• جمعه / ۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 92030301067
  • منبع : مطبوعات

معاون آموزش و پرورش خبر داد:

تعریف الگوی جدید برای مدارس غیردولتی

تعریف الگوی جدید برای مدارس غیردولتی

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش وپرورش از تعریف مدل و الگویی جدید برای مدارس غیردولتی خبر داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش وپرورش از تعریف مدل و الگویی جدید برای مدارس غیردولتی خبر داد.

به گزارش سرویس"آموزش وپرورش" ایسنا، فرشته حشمتیان در همایش مدیران ، موسسان مدارس و مراکز غیردولتی و آموزش از راه دور استان کرمان ، با تاکید بر جدی گرفتن دوره پیش دبستانی ، گفت : مدیریت این دوره به صورت غیردولتی ، به معنای سلب تکلیف از سایر حوزه ها نیست .

وی خاطرنشان کرد: از پیش دبستانی تا اولیا و مربیان، حوزه ماموریت ماست و نباید توجه به بخش غیردولتی کمرنگ شود.

حشمتیان، درباره قانون صندوق حمایت از موسسان مراکز غیردولتی افزود: هفته گذشته هیات وزیران تصویب کردکه این قانون تمدید شود.

وی با اشاره به درجه بندی مدارس در سال تحصیلی آینده گفت: در همه مدارس، دستورالعمل ابلاغی سال جدید، بسیاری از ابهامات را برطرف می کند.

حشمتیان، درباره مراکز آموزش از راه دور گفت: شاید احساس این بود که باورعمومی نسبت به این مدارس از بین رفته است، اما باید این ظرفیت را باور و از آن استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: موسسان مدارس و مراکز غیردولتی خیران مدرسه‌دار هستند و سرمایه خود را صرف تربیت فرزندان به عنوان سرمایه های مملکت می کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدیران و موسسان مراکز غیردولتی باید برنامه‌ریزی داشته باشند، تصریح کرد: برنامه‌ها بر اساس سند تحول بنیادین است و هر زمان تعامل هدفمند شود به تربیت نزدیک تر می شویم.

وی تاکید کرد: برای کمک به بازماندگان از تحصیل و رقابت در حوزه آموزش مجازی جهانی، باید برنامه‌ریزی مناسبی برای آموزش از راه دور داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha