سرویس
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ / Oct 02 2014
تعداد کل اخبار: 277

کدخدایی به ایسنا خبر داد:

اسامی احراز صلاحیت‌شدگان به وزارت کشور ارسال شد

» سرویس: معارف و حقوق - حقوقي و قضايي

سخنگوی شورای نگهبان از ارسال اسامی افراد احراز صلاحیت‌شده برای انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور خبر داد.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: دقایقی پیش اسامی احراز صلاحیت‌شدگان انتخابات ریاست‌جمهوری را به وزارت کشور ارسال کردیم.

وی یادآور شد: شورای نگهبان فقط اسامی احراز صلاحیت‌شدگان را به وزارت کشور ارسال کرده است.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: اخباری که پیش از این از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام نظر این شورا منتشر شده بود، صحت نداشته است.

انتهای پیام

در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*
● تعداد‌ نظرات (17)
ملاحسني | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
براستی بنزهای شما سیاه تر است یا قلم های ما؟!…
محمد | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدایا هاشمی رد نشه ..
اكبر | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
اگر هاشمي رد صلاحيت بشه توپ در زمين اصولگرايان خواهد چرخيد.
رضا | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
هركسي انتخاب بشه بايد مطيع رهبري باشه و به داد مردم برسه.
مینا رئیسی | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
هر کی بیاد فرقی به حال ما مردم نمیکنه. اونایی که باید تصمیم بگیرن میگیرن.
حمیدرضا | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
این همون جنگ رسانه ای دشمنه که مقام معظم رهبری فرمودند مواظب باشیم بازیچه دست دشمن نشیم. فقط قانون...
محمدجامه بزرگ | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
شک نکنید هاشمی ردصلاحیته...شک نکنید...من پیش بینی های سیاسیم ردخورنداره...مثل روز روشنه
رضا | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
ایشالا که مشایی نیست
امین امانی | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیره ولی بدون هاشمی بدبخت تر شدن مردم
amin | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۸
از کامنت های شما عزیزان مشخصه که همه تون جوونید. نمی دونید مردم دوره جناب هاشمی چی کشیدن. تورم 50 درصد. تحریم هم نبودیم. دلار 4 برابر شد.
داد مردم دراومد...........
بنظرم جناب هاشمی بیاد بد نیست. ولی باید به نظر مردم احترام گذاشت.
هر چی مردم انتخاب کردن همون. چه هاشمی چه مشایی. چه....
ولی باید تمام کسانی که به قانون اساسی و نظام معتقدند بیان. در نهایت مردمند که تصمیم می‌گیرند.
مائده | سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیره انشاالله...........