• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 92070100443
  • منبع : مطبوعات

پیش از اجرای کنسرت «عشق من، ‌ایران من»،

رضا صادقی:من و سالار عقیلی در این کنسرت دو برادریم با مادری به نام ایران

رضا صادقی:من و سالار عقیلی در این کنسرت دو برادریم با مادری به نام ایران

برج میلاد سوم و چهارم مهرماه میزبان کنسرت «عشق من، ‌ایران من» به میزبانی دو هنرمند موسیقی سنتی و پاپ، سالار عقیلی و رضا صادقی است.

برج میلاد سوم و چهارم مهرماه میزبان کنسرت «عشق من، ‌ایران من» به میزبانی دو هنرمند موسیقی سنتی و پاپ، سالار عقیلی و رضا صادقی است.

به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این کنسرت سالار عقیلی خواننده موسیقی اصیل و رضا صادقی خواننده پاپ در کنسرتی مشترک به نام «عشق من، ایران من» قطعاتی اجرا کرده و در دو قطعه دوئت خوانی خواهند کرد.

رضا صادقی درباره برگزاری این کنسرت گفت: این کنسرت در حقیقت یک میهمانی ایرانی است که به میزبانی ایران برگزار می‌شود و در آن دو میهمان دیگر یعنی من و سالار عقیلی روی صحنه می‌رویم. در این کنسرت نه من وارد جهان موسیقی سنتی می‌شوم و نه سالار عقیلی پاپ می‌خواند بلکه در کنار هم آهنگ‌های مربوط به ایران را می‌خوانیم.

او در این باره ادامه داد: برگزاری این کنسرت را این طور می‌توانم تشبیه کنم که من و سالار عقیلی در این کنسرت دو برادریم با مادری به نام ایران که ما را کنار هم جمع کرده. من گیس مادر را شانه می‌زنم و ایشان چشمانش را سورمه می‌کشند.

سالار عقیلی هم در باره این کنسرت که توسط شرکت کانون ایران نوین و با همکاری شرکت عظیم شهر برگزار می‌شود گفت: برای برگزاری این کنسرت ابتدا قرار بود ۴ خواننده در کنار هم به روی صحنه برویم که بعد از گفتگویی که با رضا صادقی داشتیم تصمیم بر این شد که دو نفری این کنسرت را برگزار کنیم. من و رضا صادقی هر کدام به طور جداگانه به نام ایران و به عشق ایران در این کنسرت ترانه‌هایی که در سال‌های اخیر کار کرده‌ایم را، می‌خوانیم.

او در ادامه تاکید کرد: با شرکت در این کنسرت خواستم نشان دهم اهالی موسیقی سنتی هیچ دشمنی با موسیقی پاپ فاخر ندارند و فکر می‌کنم اهالی موسیقی پاپ هم با موسیقی سنتی جدی، مشکلی ندارند.

عقیلی هم چنین از دیگر اهدافش اجرای کارهای خاطره انگیز و هم چنین قطعات وطنی‌اش دانست.

سالار عقیلی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش درباره قطعاتی که خواهد خواند گفت: کارهای من در این کنسرت قطعات وطنی و قطعاتی است که مردم با آن‌ها خاطره دارند.

وی افزود: همیشه دوست داشتم کارهای خاطره انگیزم را در یک کنسرت اجرا کنم و در برنامه مشترکم، هم قطعه‌های وطنی و هم کارهای خاطره انگیزم برای مردم زمان اجرا می‌یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۷-۰۱ ۱۹:۲۰

من خودم عاشق رضا صادقي هستم و خانومم عاشق سالار عقيلي. سعي مي‌کنم که با خريدن بليت اين کنسرت سورپرايزش کنم