• چهارشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۲ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92041207705
  • خبرنگار : 71486

فتح‌الله‌زاده: مهلت آندو فردا تمام می‌شود / حرف‌های اخیر جباری مثبت بود

فتح‌الله‌زاده: مهلت آندو فردا تمام می‌شود / حرف‌های اخیر جباری مثبت بود

مدیرعامل باشگاه استقلال از نهایی شدن حضور جواد نکونام و مهدی رحمتی در استقلال خبر داد. او همچنین گفت که مهلت آندرانیک تیموریان برای دادن جواب به استقلال فردا تمام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال از نهایی شدن حضور جواد نکونام و مهدی رحمتی در استقلال خبر داد. او همچنین گفت که مهلت آندرانیک تیموریان برای دادن جواب به استقلال فردا تمام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی فتح‌الله‌زاده در نشست خبری پیرامون قرارداد استقلال با یک شرکت تولید نوشابه انرژی‌زا در این باره گفت: ما اخیرا با یک شرکت که با پرسپولیس هم کار می‌کند، همکاری می‌کنیم. اما نمی‌شد به خاطر وضعیت نقل و انتقالات این مسئله را رسانه‌ای کنیم. اما عده‌ای فکر می‌کردند ما کار اقتصادی را فراموش کرده‌ایم. از سویی خبر می‌رسید مثلا پرسپولیس رستوران درست کرده یا هواپیما گرفته، الکی هم گفتند فتح‌الله‌زاده گفته است من ایرلاین گرفته‌ام در حالی که من گفته بودم 15 سال است که مجوز ایرلاین را گرفته‌ام.

او در ادامه با نشان دادن یک قوطی نوشابه که آرم استقلال روی آن بود افزود: این قوطی که می‌بینید همان طور که زیرش تاریخ خورده، ساخته شده در سال 2006 است. ما از همان زمان وارد این کارها شده بودیم. این هم نوشابه استقلال. هر کس این را خورده می‌گوید آبی‌اش خوشمزه‌تر است. این نوشابه کاملا ایرانی است و هیچ چیز آن خارجی نیست و مطمئنا به زودی جهانی می‌شود. در مدت اخیر دوستان خبرنگار به من می‌گفتند حاجی چرا شما خسته نمی‌شوید دلیلش خوردن این‌ها بود.

مدیرعامل استقلال در ادامه و در پاسخ به این سوال که وضعیت جواد نکونام و پژمان منتظری به کجا رسید بیان کرد: جلسه‌ی خوبی بود. تقریبا توافق‌مان با جواد نهایی شد. امشب او و رحمتی می‌آیند تا قرارداد را امضا کنیم. با پژمان منتظری هم توافق کردیم و یک نیم فصل به طور قطع با ما خواهد بود. البته دارم تلاش می‌کنم تا او را تا پایان فصل نگاه دارم.

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت آندرانیک تیموریان اظهار کرد: مهلتی که تیموریان از ما خواسته بود فردا تمام می‌شود. قرار شده اگر قبول کند که در استقلال باشد به ما تا فردا خبر دهد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که از کجا و چگونه توانسته ستاره‌های تیمش را حفظ کند، بیان کرد: خداییش را بخواهم بگویم فکر نمی‌کردم موفق به حفظ ستاره‌هایمان شویم اما از همه آن‌ها ممنونم که با وجود مشکلات ما، تمدید کردند. ان‌شاءالله هواداران نوشابه بخرند و ما پولدار شویم. دیشب داشتم می‌شمردم و دیدم چک‌های زیادی در دستم است. با خودم گفتم خدایا چه کسی باید آن‌ها را بدهد؟ امروز نکونام تعدادی زیادی چک برایم آورد. بچه‌های ما بامعرفتند ومطمئن باشید حکم جلب من را نمی‌گیرند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که رابطه‌اش با وزارت ورزش چگونه است، اظهار کرد: رابطه من همواره با وزارتخانه خوب بوده. بعضی از دوستان هستند که خودشان هم می‌دانند که چه کسانی را می‌گویم. متاسفانه حرف‌هایی را از سوی من مطرح کردند. به هر حال دیدم آن آدم‌ها من را اذیت می‌کنند و به همین دلیل استعفا دادم. یعنی به خاطر بی‌معرفتی آن‌ها استعفا دادم. من آدمی هستم که به دیگران خیلی احترام می‌گذارم. وقتی دولتی روزهای آخرش باشد یا مسئولی روزهای آخر کارش باشد، به او بیشتر از قبل احترام می‌گذارم. وزیر ورزش هم مدتی زیادی از من حمایت کرد و خوشحالم جواب اعتمادش را با قهرمانی دادیم.

او در پاسخ به این سوال که رابطه‌اش با معاونان وزیر چگونه است گفت: این مسئله اظهر من الشمس است.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا نگران این نیست که خارجی‌های استقلال تبانی نکنند و چکش را به اجرا بگذارند اظهار کرد: خارجی‌ها تا بفهمند چی شده فصل تمام شده است!

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت ساموئل اظهار کرد: قبلا هم پرسپولیس ساموئل را خواسته بود. با این حال منتظریم ببینیم وضعیت آندو چه می‌شود. اگر آندو به استقلال بیاید به ساموئل کمی ظلم می‌شود. اگر آندو را نگیریم احتمالا او در استقلال حضور خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که چه شد بازیکنان استقلال در این تیم ماندنی شدند، اظهار کرد: من بارها گفته‌ام صداقت برنده‌ترین سلاح است. بازیکنان می‌دانند شاید پول آن‌ها دیر شود اما بالاخره پول‌شان را می‌دهم. بسیاری از آن‌ها آخر فصل تنها 30 تا 40 درصد از قراردادشان را گرفته بودند. الان جز چند استثنا بیشترشان 90 درصد قراردادشان را گرفته‌اند. همین الان نکونام از 600 تا 700 میلیونش چشم‌پوشی کرد. من به او گفتم رفتار تو خیلی حرفه‌ای است و در عین جوانی خیلی بامعرفتی. همین الان پژمان نوری پیش من بود و می‌گفت حاج آقا با چک‌های شما می‌خواهم بروم ماشین بگیرم ولی وقتی یاد این می‌افتم که چک‌تان برگشت می‌خورد دلم نمی‌آید. فضای رفاقت بین ما ایجاد شده. در مسائل اصلی آقای امیری و در بحث فنی آقای قلعه‌نویی به من خیلی کمک کردند. امیر با وجود جوانی‌اش پختگی خاصی داشت و در بحث قهرمانی من کمترین سهم را داشتم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره مجتبی جباری افزود: من لجباز نیستم. ما بر اساس اصول‌مان گفتیم. حرف‌های جباری درست نبود. او باید حرف‌هایش را تصحیح کند.

او در پاسخ به این سوال که جباری اخیرا گفته منظور وضعیت استقلال بوده نه خود باشگاه استقلال بیان کرد: این حرف، مثبت است. شاید به قول آقای قلعه‌نویی زمان مسئله جباری را درست کند. این که او بفهمد حرف‌هایش شایسته استقلال نبوده بسیار مهم است. جباری می‌داند من سال گذشته چندین بار با او درد دل مدیریتی کردم و این حرف‌ها واقعا شایسته نبود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که نحوه قراردادش با شرکت نوشابه تولید شده چگونه خواهد بود، بیان کرد: از محل درآمد این نوشابه‌ها درصدی به باشگاه استقلال واریز می‌شود. این نوشابه‌ها روزی یک بار خوردنش هیچ مشکلی ندارد و امیدوارم هواداران استقلال روزی یک دانه از این‌ها را بخورند! بازیکنان استقلال هم قبل از مسابقه در صورت تایید پزشک که اگر مشکلی نداشته باشد، قطعا یک عدد از این نوشابه‌ها می‌خورند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی تیمش را در آسیا می‌دهد گفت: من قول قهرمانی نمی‌دهم اما می‌گویم حتما یک جام می‌گیریم. فعلا گام اول حریف تایلندی است. آنها تیم ضعیفی نیستند. بنیادکار، یک تیم از کره و یک تیم از ژاپن را حذف کرده‌اند. آنها سه بازیکن اسپانیایی و دو بازیکن ژاپنی هم دارند من فکر می‌کنم با حذف آن‌ها راه برای رسیدن به فینال باز می‌شود. خودم دوست داشتم به یک تیم ژاپنی می‌خوردیم ولی باشد تا فینال.

او در پاسخ به سوالی درباره زمان استعفایش از استقلال اظهار کرد: من آخر فصل استعفا دادم. عده‌ای گفتند بدموقع استعفا دادی. من نمی‌دانم وسط فصل استعفا می‌دادم خوب بود.

فتح الله‌زاده افزود: متاسفانه جوی درست کردند که انگار دارم از تیم فرار می‌کنم. می‌گفتند او تیم را ول کرده چون تیم ضعیف شده، ترسیده و رفته اما با اصرار هیات مدیره و هواداران برگشتم. در یک هفته اخیر 4 ساعت هم نخوابیده‌ام. درست است که به ما 500 میلیون بیشتر از پرسپولیس داده شده اما به پرسپولیس، ستاد سوخت و ... هم پول می‌دهند. در حالی که این ستادها به ما پول نمی‌دهند. به هر حال در تمام دنیا مکانیزم درآمدی درصدی است و از طریق این نوشابه‌ها می‌خواهیم 10 درصد از هزینه کل‌مان را دربیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که فوت کوزه‌گری عملکردش در نقل‌وانتقالات چه بوده است، بیان کرد: فوت این کار در اتاق من است. اتاق من یک در ورودی دارد و یک در خروجی. خلاصه دو راه دارد. می‌گویم اگر امضا کنید از این در ورودی و خروجی می‌توانید بروید. اگر امضا نکنید از در آن طرفی که رو به حیاط است به بیرون پرتاب‌تان می‌کنم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت خسرو حیدری افزود: امروز به آقای حمیدی مسیج داده که شنیده‌ام فتح‌الله‌زاده گفته است از این خسروها زیاد دارم. اگر از این خسروها دارد، بگویید بیرون بیاورد. با این حال نگران نباشید. پوست خسرو حیدری را می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت کمپ استقلال چگونه است، گفت: جلوتر از قولی که داده‌ام، کار پیش می‌رود. تا آخر تابستان ساخت اتاق اداری‌اش تمام می‌شود و می‌خواهیم پایین کمپ هم که یک سوله بزنیم و ان‌شاءالله این کار را هم در زمستان انجام دهیم. متاسفانه پولی برای این کار از وزارت ورزش نمی‌گیرم. عمده هزینه‌های ما در آنجا بر عهده شهردار منطقه 5 آقای طلوعی و وزارت نفت بوده است. آنها خیلی به ما کمک کردند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که او هم با وزارتخانه‌ها با این اوصاف ارتباط دارد، افزود: شنیده‌ام به پرسپولیس 200 میلیارد تومان پول رسیده، این در حالی است که ما تنها 3 میلیارد پول از وزارتخانه گرفته بودیم. 200 میلیارد برابر 3 میلیارد قابل فهم نیست. پرسپولیس هزینه‌هایش زیاد است. رفته‌اند هواپیما گرفته‌اند و گفته‌اند 360 کیلو رنگ می‌خواهد و آن را به حساب رویانیان نوشته‌اند. به هر حال امروز ستاد سوختی در کار نیست و فکر می‌کنم رویانیان این فصل به مشکل بخورد.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور استقلال در آسیا آیا به این تیم توجه ویژه‌ای خواهد شد یا خیر بیان کرد: هنوز فرصتی نشده تا با وزیر صحبت کنم. قطعا این مسئله را با او مطرح می‌کنم و او هم حتما کمک بیشتری به ما خواهد کرد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست نوشابه تقلبی استقلال در بازیکنان پخش شود گفت: نه ما به این مرحله نظارت کافی داریم.

فتح‌الله‌زاده در پایان و در پاسخ به به این سوال که شنیده شده سازمان لیگ با درخواست استقلال برای تغییر بازی‌های این تیم در صورت حذف نماینده تایلند موافقت کرده است گفت: به هر حال اگر بوریرام را حذف کنیم و قرار باشد برابر تیم کره‌ای به میدان برویم، نمی‌توانیم به ایران بازگردیم و باید از همان جا به صورت مستقیم راهی کره شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۲ ۱۷:۲۳

فتح‌الله‌ خست نباشي

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۲ ۱۷:۵۰

راستشو بگو حرفهاي جباري مثبت بود يا از جباري ميترسي حاج فتح‌الله

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۲ ۱۸:۰۹

مدير محبوب ما حاج علي فتح ا... خدا حفظش کنه خيلي زحمت ميکشه و با اين بي پولي هنوز هم روحيه طنازي اش را حفظ کرده

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۲ ۱۹:۰۵

حاج علي فتح الله محبوب همه دلها