• سه‌شنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92061911919
  • خبرنگار : 71357

انتقاد از نحوه پرداختن 90 به داربی

رویانیان: آقای فردوسی‌پور! یک کودک هم فهمید داربی زیبا نبود، اما راهکارتان چه بود؟

رویانیان: آقای فردوسی‌پور! یک کودک هم فهمید داربی زیبا نبود، اما راهکارتان چه بود؟

محمد رویانیان با انتقاد از برنامه 90 در پرداختن به داربی گفت: آقای فردوسی‌پور! یک کودک هم فهمید که داربی زیبا نبود. اما راه حلی برای این موضوع ارائه دادید؟

محمد رویانیان با انتقاد از برنامه 90 در پرداختن به داربی گفت: آقای فردوسی‌پور! یک کودک هم فهمید که داربی زیبا نبود. اما راه حلی برای این موضوع ارائه دادید؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه بعد از داربی از برنامه 90 انتظار دیگری داشت، اظهار کرد: ما می‌آییم قبل از داربی این بازی را بزرگ می‌کنیم. بعد از آن به خاطر مساوی بیشتر به حاشیه‌هایش دامن می‌زنیم. به هر حال با توجه به شرایط خاص داربی حق مربیان بود که با احتیاط کار کنند. ما هم قبول داریم که این بازی ضعیف بود. از نظر خودم کیفیت بازی متوسط بود اما 90 می‌توانست طور دیگری به مشکلات این بازی بپردازد.

وی در ادامه گفت: بازی تماشاگرپسندی نبود. اهالی فوتبال و جامعه رسانه حق دارند که روی زیبا نبودن این بازی اجماع کنند. نظر ما هم با آنها یکی است. اما یک کودک هم فهمید که این بازی کیفیت لازم را ندارد، بنابراین نیازی نبود که 3-2 ساعت را به این اختصاص دهیم که ثابت کنیم داربی زیبا نبوده است.

رویانیان با اشاره به اینکه باید برای بهبود کیفیت این بازی به دنبال راه حل بود، گفت: انتظارم از برنامه 90 این بود که شب گذشته به جای اینکه کارشناس بیاورد و سوال بگذارد که ثابت کند بازی دو تیم زیبا نبوده، برای ارائه راهکار و اینکه چه کنیم این بازی بهتر شود تلاش می‌کرد. بینندگان در همان ابتدای برنامه با رای بالایی تشخیص دادند که کیفیت این بازی پایین بوده است. باید کارشناس را وادار به ارائه راه حل کرد.

او گفت: در 20-10 سال اخیر بیشتر داربی ها مساوی شده است. شما 15 سال است که برنامه دارید. در این مدت کجا بودید؟ عزیز دل من آقای فردوسی‌پور! مادامی که به دنبال راهکار برای بهتر شدن کیفیت این بازی نباشیم، داربی زیبا نمی‌شود. تا وقتی که رویه اصلاحی نداریم به جایی نمی‌رسیم.

رویانیان تصریح کرد: به جای 2.5 ساعت برنامه، گرفتن وقت مردم و هزینه‌های سنگین برای صدا و سیما بگویید راه حل چیست. به جای اینکه به بازیکنان و مربیان توهین کنید بگویید چه باید کرد. آقای فردوسی‌پور شما این کار را نکردید اما من و فتح‌الله زاده هفته آینده این کار را می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازی دوستانه با هامبورگ لغو شد، به ایسنا گفت: این بازی لغو نشده اما با مهدوی‌کیا مذاکره کرده‌ایم و قرار است بازی دیگری برگزار کنیم. به زودی خبرهای آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۲:۳۱

آقاي فردوسي پور بگويند بازي خيلي زيبا بود اصلا در حد لاليگا بود تا خيال اينها راحت بشود و خوشحال باشند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۲:۳۷

وظيفه مردم و برنامه نود نيست که راه حل بدن داربي چگونه زيبا شود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۳:۲۲

اقاي رويانيان شما بايد در حاشيه فوتبال باشيد نه در متن فوتبال .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۳:۳۱

برنامه 90 ديشب يک آيتم بچگانه هم داشت: استاد فردوسي‌پور اومده ضعف داربي 77 بين پرسپوليس و استقلال را با کيفيت داربي‌هاي معتبر دنيا مقايسه مي‌کنه! آخه يکي نيست بگه مرد حسابي! کيفيت و جذابيت داربي‌هايي نظير پريمير ليگ انگليس، سري‌آ ايتاليا کالچو و لاليگا اسپانيا که در بالاترين سطح فوتبال جهان برگزار مي‌شه ، قابل مقايسه با فوتبال ايران است؟! فردوسي‌پور به شيريني گفت: شما که 2 سال اومدي تو اين فوتبال سنگ بقيه رو به سينه نزن... سوال من اين است: از اين فراکني‌ها نمي‌شه به خود فردوسي‌پور هم نسبت داد؟ به‌طور مثال، اگر توي اون سال‌هاي اولي که عادل فردوسي‌پور شده بود مجري 90، يکي بر مي‌گشت و مي‌گفت آقاي فردوسي‌پور شما که دو ساله اومدي شدي مجري ورزشي، سنگ فوتبال رو به سينه نزن، درست بود؟!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۵:۲۶

دوست عزيز پرسپوليسي ! شما درست ميگي منتها فردوسي پور وقتي دو سال بود كه آمده بود صدا مثل آقاي سعيد شيريني اينقدر ادعا و منم منم نداشت و جلوي ميليونها بيننده چرت نميزد .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۴:۲۳

پول زياد اين کارها ميکند اقاي رويانيان

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۴:۲۶

درد و بلاي فردوسي پور بخوره توي سر بدخواهاش.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۴:۴۵

راهکار اينه که به بازيکنايي که ميليارد ميليارد پول ميدين يک بيستم اين پولها رو بدين تا کمي فوتبال بازي کنن و بدونن که فوتبال براي بازي کردن و گل زدن و لذت بردن هست نه مساوي هاي تکراري بدون گل با پولهاي هنگفت از بيت المال

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۴:۵۷

آقاي رويانيان بجاي اينکه فکرهزينه هاي صداوسيماباشيدفکرهزينه هايي باشيدکه به بيت المال تحميل ميکنيد.درثاني مگروظيفه فردوسي پوراست که فکري براي زيباترشدن بازي بکند.پس وظيفه مربي ميلياردرشماچه ميشود.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۴:۵۹

به هر حال برنامه نود تنها برنامه ي فوتبالي قابل اعتناست.وموفق هم بوده است امااخيراًاز نظر کيفي بيشتردرجهت اثبات بعضي مسايل کم ارزش است .يک بار اين برنامه بازي استقلال ويک تيم ديگه رو آقاي جلالي تحليل کردن واقعاًخوب وکارشناسي بود وتمام پاس هاي بازيکنان رو نمره داده بود وخلاصه تحليل خوبي بود هيچ هم به حواشي بي ارزش نپرداخت اصلاً پرداختن به حالات يک سرپرست مثل آقاي شيريني چه فايده اي داره؟ به هرحال همه ي انسانها اين حالات را دارند غير ارادي است .اين مسايل را بايد به روزنامه هاي زرد وخوانندگان آنها واگذارکنه. بهر حال رسانه ملي است.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۵:۱۱

اصلا به برنامه نود کاري نداريم ، ولي آقاي رويانيان شمايي که دم به دقيقه از هر کسي ايراد مي گيريد ، بفرماييد از زماني که شما در پرسپوليس مشغوليد چقدر وضعيت تيم را بهبود داديد!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۵:۳۱

هر کسي يک ظرفيتي داره که اگه به اون چيزي که بيشتر از ظرفيتشه برسه ديگه خودشو گم ميکنه. فردوسي پور ظرفيت اين همه شهرت رو نداشت. با چند سال پيش خيلي فرق کرده. برنامه به برنامه داره منفورتر ميشه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۵:۳۹

(توجه توجه لطفا بخوانيد و اگر موافق هستيد اعلام كنيد ) عامل اصلي اين بازي ضعيف خود رسانه ها هستند كه اين قدر فشار به بازيكن و مربي ميارن كه جرات نميكنن تو بازي حمله كنند ضمنا مقايسه اين بازي با دربي هاي اروپا كاملا اشتباهه چون بازيكنان اونجا حرفه ايي اند و حساسيت و فشار بازي رو مي تونن در خودشون هضم كنن و بازي خودشون رو انجام بدهند . در ايران شكست يعني فاجعه و فشار هواداران به تيم بازنده رفتن تيم بازنده در بحران و در نهايت براي خروج از بحران بركناري سرمربي . خب معلومه توي همچين شرايطي مربيان فقط ميخوان كه نبازند . اگه توي همين بازي يكي از تيمها يه گل شانسي ميزد و بازي رو مي برد رسانه ها و هواداران شروع ميكردند به طرفداري از تيم برنده و كوبيدن تيم بازنده و ديگه كسي بازي خوب واسش مهم نبود كه اين درست نيست راهكار فقط اينه كه بازي رو بيش از حد حساس نكنندو فرهنگ نتيجه گرايي مطلق رو همين رسانه بايد عوض كنند.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۶:۰۳

جناب اقاي رويانيان عزيز دل برادر وظيفه اقاي فردوسي پور ارائه راهکار نيست بلکه شما به عنوان مدير فوتبالي !!!!بايد راهکاري جهت جذاب تر شدن داربي ارائه بفرماييد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۰۸:۰۴

مسعود جان اگه خوب خونده باشي گفتند که هفته اينده جلسه ميزارن که مشکل حل کنن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۷:۲۸

حناب رويانيان ميخواستم بدونم اگه بازي تيم خودتون نبود بازم اينقدرباتعصب حرف ميزديد؟؟! شما اتظار داريد بازي اي که هردو ديقه اش يه خطا بوده رو از نظر فني مورد کارشناسي قراربدن؟!!! واقعا که... آقاي فردوسي پور پونزده سال تلاش کرده که وظيفشودرقبال جامعه فوتبال انجام بده...فک نميکنم بعد اين همه تلاش براي بهبودفوتبال نيازي باشه ايشون برا ارتقاي کيفيت داربيم جواب پس بدن! اصن چرا شما از بازيکناي ميليارديتون نميخوايد راهکار ارائه بدن؟ اين همه پول ميدين لا اقل سعي کنن تو زمين به جاي اينکه قدم بزنن و تکل برن يه ذره بازي کنن.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۷:۴۸

حرف فردوسي پور درست ولي برنامه 90 ديگه کلا داره به حاشيه فوتبال مي پردازه و اصلا به خود فوتبال کاري نداره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۱۷:۵۸

كلا ما ايراني ها قلم انتقادمون خيلي خوبه اما هميشه از ارائه راهكار و پيشنهاد خوب جهت بهبود امور عاجز و ناتوانيم. من اصلا كاري به دربي نداريم، توي اين چند هفته كه از شروع مسابقات داره ميگذره يه مسابقه خوب و دلچسب و جذاب نديديم. الان چند ساله كه همه تيمها بنا به دلايل مختلفي دنبال نتيجه هستند و مديران باشگاهها هم به دنبال حفظ موقعيت خودشون. مديران استقلال و پرسپوليس از نداري هميشه ناله ميكنن، خب اگه بي پول هستين چرا نميرين؟! جذابيت فوتبال به همه اين هيجانهاست كه يك تيم ببره و يك تيم ببازه تا طرفداراش براي همديگه كري بخونن به شرطي كه تيمهاي محبوبشون با غيرت و تعصب و خوب بازي كنن.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۹ ۲۰:۳۰

آقاي رويانيان!90با تبليغاتي که قبل از آن پخش ميشودهزينه صدا و سيما را جبران ميکنداما شما با اين همه پولي که به بازيکنان خود ميدهيد چگونه آنرا جبران ميکنيد سردار؟درسته!با بازي زيبايي که ارائه داديد آنرا جبران کرديد.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۰۲:۳۱

10 دقيقه از برنامه به خوابيدن شيريني پرداخت.واقعا خجالت آوره يه همچين برنامه پربيننده اي تا اين حد بي محتوا بشه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۰۹:۱۸

ذر جواب نظر آقاي منوچهر که گفته «شيريني در جلوي ميليون ها نفر چرت زده...» بايد گفت: در همين برنامه 90 دوشنبه شب گذشته، جناب فردوسي پور چندين بار تپق زد و جالب اين که به امير حاج رضايي گفت: امشب چقدر سوتي مي دم؟! در مقايسه با 6 ثانيه چشم بستن شيريني در داربي، گناه تپق زدن هاي فاحش فردوسي پور در يک برنامه زنده ميليوني، کمتر نيست!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۰:۰۰

به پرسپوليس استقلال بايد دستور بدن بدون برنامه دفاعي بازي کنن تا فردوسي پور خوشش بياد!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۰:۲۳

آقاي رويانيان عزيز، نگران تحميل هزينه به سيما نباشيد چون سياست گذاران ارشد شو ورزشي 90 به درآمدهاي ميلياردي از راه تبليغات ميان برنامه اي فکر مي کنند و ولاغير