سرویس
یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ / Oct 26 2014
تعداد کل اخبار: 394

سوالات علوم ریاضی و فنی کنکور 92 منتشر شد

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

سوالات گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری 92 منتشر شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سوالات دفترچه عمومی، دفترچه فرهنگ ومعارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی و دفترچه اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور 92 منتشر شد.

داوطلبان می‌توانند برای مشاهده سوالات آزمون خود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش در دفترچه سوالات عمومی 25 زبان و ادبیات فارسی، 25 سوال زبان عربی، 25 سوال فرهنگ و معارف اسلامی و 25 سوال زبان انگلیسی درج شده است.

همچنین سوالات دفترچه شماره دو شامل 55 سوال ریاضیات، 45 سوال فیزیک و 35 سوال شیمی است.

انتهای پیام

در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*
● تعداد‌ نظرات (13)
مرتضي | جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳ | پاسخ
like 4
dislike 3
جالبه هر سال داوطلبها خيال ميکنن کنکور اون سال از همه سالها سخت‌تر بوده!!!!!!! البته خود ما هم اين طوري بوديم ها. سختم باشه براي همه هست. نگران نباشيد
حامد | جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴ | پاسخ
like 1
dislike 1
امسال که آزاد وسراسري قاتي شده بود بايد سوالات خيلي راحت ميومد. به خاطر تغييرات دين و زندگي اون راحت اومد ولي ما رشته رياضي هستيم همه آزمون درصد رياضي رو ميپرسن اين رياضي واقعا سخت بود راحت‌ترين سوالش نمودار ساقه و برگ بود که ده دقيقه وقت ميخواست. من که ميمونم به اميد کنکور 93
حامد | جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰ | پاسخ
like 2
dislike 0
آخه اين طراحان از جون ما چي ميخوان؟ سوالات رو بدن به رياضي‌دانان بزرگ و فيزيکدان‌ها اونا هم نميتونن حل کنن. هر پنج شش سال طراح‌ها حال کنکوري‌ها رو ميگيرن. اينم از اون سالا بود و خداوند همه چيز را ميبيند و ميداند
مهسا | جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۸ | پاسخ
like 26
dislike 1
کنکور امسال واقعا سخت بود. اي کاش وقتي طراحان سوالات رو طرح ميکنن به سطح آموزشي تو مدارس دولتي فکر کنن و سوالات رو در حد متوسط طرح کنن. کنکور واقعا ديگه داره همه رو از درس خوندن دلزده ميکنه. اي کاش يه کم به فکر ما جوونا بوديد که با پشت کنکور موندن، فقط داره از عمرمون ميگذره. هر سال به اميد اينکه امسال ديگه قبوليم ميريم و وقتي سوالاي به اصطلاح مفهومي رو ميبينيم همه چيز از يادمون ميره.
محمد | جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
حالا خوبه شما ميتونين دوباره شرکت کنين. ما پسراي بدبخت از کنکور برگشتني بايد بريم پوتين بخريم!
سارا | پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹ | پاسخ
like 0
dislike 2
خيلي هم سخت...!
با اون طراحاتون....!
زینب | پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱ | پاسخ
like 1
dislike 1
کنکور امسال واقعا سخت بود خوش بحال بچه های پارسال واقعا برای طراحان متاسفم که اصلا عدالت ندارن منکه نا امید شدم
قرباني فر | پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶ | پاسخ
like 9
dislike 2
يعني فکر مي کنيد اگه سوال هاي کنکور سخت باشه ارزش علمي اش بالا تر ميره.
سعيده | پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰ | پاسخ
like 17
dislike 1
واقعا ميخوام بدونم ايا توي ايران با بچه ها اينقدر کار ميشه که طراحان به اين سختي سوال رو طرح کردن.امروز همه ارزوهام بر باد رفت .کي بايد جواب منو بده؟
کربلايي امين | پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳ | پاسخ
like 7
dislike 0
کنکور امسال واقعا سخت بود.لطفا جواب ها را هم درج کنيد
عليرضا روستا | پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸ | پاسخ
like 6
dislike 0
سلام.سوالات تخصصي کنکور امسال نسبت به سال پيش خيلي سخت تر شده بود.دوستام همگي ناراحت بودن و از آزمون راضي نبودن.
سجاد | پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴ | پاسخ
like 1
dislike 0
جوابا کي مياد؟؟؟