• جمعه / ۷ تیر ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92040703619
  • منبع : مطبوعات

فیلم «بغض» در راه شبکه‌ی نمایش خانگی

فیلم «بغض» در راه شبکه‌ی نمایش خانگی

فیلم سینمایی «بغض» ساخته رضا درمیشیان از صبح چهارشنبه 12 تیر در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

فیلم سینمایی «بغض» ساخته رضا درمیشیان از صبح چهارشنبه 12 تیر در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

علی اسدزاده مدیر موسسه «تصویرگسترپاسارگاد» پخش کننده ویدئویی این فیلم به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اعلام این خبر گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، دی‌وی دی فیلم «بغض» صبح چهارشنبه 12 تیر در سراسر کشور توزیع می‌شود.

او در ادامه مطرح کرد: با توجه به این که «بغض» فیلم برگزیده انجمن منتقدان بوده و برنده سه جایزه بهترین کارگردانی ، تدوین و فیلمبرداری شده و در ده‌ها جشنواره‌ی بین المللی مورد تحسین قرار گرفته است برای عرضه نسخه با کیفیت فیلم در حال آماده سازی نسخه بلوری «بغض» هستیم.

به گفته‌ی اسدزاده؛ پس از «جدایی نادر از سیمین» فیلم «بغض» دومین فیلم سینمای ایران خواهد بود که در فرمت بلوری توزیع خواهد شد. ضمن این که نسخه معمولی دی وی دی عرضه شده این فیلم هم همراه با زیرنویس انگلیسی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فیلم «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان که تمام فیلم‌برداری آن در شهر استانبول ترکیه انجام شده، داستان دو روایت مدرن از دو مقطع زندگی حامد و ژاله در استانبول است.

روایت اول: حامد (بابک حمیدیان) پسر جوان ایرانی گرافیتی کاری در ترکیه ، که کارش کشیدن نقاشی های خیابانی است، مجردی نمی تواند وارد دیسکو شود. او برای رفتن به داخل دیسکو با ژاله (باران کوثری) آشنا می شود و این آغاز رابطه عاشقانه آنهاست.

روایت دوم: هشت ساعت سرنوشت ساز زندگی حامد و ژاله در آخرین ساعات حضورشان در استانبول که دست به سرقت از مغازه عموی حامد (مهران احمدی) می زنند و...

باران کوثری، بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی "بغض" و هایده صفی یاری (تدوین)، تورج اصلانی (مدیر فیلم برداری) ، محمدرضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازی) ، حبیب رضایی (مشاور امور بازیگران) ، نظام الدین کیایی (صدابردار) ، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس) ، جواد جلالی (فیلم بردار)، افسانه رضازاده (مدیرتولید) ، ساتیار امامی (عکاس) ،امیر علی قنبری (برنامه ریز و دستیاراول کارگردان)، فواد بوربور (مدیرتدارکات) و... عوامل اصلی «بغض» هستند.

تهیه کننده «بغض» سیدغلامرضا موسوی است.

فیلم بغض

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha