• جمعه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92031005987
  • خبرنگار : 71219

«چه خوبه که برگشتی» مهرجویی 48 میلیون تومان فروخت

 «چه خوبه که برگشتی» مهرجویی 48 میلیون تومان فروخت

فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی پس از دو روز اکران به فروش 48 میلیون تومانی دست یافت.

فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی پس از دو روز اکران به فروش 48 میلیون تومانی دست یافت.

قطبی - از موسسه‌ی پخش فیلمیران- در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بیان کرد: فیلم «چه خوبه که برگشتی» روز چهارشنبه (8 خردادماه) که اولین روز اکران فیلم بود، 15 میلیون و 200 هزار تومان و پنج‌شنبه (9 خردادماه) 33 میلیون و 300 هزار تومان فروش داشته است.

در خلاصه داستان «چه خوبه که برگشتی» آمده است: «فرزاد (جراح دندان‌پزشک) پس از سال‌ها به ایران می‌آید تا دور از مسائل آشفته زندگی‌اش نفسی تازه کند. ولی ورود او هم زمان است با پدیدار شدن یک شیء مرموز شبه فضایی و خانم دکتر یاسمین و سنگ‌های جادویی‌اش که رفاقت دیرینه فرزاد و کامبیز را که سال‌هاست در همسایگی هم و در کنار دریا زندگی می‌کنند به جدالی بیهوده می‌کشاند. این فیلم داستان کمدی دعوای دکتر و مهندس است که با ورود «حوری خانم» وارد مسیر تازه‌ای می‌شود.

رضا عطاران، حامد بهداد، مهناز افشار، همایون ارشادی، علیرضا جعفری، علی‌اصغر طبسی، راضیه فرجی، محمد کارت، محسن بشیر، عرشیا توفیقی، اکبر نیری، محمد ثانی، قربان خدادوست و... با حضور رویا تیموریان و حسن پورشیرازی بازیگران «چه خوبه که برگشتی» هستند.

در تهران، سینماهای استقلال، فرهنگ، اریکه ایرانیان، زندگی، جوان، آزادی، ملت، فلسطین، بهمن، مرکزی، ایران، ماندانا، شکوفه و تماشا «چه خوبه که برگشتی» را نمایش می‌دهند.

به گفته‌ی قطبی اکران «چه خوبه که برگشتی» در شهرستان‌ها، پس از آماده شدن کپی فیلم، آغاز می‌شود.

او هم‌چنین درباره آخرین فروش فیلم «رسوایی»، فیلم دیگری که موسسه‌ی فیلمیران پخش آن را بر عهده دارد، گفت: این فیلم در تهران و شهرستان‌ها تا کنون به فروش پنج میلیارد و 500 میلیون تومان دست یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha