• شنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۲ / ۰۴:۵۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 92041508514
  • منبع : مطبوعات

والیبال نوجوانان جهان/ ایران در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت

والیبال نوجوانان جهان/ ایران در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت

ایران با شکست آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها قرار گرفت.

ایران با شکست آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛ والیبالیست‌های نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان در شهر «تیخوانا» مکزیک به مصاف آرژانتین رفتند و سه بر یک این تیم را شکست دادند.

نوجوانان ایران در ست نخست این بازی 25 بر 23 مغلوب آرژانیتن شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 29 بر 27 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا به عنوان نخستین تیم برتر مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها معرفی شوند.

ایرج مظفری، سرمریی تیم ملی والیبال نوجوانان در ابتدای تمامی ست‌های این بازی از ترکیب جواد حکمتی، معین معینی فر، اکبر ولایی، سهند الله‌وردیان، رحمان تقی‌زاده، محمد جواد معنوی‌نژاد و محمد دلیری (لیبرو) استفاده کرد. همچنین حمید حمودی، هادی سید نیازی، جبار اسمعیل پور و محمدرضا عوض‌پور نیز از جمله تعویض‌های کادر فنی ایران در بازی با آرژانتین بودند.

محمد جواد معنوی‌نژاد و جواد حکمتی امتیازآورترین بازیکنان ایران در این بازی بودند که 18 و 17 امتیاز برای تیم ایران به دست آوردند.

ملی پوشان نوجوانان ایران امروز (شنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار دو تیم کوبا و روسیه خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۰۷:۲۸

باسلام چرا بازيهاي واليبال نوجوانان پخش مستقيم نمي شود

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۰۷:۵۳

از اقايان تقاضا داريم بازي امروز را پخش مستقيم کنند

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۰۸:۳۵

صداسیما لطفا بگه جام جهانی فوتبال نوجوانان که ایران توش نیست مهمتره یا بازی غرور آفرینان والیبال؟ بخدا کلافه شدیم از دست صداسیما!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۰۸:۵۹

تبريک به هم وطناي عزيز. ايسنا لطفا پيگيري کن تا واليبال رو هم پخش مستقيم کنند وگرنه خيلي بدي.. :-)

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۰۹:۰۳

بابا واليبال را پخش کن ضرغامي جون. تو که حال دادي اين يکي را هم حال بده.نوجوانان هم دست کمي از بزرگسالان نداره.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۱۰:۱۰

با سلام از آقاي ضرغامي مدير محترم صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران از طرف همه هموطنان عزيز ومهربانم تقاضاي پخش مرحله نيمه نهايي بين ايران و روسيه را داريم بنده از شهرستان مرزي بانه کردستان اين درخواست را دارم خواهش ميکنم بخاطر عزت وشرف هرچي ايرانيه

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۱۵:۵۷

واليبال ايران چند ساليست جزوه بهترين تيمهاي دنيا قرار گرفته، بهتر است تمام بازيهاي واليبال در رده هاي سني مختلف به طور مستقيم پخش شوند تا علاقمندان به اين رشته بتوانند تمام بازيها را ببينند و لذت ببرند

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۱۹:۴۲

اگه پخش نکني ديگه باهات حرف نميزنم ضرغامي

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۲۳:۵۷

واليبال دومين ورزش پر طرفتار در ايران هست چرا بازيهاي زيباي قهرماني جهان که ايران يک تيم مدعي قهرماني هست رو بازيهاش رو پخش نمي کنيد چرا صدا سيما از نوجوانان و جوانان حمايت نمي کنه