• جمعه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۱:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92062213464

حمله قلعه‌نویی به برنامه 90

حمله قلعه‌نویی به برنامه 90

برنامه تلویزیونی 90 در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال "خائن به فوتبال ایران" خوانده شد.

برنامه تلویزیونی 90 در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال "خائن به فوتبال ایران" خوانده شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی صحبت کرد. او در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش نه به بازی که به برنامه نود اشاره کرد و با حرارت خاصی نسبت به عملکرد مجری این برنامه به انتقاد پرداخت. قلعه‌نویی در این رابطه گفت: "بعدها معلوم می‌شود که برنامه نود چه خیانت‌هایی به فوتبال ایران کرده است."

وی درباره بازی هم گفت: بازی کیفیت خوبی داشت اما ما از ناحیه داوری ضربه خوردیم. کسانی می‌خواهند قلعه‌نویی را بزنند و به کیفیت کاری ندارند. امروز بازی زیبایی بود اما ما باز هم به اشتباه داوری باختیم؛ همانطور که دو باخت قبلی‌مان به این خاطر بود. آقایان نگاه ملی به استقلال ندارند و این طبیعی است چون آنها ما را دوست ندارند.

قلعه‌نویی در ادامه با لحنی طعنه‌آمیز گفت: یکسری مسائل وجود دارد که قلم‌ به دست‌های پاک با پرداختن به آنها علیه ما کار می‌کنند.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: من این پیروزی را به باشگاه فرهنگی ذوب‌آهن و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. آنها دو سه موقعیت خیلی خوب داشتند و ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. از تیمم راضی هستم. بازیکنانم بازی قابل قبولی ارائه دادند اما باختیم.

قلعه‌نویی بار دیگر و در پاسخ به سوالی درباره اینکه تیمش در حد و اندازه استقلال بازی نکرد، با طعنه‌ای دوباره گفت: تیمی که 15 موقعیت ایجاد می‌کند تیم خوبی است اما فکر می‌کنم که باید جام اخلاق را به جای بازیکنان به داوران بدهند.

در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید چرا برخلاف همیشه که تیم‌های او خط هافبک قدرتمندی دارد در بازی امشب در دو جناح دچار مشکل بود، وی در پاسخ گفت: روی گل اول ما در یک ارسال 70 متری گل خوردیم و در گل دوم هم عابدینی از مدافع حریف جا ماند. این مشکل با آمدن خسرو و بیگ‌زاده برطرف می‌شود. البته امروز چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: استقلال امروز بیش از 10 موقعیت گلزنی صددرصد داشت. قبول ندارم که هافبک‌هایمان خوب نبودند. ما در ایجاد موقعیت بسیار خوب بودیم. دو پنالتی هم گرفتیم که داور ندید. هرچند ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شود. در نهایت می‌توانم بگویم که هم ما می‌توانستیم امروز برنده شویم و هم ذوب‌آهن اما پیروزی سهم حریف بود.

در ادامه خبرنگاری از سرمربی استقلال درباره میزان آمادگی تیمش برای دیدار با بوریرام تایلند پرسید که قلعه‌نویی پاسخ داد: تازه 10 دقیقه از تمام شدن بازی امشب گذشته است و ما برای بازی با بوریرام وقت زیادی داریم که در این مدت سعی می‌کنیم به خوبی ریکاوری کنیم.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: امشب یکی از معدود بازی‌های امسال بود که خیلی موقعیت داشتیم. امشب هم مهاجمان و هم مدافعان موقعیت گلزنی داشتند. یک روز تیم شما می‌بازد و موقعیتی خلق نمی‌کنید که نگران کننده است اما یک روز دیگر می‌بازید اما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنید که این مساله خیال شما را راحت می‌کند.

در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که چرا می‌گوید برخی می‌خواهند او را زمین بزنند، سرمربی استقلال در پاسخ انتقاد شدیدی به برنامه نود داشت: اگر من جای مدیرعامل استقلال بودم اجازه نمی‌دادم برنامه نود یک ثانیه علیه استقلال صحبت کند. مجری این برنامه ادعا دارد که این برنامه ابزاری است برای آنکه مشکلات جامعه را نشان دهد اما این برنامه جامعه را به حاشیه می‌برد. یقین دارم که بعدها مشخص می‌شود که این برنامه چه خیانت‌هایی به فوتبال ایران کرده است. برنامه نود افراد را رودرروی یکدیگر قرار می‌دهد. یک بار رحیمی و رویانیان را با هم درگیر می‌کند و یک بار رییس فدراسیون را روی خط می‌آورد و می‌گوید از ساعت خوابش گذشته و با کشیدن بحث کفش سیندرلا با ادبیات بدی با او صحبت می‌کند. این برنامه با این گفتمان افراد را به جان هم می‌اندازد. اینها یک گروه دارند که اگر کسی عضو آن نباشد، او را با تمام وجود می‌کوبند. آقای شیرینی در برنامه نود حرف خوبی زد. او گفت که فردوسی‌پور و برنامه نود ترس از باخت در داربی را به دل مربیان انداخته است. حتی یک بار آقای هاشمی که تهیه‌کننده این برنامه است، در هتل المپیک قسم خورد و گفت که من تنها مربی هستم که رودرروی نود ایستاده‌ام. او گفت بعضی از مربیان برای آن که سه دقیقه روی آنتن باشند، به فردوسی‌پور التماس می‌کنند! طبیعی است که اگر کسی این کار را نکند، مورد حمایت قرار نمی‌گیرد و می‌شود مربی سنتی و هزار انگ دیگر به او می‌چسبانند.

وی ادامه داد: اگر من هم سرم را پایین بیندازم و "چشم" بگویم، همه چیز خوب می‌شود. حالا ببینید من چقدر بدبخت شده‌ام که فردوسی‌پور درباره شخصیت حقیقی و حقوقی من حرف می‌زند. او در برنامه‌اش به شیرینی گفت که چون دو سال است به فوتبال آمده نباید حرف بزند و حالا من از خودش می‌پرسم که زمانی که ما بازی می‌کردیم، او کجای فوتبال بوده است. اصلا برای چه به فوتبال آمده؟ او به شیرینی گفت که کجای فوتبال است و من همین سوال را از خود فردوسی‌پور می‌پرسم.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: اگر بهترین بازی را انجام بدهید و در آسیا نتیجه بگیرید به تو انگ می‌زنند. فردوسی‌پور دارد فوتبال ایران را نابود می‌کند. یک روز درباره پسرم حرف می‌زند. من پسر چندین استقلالی سابق را به تیم آوردم و تمرین دادم. دوست داشتم و این کار را کردم هیچ ترسی هم ندارم. اگر پسرم به دوبی می‌رفت و آن کارها را می‌کرد، از نظر فردوسی‌پور من می‌شدم مربی اخلاق. متاسفم برای مدیرانی که با این برنامه تماس می‌گیرند. این برنامه مدیران را به جان هم می‌اندازد و الفاظی به کار می‌برد که جوان‌ها با شنیدن آنها از فوتبال زده می‌شوند.

قلعه‌نویی افزود: زمانی که کسی می‌خواهد در نود از من تعریف کند، فردوسی‌پور سریع حرفش را قطع می‌کند اما کافی است آن فرد با من مشکل داشته باشد آن وقت همه صحبت‌ها می‌شود علیه من. نویدکیا در سپاهان قهرمان شد و وقتی به نود آمد از او درباره رابطه‌اش با من پرسید. یا وقتی کاظمیان بازیکن یک تیم بود و من مربی تیم دیگر، از او می‌پرسید که رابطه‌اش با من چگونه بوده است. چرا همین سوال را از ساموئل نپرسید؟ همین است که می‌گویم اگر در دایره آنها نباشی به تو حمله می‌شود. وقتی بخواهی حرف بزنی و بگویی مردم گرسنه هستند و فوتبال مشکل دارد، به تو هزار انگ می‌زنند.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: لطف خداست که تیم من نتیجه می‌گیرد. استقلال پولی ندارد. ما فصل را با سه میلیارد و خرده‌ای شروع کردیم. خیلی‌ها از جمله کادرفنی و پزشکی تیم طلب دارند اما ما به خاطر مردم به کارمان ادامه می‌دهیم. باز هم می‌گویم اگر به جای فتح‌الله‌زاده بودم اجازه نمی‌دادم نود این طور درباره استقلال حرف بزند. نمی‌توانم به او توصیه‌ای کنم اما نمی‌گذاشتم نود یک ثانیه راجع به استقلال صحبت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۰۱:۳۹

كسي كه جلوي تعطيلي برنامه 90 هستن ميخوان هر كاري تو فوتبال كردن كسي پيگيري نكنه و حقايق را براي مردم نكه دوره قهرماني با لابي كردن تمام شده

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۰۲:۲۳

چطور اون ومقع که اومدي روخط نود هرجي از دهنت در اومد در مورد استقلال مظلومي گفتي 90 برنامه خوبي بود؟ الان شده بد ؟!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۰۸:۰۸

آقاي قلعه نوئي اتفاقا تنها برنامه اي که باعث پيشرفت فوتباله همين نوده. شما دوست داري هر کاري دلت خواست تو فوتبال اين مملکت انجام بدي و کسي کاري به کارت نداشته باشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۰۹:۰۶

نه كه 15 ساله داره ميگه فوتبال ما درست شده شما نگاه كنين هر جا به ضرر فردوسي پور بوده قطع ميكردن يارو به خاطر اينكه تو tv بياد هر چي عادل بگه ميگه درسته دوستان اين خانه از پايه خرابه تخته كنين فوتبال رو

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۰۹:۳۸

اين عادت اين آقا و دارودسته اش هست که جنبه باخت و ندارند.مشکل اصلي داور اين بود که برخلاف فغاني که در دقايق اوليه داربي با دادو بيداد اين آقا تحت تاثير قرار نگرفت.اين آقا استقلال و تبديل به تيم گلادياتورها کرده بازيکنان فقط تکلهاي خشن ميزنند و همش ميخوان با اغوا کارشونو پيش ببرند استقلال جاي لمپنها نيست.در ضمن چون برنامه نود زير و بم کاراشو ميکشه بيرون باهاش مخالفند دوستاي آبي گول حرفهاي اين آقا و مدير عاملمونو نخورين

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۰

اصلا مشخص نبود پ ر س پ و ل ي س ي هستي جمع کن بابا تابلو

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۰:۱۷

هر دم از باغ بري ميرسد تازه تر از تازه تري ميرسد ...ديده بوديم باخت رو گردن داور وزمين تماشاگرو توپ و .....بندازن اما تاحالانديده بوديم کسي باخت رو به گردن عادل و برنامه نود بياندازه...الحق والنصاف باخت هم ظرفيت ميخواد که اقايون ندارن!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۰:۵۴

قلعه نوعي حرف بي خود زياد مي زنه برنامه نود برنامه ي خيلي خوب و فوق العاده عالي هست اگه برنامه نود نبود فوتبال ايران الان نابود شده بود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۰۰

آقايون منافعشون درخطره.شما مردمو چي فرض کردين؟فکر کردين نميدونيم چرا بعد هر باخت ميرين پشت اين چيزا پنهون ميشين؟فکر کردين ما نفهميم؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۰۱

اتفاقانود درددل فوتباله که تو نتوني هر کاری بکني

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۰۹

من نميدونم مربيان فوتبال ايران تا کي ميخوان باخت هاشونو گردن زمين و زمان بندازن؟انشالله تو تايلند هم ميبازي اونوقت ببينيم باختتو به چي ربط ميدي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۱۷

دمت گرم عادل، خوب اومدي تو فوتبال و مانع شدي اين آقايان هر كار اشتباهيو انجام ندهند، عادل فردوسي پور تو محبوب ميليون ها ايراني هستي...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۲۸

با احترام به آقاي قلعه نويي از ايشان مي پرسم که چرا آن همه به داور اعتراض کردند در حالي که معلوم بود هيچ خطاي پنالتي براي استقلال اتفاق نيفتاده و تصميم داور درست است. متاسفانه به نظر مي رسيد آقاي قلعه نويي قصد دارد داور را تحت تاثير قرار دهد تا نتيجه بازي عوض شود.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۳۱

امير قلعه نويي بعد از باخت تو تايلند: آقا ما يه برنامه 90 داريم تو ايران تقصير اونه باختيم!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۳۸

باخته داره بهونه مياره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۴۰

من يه پرسپوليسي هستم ولي بنظرم فردوسي پور يکي از عوامل ناکاميليگ و فوتبال ايران هست دوازده سال هست پرسپوليس از اوج دور شده همين دوازده سال برنامه نود جان گرفته کمي تعمل کنيد ببينيد چه خبره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۵:۰۴

ضعف هيچ تيمي به برنامه نود هيچ ربطي نداره فردوسي پور و برنامه نود خدمات زيادي به فوتبال اين مملكت كرده نظرات بقيه هم اين رو تاييد مي كنه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۴۶

قلعه نوعي از نظر فني مربي خوبيه اما از نظر اخلاقي ... . فکرمي کنه هيچ کس چيزي توجه نميشه و فقط او مي فهمه. هميشه داره همه رو ارشاد مي کنه. موفقيتي هم که بدست مياره همرو به حساب خودش مي ياره. همه ميدونن امثال قلعه نوعي و علي دايي اگر چه از لحاظ ورزشي بزرگند اما .... . اما چرا از از ابراهيم زاده، جلالي، فرکي ، کرانچار و... کسي يادي نمي کنه. اگرامثال قلعه نوعي و دايي آتويي از عادل داشتند تا حالا اونو کله کرده بودند.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۵۰

به نظر من اگر اقاي قلعه نويي به جاي پرداختن به مسائل حاشيه اي به تيم بپردازد تيم خيلي بهتر نتيجه بگيرد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۱:۵۵

اين ست معناي نگاه ملی نود برنامه حاشيه سازان و حاشيه دوستان است

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۲:۱۴

به نظر من آقاي قلعه نوعي عصبيه.يه آبخنک بخوره حرفاشو تکذيب ميکنه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۲:۵۵

اقاى قلعه نوعى منافعش توخطرافتاده ميخوادازطريق برنامه نودخودشودوباره نجات بدت چون چندوقتى كه عادل باهش تماس تلفنى برقرارنكرده اقايون مربى اين دربى افتضاح بودواين خيلى بده كه بخوايدشعوره مردم به سخر بگيريدوبه مردوبگيداينى كه شمابدديديد مقصربرنامه نودبوداقايون دنبال اين هستن كه مربى كه زحمت كشيده وتيم برده جام جهانى بزارن كناروخودشون برن وبرا اين كاردنبال ابزارميگردن وبرنامه نودچون پربيندس ميخوان ازاينطريق به هدفشون برسن وعادل هم باهوشترازايناس

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۴

همان طور که سپهر حيدري گفت، خدا به استقلال رحم کرد که با اون همه موقعيت ذوب آهن، دروازه اش بيش از دو بار باز نشد... مطمئن باشيد تايلندي ها اين بازي را ديدند و آماده لشگر شکست خورده شما هستن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۴

امير خان درست مي فرمايند تا امثال اين آقاي فردوسي پور تو ايران هستن فوتبال ما همينه اين آقا کارش شده فقط مسخره کردنو دعوا راه انداختن بين اينو اون براي صدا وسيما متاسفم با اين برنامه مزخرفش امير خان ناراحت نباش ما هواداران استقلال مثل کوه پشتتيم انشاالله قهرمان آسيا شدي يه تو دهني بزرگي به مخالفات ميزني به اميد قهرماني استقلال کبير در آسيا

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۷

فردوسي پور و روساي سيما به فکر تجارتن تا رفع معضلات فوتبال

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۰۹

اگر طالب‌ لو و عنايتي در ذوب آهن بودند، استقلال نمي باخت! :))

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۱۰

عادل اشكشو دراوردى باهش مصاحبه كن گناه دارطفلكى

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۱۱

آقاي قلعه نويي هم مربي بزرگيه و هم آدم با اخلاقيه با اين که من پرسپوليسيم ولي هميشه براي ايشان احترام زيادي قائلم به اميد موفقيت تمام رشته هاي ورزشي در کشور بهتر از جانم ايران اسلامي عزيز

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۱۴

من استقلالي نيستم اما اگر مردم 90 را تحريم اس ام اسي کنند و گول جوايز اندک و داده شده يا نشده اش را نخورند، خود به خود تاثير تحليل هاي بعضا مغرضانه آن کم رنگ مي شه...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۷:۱۹

چرا سال قبل که قهرمان شديد همه کار ها رو قلعه نويي انجام داد حالا که نتيجه نميگيره عالم و آدم مقصرند به جز قلعه نويي.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۳:۲۰

اگر طالب بو و عنايتي در ذوب آهن بودن استقلال نمي باخت و داور هم خوب بود :))

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۴:۱۷

فردوسی پور واقعيت را ميگه وواقعيت تلخ است

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۵:۰۵

اين قلعه نوعي خيلي ادم از خود راضي ي است حتي توقع داره تيم ملي صدمه ببينه تاايشان بيشتر شواليه معرفي شه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۵:۲۸

فردوسي پور عامل بدبختي فوتبال ايرانه.از 20 ارديبهشت 92 که برنامه نود تموم شده بود تيم ملي 3 بازي را پشت سرهم برد و به جام جهاني رفت چون عادل تو اون مدت برنامه نداشت حاشيه درست کنه واسه تيم ملي. تيم ملي بهترين دورانش تو همون 1 ماه بود .تامل کنيد .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۶:۱۲

بد ميکنه حقيقتا رو ميگه ؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۵:۳۱

من واقعاً نمي فهمم اين قلعه نويي رو. اين همه بازيکن داريم. گوران لاوره رو خريدن اونوقت بهش بازي نميده. به جاي نظري يه مهاجم درست حسابي مي گرفتي. حالا خوبه سال 82 که تازه مربي استقلال شده بود هر هفته پاشنه ي برنامه نود رو از جاش درمياورد ميومد رو خط بعد مي گفت دستهاي پشت پرده حالا... اين قلعه نويي يه روز ميگه مجيد جلالي مرده و دو روز ديگه بهش ميگه يارو. متاسفم که استقلال چنين مربي داره. من فقط بخاطر باشگاههاي آسيا و فرهاد بازي ها رو دنبال مي کنم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۵:۳۴

عجب برنامه اي بشه دوشنبه...فقط حاشيه اس

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۵:۵۷

برنامه نود محبوب ترين برنامه ورزشي هست. اقاي قلعه نوعي بعد از شکست ها و از دست دادن امتيازات متوالي براي سرپوشي ناتواني خودش اين حرف ها رو نبايد بزنه. مطمئنا فردوسي پور با اين حرفا محبوب تر و محبوب تر ميشه. عادل هميشه عادله

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۶:۰۴

واقعا برنامه نود از اصل خود دور شده و به حواشي و مسخره کردن مي پردازه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۶:۱۱

اقاي قلعه نويي تيم شما 3تا موقعيت بيشتر نداشت مگه ما چشم نداريم ببينيم.تيمتون جز بازي فجر ديگه تو هيچکدوم حق برد نداشت چون بد بازي کردين.همه اش بهانه نگيرين.تيمتون ضعيفه.برو به فکر بوريرام باش که بد نقشه اي براتون کشيده با اين هافبک هاتون

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۶:۱۸

هميشه همين جوري بوده و ديواري كوتاهتر از رسانه وجود نداره. اين اقايون تا كارشون گيره بهبه و چهچه مي كنند. امان از روزي منافع اين آقايون به خطر بيفته، در آن صورت خبرنگاران مي‌شوند يك عده قلم به دست و چيره و مواجب خور و ... توصيه مي‌كنم اقايون چند واحد درس آشنايي با رسانه را بخوانند و اخلاق را هم سرلوحه كارشان قرار دهند.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۷:۱۳

باختن در يک مسابقه که اين همه گريه و زاري نداره!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۷:۱۵

آقاي قلعه نوعي ازجاي ديگه اي ميسوزه،ايشون تواين مقطع حساس چشمش دنبال تيم مليه،داره ازآب گل الود ماهي ميگيره،فردوسي پور هم باتفاق خيليهاي ديگه بوبرده چه خبره؟درمورد قلعه نوعي هم بايدبگم که ايشون خوب بلده شطرنج بازي کنه !!زمينه سازي هاي خوبي داره وآينده نگرهست!!فقط خودش روميبينه وجايي کارميکنه که اونجامطرح بشه،فرقي نميکنه که استقلال باشه،سپاهان،تراکتورياتيم ملي!!!!!! فقط نحوه رفتنش به تراکتور روبخاطر بيارين!!نميتونست استقلال بره،سپاهان هم نموند،بهترين تيم براي مطرح شدن؟زبونم لال حالاهم تيم ملي!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۷:۱۹

اقاى قلعه نوعى جهت اطلاع عرض كنم شماومديرعامل مستاجراستقلال هستيدنه مالك ان .باشگاه استقلال وبرنامه نودازاموال دولت هستن واموال دولتى صاحبش مردم هستن.حالابفرمائيدشماومديرعامل چكاره هستيدكه برااموالى كه ازمردم هست اظهارنظرميكنيد اياميدانيدكه برنامه ايكه سه مليون پيام كوتاه درحين پخش براش ميادوبيست مليون بينده داره يعنى چه؟يعنى ملتى كه باشعورش استكباربه زانودراورده اينقدرشعورنداره كه واقعتهاروبيينه وشمابراملت نسخه تجويزميكنيدكه يك برنامه پربينده مردمى دارجفاميكنه به فوتبال وشما خدمت واقعابايدبرااين فوتبال متاسف شدكه هركس بنام مردم به دنبال منافع خودشه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۷:۴۹

من فقط يک جمله ميگم واون اينه کخ قلعه نوعي خصوصا در حال حاضر بهترين مربي ايران است اگر چه من خودم پرسپوليسيم اما از حق اين مربي بايد دفاع کرد.ضمنا با اين رويکرد برنامه نود بنده اصلا موافق نيستم چون از ابتدا تا انتهاي بيش از نود درصد برنامه رو ديدم واقعا بعضي جاها بيش از حد زياده روي مي شود.من اين عدالت عادل فردوسي پور را نمي پسندم.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۷:۵۲

من اصلا نه به نود کار دارم و نه به جام برتر ، انصافا يک سر مربي بايد اين طور شلوغ کاري کنه ؟ صحنه ي تمارض مشخص بازيکن استقلال که حتي آماتور ترين تماشاگران با ديدن آن در صحفحه تلويزيون هم فهميد ، با واکنش عصبي و هيستريک قلعه نويي رو به رو ميشه ! خب طبيعي است که او از صحنه دور باشه و نتونه تشخيص بده ، شخصيت يک سرمربي و وقار او مهمتر از اين چيزهاست . اين يک بازي است . يکي در ميان دهها بازي که انجام شده ، معني نداره که با اين واکنشها رو به رو بشه . فکر کنيد داور پنالتي استقلال را مي گرفت ، پنالتي ذوب آهن را هم مي گرفت ، فوقش نتيجه مي شد 3- 1 ... کاملا مشخص بود که نگرفتن پنالتي ذوب آهن تحت فشار جو ورزشگاه و نيمکت نشينان استقلال بود وگرنه نه تنها پنالتي بود ، بلکه کارت زرد هم داشت ، اما داور هر دو را نداد .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۷:۵۹

عادل توروبه خداقسمت ميدم اگه دوست دارى جواب دندانشكنى بهش بدى وروشوحسابى كم كنى خواهش ميكنم التماست ميكنم حرفاشوپخش كن وبگوقضاوت بامردم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۸:۵۶

قابل توجه طرفداران فردوسي پور کدوم مشکل فوتبال توسط فردوسي پور حل شد؟ ماجراي تخلف انتخابات شيراز و کرمانشاه که نزديک 6ماه فردوسي پور خودش رو کشت چي شد؟آيا با غوغا سالاري فردوسي پور چيزي حل ميشه؟ اگه حل ميشه ازش حمايت کنيد.فردوسي پور فقط دنبال حاشيه است.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۱۹:۲۲

دمت گرم عادل نترس برو باهاتيم تا ريشه دزدها رو بکني فدات عادلللللللللللللللللللللللللللللل

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۲۰:۱۸

مردم براي يکبار همکه شده بايد به عادل بگند مردم هميشه پشتش نيستن بايد اين برنامه رو تحريم کنيم.نود از عدالت خارج شده.همه ميدونن فردسي پور کوچکترين انتقادي از دوستش کيروش نميکنه اونم با بازيهاي افتضاحي که تيم ملي در مقدماتي انجام داد.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۲۱:۲۹

نه در تاييد حرفهاي قلعه نويي که هميشه يک دشمن فرضي براي خودش مي سازه و ازش شکست مي خوره اما حدود 12 ساله برنامه نود پخش مي شه يکي از مشکلاتي که اين برنامه حل کرده رو به ما نشون بديد همش حاشيه حاشيه حاشيه!!! چرا که غير از اين بشه برنامه نود بالاي 2 ميليون پيامک نداره خوشحالم که دوساليه وقتم و تلف اين برنامه نمي کنم آقاي فردوسي پور پوز خندهايي که وقتي دو نفر رو مياري روي خط وبا هم دعوا ميندازي از نظر هيچ کس پوشيده نيست نه غلامم نمي گم که بدونيد خيلي جدي نوشتم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۲۲:۵۵

اگر مربياني مثل علي دايي و قلعه نوعي بپذيرند که در فوتبال و يا اصولا هر ورزشي برد و باخت هست و قرار نيست که هميشه تيمهاي آنها برنده باشند و درآن صورت يک مسابقه بين دوتيم مي گذاشتند ويکيشان قهرمان مي شد ديگر چه نيازي بود ما 16تيم داشته باشيم آنوقت در مصاحبه آنان منطق جاي احساس را مي گرفت

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۰۷:۵۰

عزيزم تا حالا کي ديدي نيمکت قرمز بياد تو زمين يا مربي قرمز اينجوري به داور اعتراض کنه عالمو ادم ميدونن جنبه باختو ندارينو نداشتين يکي از مشکلات دربي هم همين بود کافيه فيلم دربي هايي که استقلال عقب افتاده رو ببينيد تا متوجه بشيد خشونت روي نيمکت و زمين يعني چي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۰۰:۰۷

فقط به کامنتها و تعداد نظرا نگاه کنيد!! اونايي که به نفع عادله همش بالاست اونايي که به نفع قلعه نويي و استقلاله همش منفي گرفته. از اينجا بفهميد که لابي فردپوس :-) تو اين سايتم زياده وچقد پ ر س پ و ل ي س ي بيکار زياده

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۰۰:۵۳

اينکه قلعه نويي ميخواد باختشو گردن کسي ديگه اي بندازه که شکي توش نيست اما بايد قبول کنيم که برنامه نود همچين برنامه خوبي هم نيست اگه دقت کرده باشين 90درصد اين برنامه ي90 به حاشيه ها مي پردازه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۰۱:۲۱

با سلام.من نظرم اينه که تا 2 سال پيش 90 برنامه خيلي خوبي بود و خيلي از مشکلات فوتبال رو مطرح کرد ولي خداييش 2 سال ديگه شورش رو در اورده و فقط داره حاشيه ها رو بررسي مي کنه.ديگه بحث کارشناسي فوتبال رو پيگيري نمي کنه؟کلا 2 سال مسخره شده

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۰۹:۰۳

آقاي قلعه نويي هر وقت تيمش ميبازه باختش به گردن داوران يا کسان ديگه ميندازه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۰۹:۱۲

عجب بي ظرفيتيه اين قلعه نويي اگه بازي رو برده بود از اين حرفا مي زد هاااا!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۱۰:۱۱

با سلام و درود بر شما. در دوره فوتبال حرفه اي ، يک مربي حرفه اي بجاي قبول شکست و احترام به هواداران و حتي کل فوتبال دوستان نبايد ايرادات نامربوط و غير معقولانه را باعث شکست خود بداند. آقاي فردوسي پور يکي از بهترين تحليل گران و فوتبا شناساني است که ايران تا کنون بخود ديده و فکر نمي کنم حالا حالاها بخود ببيند. احترام به فردوسي پوري که اکثر مردم ايران ايشان را دوست دارند، احترام به مردم و جامعه فوتبال است.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۱۰:۱۹

منم ازفردوسي پورخواهش ميکنم اينقدبه حاشيه هايي که هيچ کمکي به پيشرفت فوتبال ايران نميکنه نپردازه ووقت ميليونهابيننده رو صرف اين مسائل پيش پاافتاده نکنه...آخه خواب بودن ياچرت زدن شيريني چه مشکلي رو ميخوادحل کنه؟ضمن اينکه درآستانه بازي بين المللي استقلال ايران بابوريرام تايلندشايسته نيست اين طوردرجهت تضعيف نماينده کشورمون تلاش !!!!کنيم خواسته ياناخواسته...

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۱ ۱۱:۵۴

اقاي قلعه نويي متشکريم