• جمعه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92061509115
  • خبرنگار : 71438

نکونام: مسوول پرسپولیس در حدی نیست درباره‌ام صحبت کند!

نکونام: مسوول پرسپولیس در حدی نیست درباره‌ام صحبت کند!

بازیکن استقلال می‌گوید فکر نمی‌کنم این مسوول پرسپولیس که راجع به خطای من روی خلعتبری صحبت کرده در اندازه‌ای باشد که بخواهد درباره‌ی من صحبت کند؛ هر مسوولی که می‌خواهد باشد.

بازیکن استقلال می‌گوید فکر نمی‌کنم این مسوول پرسپولیس که راجع به خطای من روی خلعتبری صحبت کرده در اندازه‌ای باشد که بخواهد درباره‌ی من صحبت کند؛ هر مسوولی که می‌خواهد باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد نکونام بعد از تساوی در داربی 77 در جمع خبرنگاران ابتدا در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌که یکی از مسوولان پرسپولیس گفته به خاطر خطایی که روی خلعتبری کردی نباید بازیکن اخلاق می‌شدی، گفت: فکر نمی‌کنم این مسوول پرسپولیس که می‌گویید در اندازه‌ای باشد که بخواهد درباره‌ی من صحبت کند؛ هر مسوولی که می‌خواهد باشد.

وی ادامه داد: هیچ درگیری با خلعتبری نداشتم. او در 50 سانتیمتری من افتاد و پای من هم به دلیل عدم تعادل به صورت یا گردنش خورد. بعدا هم از او معذرت‌خواهی کردم البته چون خلعتبری درد داشت گفت از عمد زده‌ای اما ما با هم رفیقیم و این حرف‌ها وجود ندارد.

کاپیتان تیم ملی هم‌چنین درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به خشونت استقلالی‌ها افزود: نظرشان محترم است اما شما ببینید کدام تیم کارت زرد بیشتری گرفت.

نکونام هم‌چنین در پاسخ به پرسشی که چرا بازی‌های داربی در چند سال اخیر به تساوی کشیده می‌شود، توضیح داد: ما بازیکنان استرس مردم را می‌بینیم به ما انتقال داده می‌شود. همیشه هم همین‌طور بوده و از قدیم که ما بازی‌ها را تماشا می‌کردیم زد و خورد شده و به دعوا کشیده می‌شد. حتی اگر تیمی هم گلی به ثمر می‌رساند بازی به جنجال کشیده می‌شد. این نظر شخصی من است.

بازیکن استقلال با بیان این‌که دو، سه موقعیت صد در صد گل داشتیم، تصریح کرد: می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم. موقعیت گل‌های صد در صد ما کمی بیشتر از پرسپولیس بود.

وی هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی مقابل پرسپولیس می‌تواند روی روند قهرمانی تیمش تاثیر داشته باشد، گفت: پارسال هم دو بازی ما با پرسپولیس مساوی شد اما دیدید که ما در پایان فصل قهرمانی را کسب کردیم.

نکونام در پایان درباره‌ی شعار هواداران به عنوان تبانی، تاکید کرد: تاریخ این حرف‌ها گذشته است و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید بازی حتما باید مساوی شود. شاید قبلا به خاطر درگیری‌های زیاد این توصیه را می‌ کردند اما الان فکرنمی‌کنم چنین چیزی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۱:۴۱

اندازه خودت را بدان. پس توي اروپا چي بهت ياد دادند؟ اگه دايي توي اين فوتبال بي در وپيكر چيزي نباشه تو كه اصلا جايگاهي نداري. با اين شكل حرف زدن اعتبار كاپيتاني تيم ملي را از بين مي بري.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۰۰:۳۷

به دايي چي ياد داددن اعتراض به داوري. جز شوت صادقيان موقعيتتون کجا بود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۱:۴۷

توچي ميگي دايي کي بايد اين بازي رومي باختيد 44444444444444444

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۲:۰۶

جالبه خطکش اندازه گيريه جايگاها اين همه عوض شده که دايي در حدي نکونام نيست بابا اسطوره در ضمن اون خطا قرمز داشت به نظرم فغاني در حد ليگ ايرانم نيست چه برسه به جام جهاني خودت انصراف بده ابرويه ايران تو دنيا نبر با اين قضاوتت

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۲:۱۹

دايي = ارنج ترسو. داش علي جات تو دربي حسابي خالي بود.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۲:۳۴

اين آقاي aryan همينو بلده

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۲:۵۴

متاسفانه دايي صحبت کردنش طوريه که انگار با همه دعوا داره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۳:۲۸

آقا جواد گل گفتي کسي که حد خودش رو نميدونه همين حرف لايقش هست مي خواد هرکي باشه . دايي فک کرده خودش اخلاق داره بازيهاي جوانمردانش اين رو ميگه !خخخخخخخخخخخخخخ444444444444

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۳:۳۰

همينمون مونده بود که دايي درحدنکونام نباشه تواين بازي نيلسون يه بارم به زحمت نيفتاد موقعيت صددرصدشون کجابود!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۵ ۲۳:۳۲

اين که بشه بازيکن اخلاق واي به حال فوتبال

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۰۰:۰۶

بازيکنان استقلال خيلي بيش از حد خشن بازي کردن کدوم بيشتر کارت زرد گرفت به اين دليله که تمتم خطاهاي 50-50 و 40-60 رو بنفع استقلال ميگرفت اکثرا بخاطر اعتراض گرفتن آقاي خوش اخلاق

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۰۰:۳۵

بابا روتونو برم رونالد خلعتبر رو اوردين که فقط ثابت کنه نکونام مرد اخلاق نيست . اماده شين برا برگشت با بيتالمال برين رونالدو رو بيارين خودتون که حريف نيستين باز هم رو بهتون داديم پر رو شدين.4444444444444444444444444444444444

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۰۱:۲۷

علت ضعف اين بازي فقط رسانه ها هستند كه اين قدر بازي رو حساس كردند يك هفته تمام رسانه ها در مورد اين بازي صحبت كردند و نسبت به سالهاي قبل اين بازي رو بزرگتر كردند دو سه سالي بود كه اين بازي رو كمتر حساس مي كردند و بازي بهتري رو شاهد بوديم اما دوباره از پارسال اين كارو شروع كردند كه نتيجش رو ميبينيم من اطمينان داشتم اين مسابقه هم گل نداره.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۰۲:۵۷

هر فردي در جايگاه خودش محترم است چه دايي چه نکونام. آقاي دايي يک انتقاد از روش انتخاب بازيکن اخلاق داشتند که به جاي ناديده گرفتن صورت مسئله آقاي نکونام مي توانستند با دليل انتقاد را رد و يا مودبانه از جواب خودداري کنند و اين طرز حرف زدن تنها شخصيت ايشان را زير سوال مي برد. به هر حال مردم رفتار شما را زير ذره بين دارند!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۰۹:۰۸

واي به حال فوتبالي که دايي درمورد اخلاق و بازيکن اخلاقش نظر بده

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۰:۵۹

جواد نکونام تو هم در حد و اندازه پرسپوليس نيستي که چنين حرفايي ميزني ت و فوتبالت تموم شده برو به فکر نان باش که خربزه آب است.فکر کردي باز داور براتون پنالتي ميگره که با زدن پنالتي اسمي ازت باشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۱:۵۵

تو هم در حدي نيستي که درمورد جواد لاليگايي بصحبتي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۶ ۱۲:۰۳

نکونام در تيم ملي هر کاري دلش ميخواد ميکنه رحمتي را خط مي زنه و اميرحسين صادقي را به تيم ملي ميبره وميگه هيچ کس در حدي نيست که ازمن انتقاد کنه مقصر هم شما مطبوعاتي ها هستيد که اين افراد را بزرگ مي کنيد.