• شنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 92071307896

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: همه اردوهای آموزش و پرورش اختیاری است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: همه اردوهای آموزش و پرورش اختیاری است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور باید اختیاری باشد و هر اردویی که در آموزش و پرورش برنامه‌ریزی می‌شود، اختیاری است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور باید اختیاری باشد و هر اردویی که در آموزش و پرورش برنامه‌ریزی می‌شود، اختیاری است.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، علی اصغر فانی در حاشیه آیین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی در حرم مطهر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ایسنا درباره اینکه تا سال گذشته اردوهای راهیان نور بنا بر اظهار دانش آموزان اجباری بوده و امسال اختیاری است، گفت: هر اردویی که در آموزش و پرورش وجود دارد و برنامه‌ریزی می‌شود کاملا اختیاری است و اردوهای راهیان نور نیز اختیاری است و باید اینگونه باشد.

فانی همچنین گفت: با دیدن این دانش‌آموزان که به غرب کشور اعزام می‌شوند یاد سالهای 60 و 64 افتادم، چرا که در آن زمان مسئولیت آموزش و پرورش کردستان را داشتم و شاهد بودم که رزمندگان و ایثارگران چه تلاشهایی کردند تا ایران و کردستان بماند.

وی افزود: حضور دانش آموزان در منطقه عملیاتی و آشنا سازی آنها با ایثار و تلاش رزمندگان بسیار مهم است و گفتن ایثارگری‌های رزمندگان به دانش آموزان هیچ اشکالی ندارد.

وی درباره توزیع شیر مدارس نیز گفت: در برخی از مدارس توزیع شیر انجام می‌شود، اما رقم اعتبار تخصیصی آن را نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش ایسنا، برخی از دانش آموزان حاضر در حرم مطهر در اظهاراتی عنوان کردند که سال گذشته این اردوها اجباری بوده و برای آن هشت نمره لحاظ می‌شد در حالی که امسال نمره آن حذف شده و شرکت در این اردوها نیز اختیاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha