• شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 92062313934

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به ایسنا خبر داد:

مقدمات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته فراهم شد

مقدمات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته فراهم شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از پیگیری آموزش و پرورش برای پرداخت بدهی این وزارتخانه به فرهنگیان از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی خبر داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از پیگیری آموزش و پرورش برای پرداخت بدهی این وزارتخانه به فرهنگیان از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی خبر داد.

علی اصغر فانی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: در این باره رایزنی‌هایی با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صورت گرفته است.

وی درباره میزان بدهی آموزش و پرورش به فرهنگیان از جمله پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، اظهار کرد: آمار دقیق این بدهی را در ذهن ندارم، اما مقدمات آن آماده شده و رایزنی‌هایی با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صورت گرفته که به محض تامین این منابع، آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۰۹:۴۷

از چهار سال پيش تاحالا حق خبره و عالي گروه استحقاقي اضافه‌کاري و بيمه طلايي به مدت 2 سال.... پرداخت نشده

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۰ ۱۴:۱۰

لطفا بااين همه تاخير در دادن پاداشهانرخ تورم رانيز درزمان پرداخت لحاظ نماييد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۱۹:۵۸

ادارات ديگر بلافاصله پاداش پايان خدمت بازنشستگان پرداخت مي کنند اما ما فرهنگيان حتي از مرخصي به خاطر کار براي مردم استفاده نکرديم متاسفانه حقمان ضايع مي شود وبايد هميشه در انتظار باشيم

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۰۲ ۱۰:۲۸

با سلام بعد از 35 سال خدمت با فوق ليسانس و هزارجور گرفتاري با 1400000تومان بازنشسته شدم.ومتاسفانه براي دريافت پاداش پايان خدمت بايد به سايت ايسنا مراجعه کنم.والا هرکسي حرمت داره...کاشکي همين هم نمينوشتم...

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۷ ۲۳:۰۳

طبق صحبت وزيردر شهريور92فرمودند بزودي پاداشها پرداخت خواهدشداكنون 6ماه ازاين وعده مي گذرد وخبري نشدكه هيچ حرفي از آن هم نيست.