• جمعه / ۱۹ مهر ۱۳۹۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92071912206
  • خبرنگار : 71404

هدف «آقای گزارشگر» چیست؟

هدف «آقای گزارشگر» چیست؟

تهیه‌کننده و کارگردان هنری مسابقه ورزشی «آقای گزارشگر» در خصوص اهداف این مسابقه گفت: کشف استعدادهای موجود در حوزه گزارشگری فوتبال از اهداف اصلی «آقای گزارشگر» است و امیدواریم با این برنامه گامی در این جهت برداریم.

تهیه‌کننده و کارگردان هنری مسابقه ورزشی «آقای گزارشگر» در خصوص اهداف این مسابقه گفت: کشف استعدادهای موجود در حوزه گزارشگری فوتبال از اهداف اصلی «آقای گزارشگر» است و امیدواریم با این برنامه گامی در این جهت برداریم.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،مهدی محمدی با بیان اینکه فراخوان مسابقه از طریق زیرنویس و سایت شبکه سه سیما اطلاع رسانی شده است، گفت: این فراخوان با استقبال خوبی روبه شد و از سراسرکشور جوانان زیادی برای آزمون اولیه در محل میدان آزادی حضور یافتند.

وی با تاکید براینکه انتخاب گزارشگر برای حضور در مسابقه «آقای گزارشگر» به استعداد افراد بستگی دارد خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان که استعدادی در حوزه ورزشی دارند و به فعالیت در این عرصه علاقه‌مند هستند، همواره در انتظار فرصتی برای بروز و ارائه توانمندی‌های خود بودند به همین دلیل گروه ورزش شبکه سه تصمیم گرفت با تولید یک برنامه این فرصت را برای آنها مهیا کند.

تهیه‌کننده «آقای گزارشگر» همچنین اعلام کرد: این برنامه در واقع یک مسابقه ورزشی میان علاقه‌مندان به گزارشگری مسابقات فوتبال داخلی و خارجی و انجام آزمون عملی برای سنجش اطلاعات فوتبالی آنهاست.

محمدی با اشاره به روال و نحوه برگزاری مسابقه «آقای گزارشگر» نیز یادآور شد: درهربرنامه به تناسب زمان حدود8 تا 10 نفرافراد برگزیده آزمون به پرسش‌های چند کارشناس و مجری برنامه پاسخ خواهند داد و در ادامه آزمون عملی گزارش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی نیز از آنها گرفته خواهد شد. بر این اساس هر هفته در پایان هر مسابقه یک نفر به عنوان برنده نهایی انتخاب خواهد شد. همچنین برندگان مسابقات هر هفته در یک برنامه مشترک که در واقع فینال فینالیست‌هاست، شرکت می‌کنند تا یک نفر به عنوان نفر اول این برنامه انتخاب شود.

تهیه‌کننده «آقای گزارشگر» در ادامه گفت‌و‌گوی خود درباره حمایت از برندگان این مسابقه و احتمال فعالیت آنها در حوزه گزارشگری توضیح داد:شبکه سه سیما، هیچ قولی برای همکاری با برندگان نمی‌دهد اما با وجود شبکه‌های تخصصی ورزشی مطمئنا تهیه کنندگان ورزشی بنا بر استعدادها از این افراد بهره خواهند برد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: حضور استعدادهای جوان از میان شهرستانهای محروم امید وانگیزه در میان جوانان را تقویت کرده است.امیدوارم «آقای گزارشگر» در زمان پخش مورد استقبال قرار گرفته و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک رشته‌های پرطرفدار دیگری همچون: والیبال و کشتی را نیز به آن اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا، شناسایی «آقای گزارشگر» با هدف کشف استعداد جوانان درعرصه گزارشگری مسابقات فوتبال از دوشنبه(15مهر) آغاز شده است و تا 21 مهر ادامه خواهد داشت.

آقای گزارشگر

«آقای گزارشگر» که قرار است از شبکه سه سیما به روی آنتن برود، در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه خواهد شد وهم اکنون مراحل تصویربرداری آن آغاز شده است.

مسابقه «آقای گزارشگر» برای نخستین بار با هدف کشف استعدادهای جدید در زمینه گزارشگری ورزشی با مشارکت بیش از ۲۰ هزار نفر از سراسر کشور آغاز شده و آزمون اولیه با حضور گزارشگران با سابقه‌ی تلویزیونی ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha