر مراجع اگر صدای تک‌خوان‌های زن در موسیقی موجب مفسده نباشد، ایرادی ندارد و برخی از مراجع در این باره چنین نظری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی جنتی در حاشیه رونمایی از نخستین و بزرگترین نهج‌البلاغه مطلا که امروز 30 مهرماه در محل دفتر وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد، در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تک‌خوان‌های زن و مغایرت آن با نظر بعضی مراجع گفت: طبق نظر مراجع اگر صدای تک‌خوان‌ها موجب مفسده نباشد ایرادی ندارد و برخی از مراجع در این باره چنین نظری دارند.

علی جنتی سپس در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که بسیاری از هنرمندان جوان در عرصه هنرهای تجسمی از طریق موسسه‌های فرهنگی خارج از کشور شناسایی و در ادامه برای به خدمت گرفتن آن‌ها تلاش‌هایی از سوی کشورهای خارجی می‌شود، گفت: ما همواره امیدوار هستیم که کارهای حوزه نگارگری به گونه‌ای رواج پیدا کند که آثار هنرمندان این عرصه در کشورهای دیگر به قیمت بالا به فروش برسد. ما به دنبال این هستیم که وضعیت اقتصادی هنرمندان به گونه‌ای شود که آن‌ها بتوانند روی پای خود بایستند. اما در رابطه با اینکه ممکن است این افراد توسط کسانی در خارج از کشور شناسایی شوند و به آنجا بروند، باید گفت کاری که ما باید بکنیم، این است که به این افراد ارزش ببخشیم و آن‌ها را مورد احترام و کرامت قرار دهیم. و آن‌ها را با احترام نسبت به کشور دلبسته کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۷-۳۰ ۲۱:۲۷

ببخشيد مي شود اسم آن مراجع را هم ذکر کنيد؟ با ترويج فساد و فحشا هيچ پيشرفتي بدست نمي‌آيد. کمي تامل کنيد. براي بدست آوردن دل گروهي هوس‌باز که نبايد خشم الهي را بخريد.

avatar
۱۳۹۲-۰۸-۰۱ ۱۶:۰۶

حق گو جان حق بگو ... خداي متعال يه استعداد بيكران ميده به بعضي كه از بد حادثه صداي عالي و دل‌نشين هست و از بدتر حادثه به يه زن ميده. با خودش ببره به گور؟ چون زن هست؟ خدا چرا اينو داده به زن؟ تا حالا از خودت پرسيدي؟