• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۲۳:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92053018074
  • خبرنگار : 71506

قلعه‌نویی: این لباس‌ها به درد بازی برگشت با بوریرام نمی‌خورد

سرمربی استقلال می‌گوید برای بازی برگشت برابر بوریرام، اسپانسر استقلال باید پیراهن‌هایی که برای شرایط آب و هوایی این کشور مناسب است را آماده کند.

سرمربی استقلال می‌گوید برای بازی برگشت برابر بوریرام، اسپانسر استقلال باید پیراهن‌هایی که برای شرایط آب و هوایی این کشور مناسب است را آماده کند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از نشست خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد نحوه بازی استقلال در دیدار برگشت مقابل بوریرام گفت: با این نفرات باید طوری در بازی برگشت بازی کنیم که نقایص خود را به طور کامل برطرف کنیم. این برد حاصل لطف خدا، ائمه اطهار و زحمات بچه‌ها و حمایت‌های مردم بود.

وی درباره عملکرد مجیدی در این بازی گفت: فرهاد در بازی‌های آسیایی توان بازی کردن بیش از 40 دقیقه را ندارد و بازیکنی است که در روی زمین و هوا خوب کار می‌کند. در این بازی موقعیت چندانی نصیبش نشد و فقط یک فرصت داشت که کاش آن را تبدیل به گل می‌کرد.

سرمربی استقلال در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به دیدارش با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: به ایشان گفتم مردم مشکلات زیادی دارند و گرسنه‌اند. مگر این حرف من مشکلی برای کسی به وجود آورده است؟

قلعه‌نویی در مورد انتقادهایش از توپ و لباس در لیگ برتر نیز گفت: من هیچ گاه به دلیل منافع شخصی از چیزی انتقاد نمی‌کنم و با هیچ برندی نیز مشکل ندارم. اما معتقدم ایرانی باید بهترین زندگی را داشته باشد چون ثروتمندترین کشور دنیاست، همان طور که در دیداری که با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشتم اولین حرفی که به ایشان زدم این بود که مردم مشکل دارند و گرسنه‌اند. مگر این حرف‌های من برای کسی مشکل ایجاد کرد؟

وی ادامه داد: الان هم می‌گویم اگر با این لباس‌ها به تایلند برویم قطعا در آنجا به مشکل برمی‌خوریم زیرا این لباس‌ها کیفیت خوبی ندارند. پیش از این نیز در مورد کیفیت زمین آزادی صحبت کردم. مگر منافع من در میان بود؟ سال گذشته راجع به دریاچه ارومیه صحبت کردم. آیا آنجا هم منافع من در میان بود؟ من موظفم که حرف‌هایم را بگویم و مشکلات را عنوان کنم و مانند سایر دوستان نمی‌توانم سکوت کنم.

سرمربی استقلال افزود: به جز زمین آزادی کدام زمین مناسب در کشور وجود دارد. 40 سال پیش لیگ تخت جمشید را با الگوبرداری از لیگ بوندسلیگا برگزار می‌کردیم اما حالا چه؟ این چه لیگی است که ما داریم؟ اگر امیر، حرف بزند، بگم بگم‌ها شروع می‌شود و صحبت از مافیا به میان می‌آید. اما وقتی زمین و توپ و لباس خراب است من موظفم این را بگویم و نمی‌توانم در مقابل کمبودها و مشکلات حرف نزنم. اگرچه هزار انگ به من می‌زنند اما خدا کند آدم‌ها بد بگویند که این نشان این است که راهت را خوب رفته‌ای.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اختلافات خود با علی فتح‌الله‌زاده نیز گفت: این یک بحث درون خانوادگی است و ما درصددیم به پیشرفت استقلال کمک کنیم. من از فتح‌الله‌زاده توقع دارم که وقتی سرمربی تیمش حرف حقی را می‌زند، از او حمایت کند. همان طور که در تمامی دنیا سرمربی یک تیم عمود خیمه است و باید درباره تمامی مسائل راجع به تیم نظر بدهد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره درخواست خود از سازمان لیگ برای تعویق بازی مقابل راه آهن نیز گفت: ما فقط یک درخواست از سازمان لیگ کردیم و باید این گلایه را بیان کنم. ما گفتیم چهارشنبه مقابل بوریرام بازی داریم و بعد باید یکشنبه در مقابل راه آهن به میدان برویم. این چه برنامه‌ریزی است؟ آیا این عدالت است؟ ما خواستار آن شدیم که بازی ما مقابل راه آهن از یکشنبه به دوشنبه و مقابل استقلال صنعتی خوزستان از پنجشنبه به جمعه موکول شود و در کل سه روز استراحت کنیم و در مقابل نیز بازی جمعه پرسپولیس یک روز به عقب بیفتد.

وی ادامه داد: در برابر این خواسته ما متاسفانه مدیرعامل راه آهن که من اسمش را نمی‌دانم و نمی‌شناسمش موضع گرفته که ما به هیچ وجه موافق نیستیم بازی‌مان مقابل استقلال به عقب بیفتد که این نشان می‌دهد نگاه ایشان ملی نیست.

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به پرسشی که آیا حمایتش از مصطفوی باعث دلخوری فتح‌الله‌زاده شد گفت:‌ فکر نمی‌کنم فتح‌الله‌زاده این روحیات را داشته باشد. به هر حال مصطفوی جزو نوادر فوتبال ما بوده و هر جایی که فکرش را کنید، خدمت کرده است. او کاپیتان تیم ملی، مدیر باشگاه، بازیکن استقلال و... بوده است و چیزی باقی نمانده که به آن دست پیدا نکرده باشد. من همیشه از مصطفوی تعریف کرده‌ام اما نمی‌دانم چرا وقتی اسم مصطفوی می‌آید صفایی فراهانی ناراحت می‌شود. ما درون خانواده اختلاف داریم اما من حرف حق را می‌زنم. من حرف مردم را مطرح می‌کنم. می‌توانم مثل خیلی‌های دیگر مشکلاتی نظیر زمین، گرانی، گرسنگی، هواپیما و... را نگویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha