• یکشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 92062414878
  • خبرنگار : 71460

آنچلوتی: اگر تمرکز بیشتری داشتیم به پیروزی می‌رسیدیم

آنچلوتی: اگر تمرکز بیشتری داشتیم به پیروزی می‌رسیدیم

سرمربی رئال‌مادرید می‌گوید اگر تیمش در دیدار با ویارئال تمرکز داشت می‌توانست به پیروزی برسد.

سرمربی رئال‌مادرید می‌گوید اگر تیمش در دیدار با ویارئال تمرکز داشت می‌توانست به پیروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال‌مادرید با توقف برابر ویارئال از صدرنشینان لیگا فاصله گرفت.

کارلو آنچلوتی پس از توقف تیمش برابر ویارئال گفت: بازی بسیار سختی داشتیم. فکر نمی‌کنم این بازی بدترین بازی ما در این فصل بود. هر دو تیم در این دیدار به دنبال پیروزی بودند. همیشه پس از بازی‌های ملی انتظار چنین بازی‌های سختی را دارم. خیلی از بازیکنان ما بازی‌های سختی در هفته‌ گذشته برای تیم‌های ملی‌شان انجام داده بودند، در حالی که ویارئال این شرایط را نداشت. تیم ما علاوه بر شرایط فیزیکی، شرایط ذهنی خوبی نیز نداشت. دو گل در این دیدار به ثمر رساندیم اما نتوانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. ویارئال در مقاطعی از بازی بهتر از ما بود. آنها تیمی خوب و بسیار باکیفیت هستند.

سرمربی رئال‌مادرید درباره گلزنی گرت بیل گفت: فکر می‌کنم او از گلزنی برای رئال مادرید در بازی نخست خیلی خوشحال باشد. بیل بازی خوبی انجام داد. از بازی او در این دیدار راضی هستم. بیل در این دیدار نگرش بالای خودش را به خوبی نشان داد. سعی می‌کنم در بازی‌های نخست به گرت بیل به صورت کامل بازی ندهم زیرا او بازیکن خیلی آماده‌ای نیست و به زمان نیاز دارد تا بتواند با سیستم‌ موجود در تیم هماهنگ شود. به همین خاطر پس از یک ساعت او را از زمین بیرون کشیدم.

سرمربی رئال‌مادرید در ادامه گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در کنار هم بازی می‌کردند. مطمئنا تیم ما در آینده بهتر از این خواهد شد.

سرمربی رئال درباره دیگو لوپس که در این دیدار به ایکر کاسیاس ترجیح داده شد، گفت: لوپس در این دیدار خوب بازی کرد. نمی‌دانم او ما را از شکست نجات داد یا خیر اما فکر می‌کنم اگر کمی بیشتر تمرکز داشتیم، می‌توانستیم این بازی را دو بر یک ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha