• شنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92063019130
  • خبرنگار : 71357

رویانیان:با قهرمانی برخورد قاطع نشود از فوتبال می‌روم/مردم بگویند اشتباه‌ها عمدی است یا نه

رویانیان:با قهرمانی برخورد قاطع نشود از فوتبال می‌روم/مردم بگویند اشتباه‌ها عمدی است یا نه

محمد رویانیان با انتقاد از قضاوت محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: اگر با قهرمانی قاطعانه برخورد نشود، از فوتبال می‌روم.

محمد رویانیان با انتقاد از قضاوت محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: اگر با قهرمانی قاطعانه برخورد نشود، از فوتبال می‌روم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اتفاق‌های بازی پرسپولیس و سپاهان و انتقادها به عملکرد محسن قهرمانی اظهار کرد: صحبت ما از اشتباهات داوری گذشته است. آن چه در بازی روز گذشته اتفاق افتاد فراتر از یک اشتباه بود. از جامعه داوران استمداد می‌طلبم نگذارند افرادی خاص وجاهت، عدالت و صلاحیت قضاوت داوران را زیر سوال ببرند. یکی از این افراد قهرمانی است. او در بازی روز گذشته اشتباه نکرد بلکه عمدا آن تصمیم را گرفت.

وی ادامه داد: این کار می‌تواند ناشی از مسائل روحی – روانی و شخصیتی باشد و یا می‌تواند ناشی از دست‌های پشت پرده باشد که امیدوارم مورد دوم نباشد. اگر دستی در کار است، چرا آن را قطع نمی‌کنید؟ آیا این درست است که دل 30 میلیون هوادار را غمگین کنید. آخر به چه قیمتی و چرا؟ اتفاق رخ داده در بازی گذشته اشتباه داوری نبود. اشتباه برای وقتی است که داور صحنه را نمی‌بیند. نه اینکه وقتی صحنه را ندیده، بدترین تصمیم را می‌گیرد و یک تیم را نابود می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد مجدد از محسن قهرمانی گفت: این برای نخستین بار نیست که این داور در بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان اتفاقات را به نفع تیم اصفهانی رقم می‌زند. در سال‌های گذشته یک بار در زمان دنیزلی و یک بار هم در زمان دایی پرسپولیس با سپاهان بازی داشت که هر دو بار 4 بر یک مغلوب شد و جالب اینجاست که در آن بازی‌ها هم اشتباه‌های داوری به کمک تیم اصفهانی آمد. آقای قهرمانی آیا اشتباه شما در آن بازی‌ها هم اتفاقی بوده است. وقتی یک اشتباه فاحش چند بار تکرار می‌شود، اسمش چیست؟ مردم به این سوال پاسخ دهند.

رویانیان در ادامه گفت: پرسپولیس این بازی را باخته و دیگر نمی‌توان سه امتیاز را برگرداند اما من توقع برخورد قاطعانه با قهرمانی را دارم. اگر با او برخورد نشود از فوتبال می‌روم و اگر برخورد شود هم به این فوتبال امیدوار می‌شوم که می‌توان در آن نفس کشید. من به اصفهانیان ارادت دارم. او می‌تواند از من شکایت هم بکند اما یادش نرود که این کار صورت مسئله را پاک نمی‌کند. برخورد محکم با قهرمانی نه تنها حرف و حدیث‌ها را از جامعه داوری دور می‌کند که همه ما را به پاک بودن فوتبال امیدوار می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۰۰

آقاي رويانيان من هوادار استقلال هستم.بازي ديشب رو ديدم ياد بازي استقلال با سپاهان و ذوب آهن افتادم.دقيقا همين بلا سره استقلال اومد.تو اين 2 بازي 6 امتياز به تيم هاي اصفهاني با داوري دادند.هم شما و هم آقاي فتح اله زاده بايد پيگير باشيد.تيم هاي بالاي جدول هر سال با اختلاف کم قهرمان ميشن.حساب کنيد تو 2 بازي اينطوري بشه ديگه بايد قيد قهرماني رو زد.داوري صد در صد به سود تيم هاي اصفهاني.سند و مدرک هم تا دلتون بخواد موجوده....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۰۵

بابا برو پدرمون رو درآوردي! همش اعتراض . باختي ديگه. اين همه فرياد و تهديد ندارد.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۲۵

بازي با مس يادتونه با گل ناجوانمردانه امتياز گرفتيد ديشب چوبش رو خورديد. بازي تراکتور يه سالتو اسطوره دهنوي زد يه پنالتي هم قهرماني تقديمتون کرد ديشب تاوانشو داديد.هنوزگل آفسايد دقيقه چهار به فولاد و گل آفسايد به ملوان رو داريد که تاوانش رو بايد پس بديد.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۷:۴۱

شما که داريد منفي ميدين، معنيش اين است که چنين چيزي اتفاق نيفتاده؟ سالتو بارانداز دهنوي واقعيت نداشت؟ مگه آن حرکت اخراج و کارت قرمز نداشت؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۱:۲۹

زرد طلايي خيلي نامرديه که حق و حقيقت را زير پا گذاشته و نامردي قهرماني را طرفداري مي‌کني. تو ديگه کي هستي؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۲۹

وقتي داري مي روي ، دست امثال خودت را هم بگير و برو ، بگذار پرسپوليس به دست بزرگان پرسپوليس باشد . اگر در صدر پرسپوليس ، يک معلم فوتبال باشد و يک نهاد توليت اين تيم را داشته باشد و اين تيم هم يک تيم ايراني همانند ديگر تيمها شود ، مطئمئن باش که پيشرفت خواهد کرد . شما به وادي و حوزه کاري خودت برگرد و بگذار اين حوزه را هم فوتبال دانان اداره کنند . اگر پرسپوليس باخت ، صد برد پيش روي خود دارد ، شما که بروي ، هر بردي ، برد سه امتيازي است و هر باختي ، باختي سه امتيازي است .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۳۸

تو رو خدا معطل نکن برو از کجا اومدي به همون جا برگرد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۴۶

آقاي نسبتا نا محترم لطف کن بدون داري درمورد کي صحبت ميکني. يه آدم پيدا شده که داره باعث پيشرفت تو فوتبال ميشه و يه کم فرهنگ‌سازي ميکنه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۴۷

سردار عزيز سلام الان دوساله ميخواهي بروي ولي نميروي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۵۷

فقط خودت بخدا سردار دارمت

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۵۸

تو ديگه کوتاه بيا..ميخوام برم شد حرف؟؟؟؟ خب ميگن برو..اونا ک خوششون نمياد 2نفر حقگو توي فوتبال باشن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۷:۱۴

فقط خودتو عشقه سردار حق پرسپوليسو بگير.... ياشاسين شهريار علي دايي.....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۷:۲۸

فرق استقلال و پرسپوليس: استقلال 4 شنبه‌ها تو آسيا بازي ميکنه پرسپوليس 4 شنبه‌ها با حسرت تو درفشي‌فر تمرين ميکنه. راستي: بي‌جنبه بودن تو آسيا حسرت پرسپوليس

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۷:۲۸

آقاي رويانيان برو. کي سر راهت وايساده؟ هيچ کس نميخواد مديريت نظامي شما تو فوتبال باشه. فوتبال که سايه زور امثال شما را نميخواد.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۷:۵۷

سردار اسم رفتن آوردي اشک تو چشام حلقه زد. ديگه از اين حرفا نزن. هر کي ندونه فکر ميکنه 60 تا قهرماني آوردي برامون

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۸:۱۳

خود شما فرمودين يک داوري به من گفته 60 ميليون بده تا بازي رو براي شما در بياورم. خب اين يعني دستي در کار است. پس چرا همون موقع قطعش نکردي؟ حالا الان ميفرمايين دست پشت برده قطع بشه؟ عجب. از طرفي ميفرمايين اگه قطع نشه ميرم. خب هر چه زودتر برويد به همان جايي که بوديد. شما اگر يک متخصص در کارتون بوديد که همان جا نگهتان ميداشتن تا اونجا پيشرفت کنه. به مردم بگوييد که شما چگونه در همان سال اول ورودتان بدون هيچ فعاليت اقتصادي به قول خودتان آن همه ميلياردي هزينه کردين؟ اين همه پول از کجا امده؟ اگر از جيب مبارک هزينه ميکردين خيلي هم خوب بود ولي چگونه اين همه پول آمده؟ اگر شما توان داريد که انقدر در زمينه اقتصادي يک جايي رو رشد دهيد چرا از شما استفاده نميکنن تا مملکت انقدر در زمينه اقتصادي ضعيف نباشه؟ کجاي دنيا يک مدير اين همه مصاحبه ميکنه؟ چپ ميريم راست ميريم ميبينيم ايشون همش داره مصاحبه ميکنه هي ميگه من دارم فلان کار رو ميکنم.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۸:۱۵

مطمئن باش تو حالا حالا ها هستي مطمئن باش هيچ کس نميتونه جاي تو را در پرسپوليس بگيره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۸:۲۲

اگر بروي بزرگترين خدمت را به هواداران کرده‌اي. نه تنها در اين بازي بلکه همه هفته‌ها جو و حاشيه درست ميکني.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۸:۴۶

چرا مافياي فوتبال ايتاليا به اصفهان کوچ کرده؟ دليلش را فيفا و afc و فدراسيون آقاي کفاشيان پاسخ دهند. اخيرا در کجا سر داور بريده شد؟ اين وقايع احتياج به بررسي و پيشگيري از وقوع جرم دارد. آقاي حسن‌زاده کجاييد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۹:۲۹

سردار برو بذار مردم نفس راحت بکشند. تا هر چي ميشه گريه مي‌کني مي‌خوام برم ...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۰:۱۵

سلام، يکي به اينا بگه قهرماني همون کسيه که بازي اول به نفع پرسپوليس داوري کرد... جلو تراکتورسازي...!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۰:۲۷

ايشون چي فکر کردن؟ خب از فوتبال برو. يکي کمتر. مگه ما خواستيم تو بيايي که حالا ناز مي‌کني ميرم؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۳:۲۱

آقا جون اينا ميگن قهرماني بايد مثل هفته اول با تراكتورسازي برا ما غش كنه هميشه نميشه عزيزم همه جا به نوبت

avatar
۱۳۹۲-۰۷-۰۵ ۲۲:۳۳

متاسفم واسه همه اونايي كه اينجوري به رويانيان حمله ميكنيد شما ها يا دوستان قهرماني هستين يا صد در صد دست هاي الوده پشت پرده كه با نظراتون دوس دارين ماست مالي بشه اين حق خوري تابلو متاسفم