• چهارشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۷:۵۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92032917663

پیش از اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ: رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا نتیجه خوبی است

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ: رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا نتیجه خوبی است

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ می گوید اگر ایران بتواند در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گیرد نتیجه درخشانی گرفته است .

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ می گوید اگر ایران بتواند در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گیرد نتیجه درخشانی گرفته است .

ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ درباره اردوی تیم ملی پینگ پنگ در رشت اظهار کرد: اولین اردوی ما در رشت به پایان رسید و از فردا دومین اردوی خود را تا زمان اعزام در این شهر پی‌گیری خواهیم کرد. شرایط بسیار خوب است و مشکلی هم وجود ندارد.

وی ادامه داد: طاهرخانی از مسابقات جهانی تا کنون کمی از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده است که با فیزیوتراپی به اردوها رسید. نیما عالمیان هم شرایط بهتری نسبت به مسابقات فرانسه دارد و سایر ملی پوشان هم مشکلی ندارند.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ افزود: ما اردو و مسابقه برون مرزی را پیش بینی کرده بودیم که متاسفانه با اعزام به مسابقات زاگرب موافقت نشد در حالی که حریفان ما همچون هند در مسابقات اپن چین حضور داشته و حالا از این رقابت ها به مسابقات آسیایی می آیند اما ما تنها در اردوی داخلی بودیم.

علیدخت گفت: اگر بتوانیم در جمع 8 تیم نهایی قرار بگیریم نتیجه درخشانی گرفته ایم و در آن صورت می توانیم به جمع تیم های دسته یک جهان راه یابیم. ما محمدرضا اخلاق پسند را به تازگی به تیم ملی دعوت کردیم و او چند سالی هم از مسابقات برون مرزی دور بوده است در نتیجه رقابت های زاگرب می توانست یک محک جدی برای او باشد.

وی با تاکید بر این که باید ازتیم ملی پینگ پنگ حمایت شود افزود: زمانی یک تیم موفق می شود که مورد حمایت مسوولان، مردم و رسانه ها قرار گیرد. شما به تیم فوتبال نگاه کنید آن وقت خواهید دید که چند وقتی است تمام مسوولان ، کادرفنی ،‌رسانه ها و مردم همدل شده اند تا این تیم به موفقیت برسد . ما دوست داریم این همدلی و روحیه دادن برای رشته های دیگر هم باشد و این موضوع را تنها منوط به فوتبال نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha