• یکشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92022215264
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

بیانیه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده بود، امروز با انتشار بیانیه‌ای، رسما آمادگی خود برای حضور در این عرصه را اعلام کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده بود، امروز با انتشار بیانیه‌ای، رسما آمادگی خود برای حضور در این عرصه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل بیانیه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم، وفادار و قدرشناس ایران اسلامی

پس از گذشت ماهها رایزنی با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و به پاس قدردانی و احترام به توصیه‌های ضمنی یا مستقیم برخی مراجع عالی‌قدر و یا درخواست فضلا، علمای حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات، دانشگاهیان، دانشجویان، صنعتگران، تولیدکنندگان، کارگران، کشاورزان، نویسندگان، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف مختلف، احزاب، گروه‌های متعدد و به‌ویژه خانواده‌های مکرم شهدا، ایثارگران و با ایمان کامل به نقش بی‌بدیل آحاد مردم خونگرم و صمیمی در تعیین سرنوشت کشور، خود را برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، در معرض رأی و نظر شما قرار می‌دهم تا در این برهه حساس از تاریخ کشور که مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ادلّه‌ای که بر شما مخفی نیست، زمینه تأثیر تهدیدها و تحریم‌های خارجی را هموار کرده است، یک بار دیگر به وظیفه و تکلیف انقلابی و تاریخی خویش عمل کرده باشم و نیز با ایجاد رقابتی سالم و مؤثر، شرایط تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مورد تأکید رهبری معظم انقلاب فراهم آید.

عزم پاسخ قاطع به ادعاهای کذب و القای ناکارآمدی نظام اسلامی، ضرورت ایجاد اتحاد، اعتماد و قابلیت جمع کردن همه سلایق و طیف‌های داخل خانواده نظام و انقلاب اسلامی و مدیران دلسوز و با تجربه کشور را می‌طلبد که بعضاً به دلیل برخوردهای تنگ‌نظرانه و افراطی، در حال حاضر، کم‌کار، منزوی یا خانه‌نشین شده‌اند، ایجاد اعتدال و استفاده از همه قابلیت‌های مدیران مجرب از طیف‌های مختلف، مرا نیز مانند سایر دلسوزان نظام بر آن داشت تا با توجه به شرایط داخلی و تهدیدات و تحریم‌های خارجی، برای رفع تدریجی معضلات و مشکلات عدیده کشور، به مدد شما مردم وفادار، پا به عرصه خدمتگزاری بگذارم تا ان‌شاءالله، دست در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد.

برای اینجانب، اعتلای ایران اسلامی و تقویت مکتب اهل بیت(ع) بسیار مهمتر از آن است که برای انجام وظیفه و تکلیف خویش به تعریف و تمجید اختلاف‌برانگیز دشمنان دانا و تهدید، تحدید، بداخلاقی و تخریب دوستان نادان توجه نمایم، آن‌گونه که یک سرباز در دفاع از آرمان‌هایش، جانش را در طبق اخلاص می‌نهد، من نیز آبرو و اعتبارم را که در طول نیم قرن گذشته از انقلاب اسلامی و مردم گرفته‌ام برای اسلام، انقلاب و مردم و اعتلای میهن به دست می‌گیرم و با تأکید بر اعتدال علوی که چپ و راست، افراط و تفریط را ضلالت و گمراهی می‌داند، پا به میدانی ‌گذارم که قبلاً در سالهای پس از جنگ 8 ساله حزب بعث علیه ایران که نتیجه آن ویرانی 5 استان کشور و نابودی زیرساخت‌ها و امکانات بود، تجربه کرده بودم. سالهایی که به دلیل وجود همدلی، اتحاد و اعتماد در جامعه و به کمک شما مردم فهیم و قدرشناس، به تدریج رکود اقتصادی، دلسردی‌های اجتماعی، ویرانی‌های زیرساخت‌ها و تولید، کسر بودجه، بیکاری و مشکل کسب و کار، از کشور رخت بربست و ایران عزیز به دست شما مردم و استفاده از مدیران لایق، دلسوز و معتدل از همه طیف‌ها و سلایق سیاسی، به رشد و بالندگی رسید و در عرصه بین‌المللی و سیاست خارجی نیز، با تنش‌زدایی، ایجاد تعامل و گفتگوهای سازنده و شفاف براساس احترام و حفظ عزت و کرامت، حقانیت سیاسی کشور را هم به اثبات رساندیم.

اکنون، با توکل بر خدا و با حضور شما مردم در انتخابات، مطمئنم، فصلی تازه و سرشار از امید در تاریخ معاصر ایران با خلق حماسه رقم خواهد خورد که همه ایرانیان با قومیت‌ها، زبان‌ها، مذاهب و ادیان و حتی سلایق مختلف سیاسی، برای سربلندی خود، میهن عزیز و نسل‌های آینده، تلاش خواهند کرد؛ ان‌شاءالله»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۸:۴۳

هاشمی حمایتت می کنیم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۵۹

در صورت ريس جمهور شدن آقاي هاشمي اسم ايشان بعنوان پيرترين ريس جمهور در كتاب گينس ثبت خواهد شد

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۲:۰۴

از صمیم قلب حمایتت می کنم موفق باشید

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۸:۴۶

ايشان هر وقت بهش تريبون دادند يا به باندهاش اجازه دادند كه ايشان را نماينده كنند به ملت ايران پيام داد. اگر اين مردم چنيين كاراكتري را مجددا برگزينند بايد فاتحه اميد به اين ملت و مملكت را خواند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۰۶

تریبون دادند؟ جنابعالی و امثال شما که اینقد تریبون داشتین چه گلی به سر مردم زدین؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۱۲

هزار تا لایک آقای هاشمی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۴۴

هزار تا كمه. به تعداد راي‌هاي آقاي هاشمي در انتخابات يعني 20 ميليون

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۱۷

تصور رییس جمهور شدن آقای رفسنجانی به آدم یک حس نوستالژی میده و ما را به سالهای قبل میبره ...شاید تجربه و سیاست آقای رفسنجانی در این زمان حساس به کار بیاد ...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۲۶

بابا ایشون دیگه پیر شده به درد ریاست جمهوری نمیخوره. دور دور جووناست

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۳۵

به نظر من در این برهه حساس فرد کارکشته‌ای باید زمام امور را در دست بگیرد تا بتواند مشکلات عدیده‌ای را که کشور با آن مواجه است برطرف کند. خواهشا ازدرگیریهای مغرضانه پرهیز کنیم و به فکرمردم باشیم. رفسنجانی شاید همان فرد باشد

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۴۱

قابل توجه همه دوستانی که حافظه تاریخیشان به تناسب سن و سالشان در خصوص دولت آقای هاشمی قد نمی دهد!!!! بخشی از نامه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به جناب هاشمی: آقای هاشمی به خوبی می داند و حتما در پیش خود و خدای خود اذعان خواهند کرد که جامعه باز امروز که توأم با سلایق مختلف است به مراتب بازتر و آزادتر از زمان حاکمیت ایشان است و این افتخار نه منصوب بر فرد خاصی است، بلکه قدرتمند شدن توده‌های مردم و خارج شدن مناصب از دست خانواده‌های تما‌میت‌‌طلب است که شما آنها را «نیروهای با سابقه» می‌نامید. انحصار حضرتعالی در نیروهای خاص مشکلی بود که مردم را از نظام فاصله انداخت. زنده باد بهار! زنده باد بهار! زنده باد بهار! حق یار

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۳۰

زنده باد بهار، زنده باد مشایی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۱:۵۸

احمدی‌نژاد واقعا مرد بود. شاید نمایندگان از هاشمی هم بترسند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۴۳

چرا تلاش می کنید همواره کشور را در حالت خطیر معرفی کنید؟ امروز با همه انتقادات مبنایی به دولت احمدی‌نژاد، پیشرفت در زیرساخت ها، صنعت، مسائل علمی، رفاه و قدرت، بارزتر، با صلابت تر و با قدرت تر از دوره شماست. مردم در مقطعی که شما اداره امور کشور را عهده دار بودید، بارها نارضایتی خود را از نحوه اداره کشور توسط حضرت عالی ابراز داشتند. تحت تاثیر چند انسان متملق اطراف خود قرار نگیرید و سعی کنید به حب الله ولایت دست یابید و نه بر صورت ولایت چنگ اندازید.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۴۸

آقای هاشمی چرخش نخبگان فراموش نشود

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۹:۵۱

البته یکی از بهترین گزینه‌ها هاشمی است ولی این دلیل نمی‌شود كه محبوب باشد. به دلیل روابط خارجی و تجربه، گزینه خوبی است اما محبوبیت خاتمی را ندارد.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۰:۱۴

جناب رفسنجانی! اولا حق ندارید از طرف خانواده معظم شهدا حرف بزنید. من خود یک فرزند شهید هستم و هرگز افرادی همانند شما را مدافع انقلاب و اسلام نمیدانم. لازم به توضیح اینکه تعدادی از شهداي معظم این مرز و بوم همان‌هایی بودند که در فتنه 88 به فیض شهادت رسیدند و حامی اصلی آشوبگران افرادی همانند جنابعالی بودید. دوما حرف از امام و بنیانگذار انقلاب زدید. زمانی که کسانی که خود را منتسب به شما می‌دانستند عکس امام عظیم‌الشان (ره) را در انظار عمومی آتش زدند و به تمامی آرمانهای این ملت هتاکی کردند شما هرگز به خود زحمت محکومیت آن را ندادید. در مورد اقتصاد و توسعه کشور هم آمار پیشرفت و توسعه مشخص است؛ البته اگر شما واردات بی‌رویه و وابستگی ملت ایران به آمریکا و دیگر کشورها را توسعه می‌دانید، آن حرفی دیگر است اما شما اطمینان داشته باشید که این ملت غیور و فهیم هرگز گول این عوام‌فریبی‌ها را نمی‌خورند و بصیرت این ملت بالاتر از این حرفها می‌باشد.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۲:۳۰

آقای مهرابی شما زیاد به خودش فشار نیار

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۳:۱۹

شما فقط یکی از هزاران خانواده شهدا هستید ...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۷:۵۱

جناب مهرابی شما هم حق ندارید از طرف تمام خانواده‌های شهید حرف بزنی! خودت رو نماینده همه نکن لطفا!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۵:۴۰

لطفا شما هم حق نداریداز طرف مردم حرف نزنید.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۰:۱۹

نسل جوان دوست دارد دو یار دیرینه نظام مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی را دوباره در کنار هم ببیند، فارغ از ادعاهای سیاسیون

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۰:۲۹

در شرایط فعلی آقای هاشمی بهترین گزینه است

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۰:۳۴

درود خدا بر مرد خدا.خوش آمدی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۰:۴۰

درود بر هااااااشمی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۱۰

رای ما فقط آقای هاشمی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۱۶

آقای هاشمی دوست دا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ریم... / / اگه اقای هاشمی بد بود رهبر کبیر انقلاب از او در سیاست استفاده نمیکرد ... رای من هاااااااشمی..

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۱۸

در این وضعیت بحرانی مملکت اگه یه نفر باشه که میتونه اوضاع رو بهتر کنه آن هم آقای هاشمی هستش که میتونه با تجربه و سیاست فوق العاده خودش کشور رو از این بحران ها نجات بده.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۲۲

مطمئن باشید عزیزان وقتی آمدن نام هاشمی این چنین تاثیری بر بازار ارز و طلا میگذارد انتخاب ایشان نویدبخش روزهای آرام و پرامید خواهد بود

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۲۹

البته باتوجه به متن بیانیه که صاحبان انقلاب را تنگ نظروافراطی معرفی نمودید مشخص است که چه خواهید کرد...اما مردم وحزب الله وپیشمرگان ولی امر همان را خواهند نمود که 8 سال قبل

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۳۱

با سلام درود امید است مایع خیروبرکت باشی برای مردم شریف ایران مردمی که همواره حامی شما ونظام جمهوری اسلامی بوده اند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۳۶

با سلام. ملتی که راضی شود تجربه تلخش تکرار شود، محکوم به کسب تجربه‌ای تلخ‌تر است. به کسی که هیجگاه مواضع خود را واضح بیان نمیکند، هیجگاه نمیشود اعتماد کرد.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۳۶

هيج كس براي من هاشمي نمي‌شود ...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۱:۳۷

هاشمی به دلیل داشتن اعتدال، بینش سیاسی بالا، صبر و تحمل فراوان، با توجه به شرایط ویژه کشور و نیاز به ایجاد اتحاد و انسجام ملی فارغ از هر گرایش سیاسی برای وضعیت موجود بهترین گزینه حتی نسبت به خاتمی است زیرا بسیاری از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و مردم او را تأیید می‌کنند. مسئله سن آقای هاشمی دلیلی برای گرفتن نقطه ضعف از ایشان است هرچند هیچ مدیر و مسئولی نیز خالی از اشکال نیست و این موضوع با انتخاب مشاوران ورزیده از گرایش‌های مختلف به بهبود وجهه ملی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۲:۱۱

اميدوارم كه اينها همه به نفع مردم ايران باشه نه چيزهاي ديگه ... اميدوارم ...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۲:۱۴

جدا چند درصد مطالبی که تو بیانیه ایشون اومده درسته؟؟!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۲:۵۴

درود بر مرد حماسی اقتصاد ایران با تمام تجربه‌های ارزنده اقتصادی و سیاسی ایشان. خوش آمدید

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۳:۰۳

حضور هاشمی را میستاییم و حمایت و پشتیبانی خود را از حکیم و خدمتگزار مردم اعلام میداریم. بصیرت ما دانشجویان آیت الله هاشمی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۲۳:۱۹

حضور آقای هاشمی، فقط و فقط نويدبخش فتنه‌ای دیگر است. امیدوارم من در اشتباه باشم ...

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۰:۰۶

با همه انتقاداتی که بر آقای هاشمی وارد است بايد پذیرفت که ایشان مردی کارکشته، معتدل، خردگرا، جمع گرا(استفاده از همه سلیقه ها)و بزرگ است که در شرایط کنونی بهترین گزینه برای حل بسیاری از مشکلات گریبانگیر کشور در عرصه داخلی و خارجی نیز است. به امید پرهیز از تندروی ها و افراطی گری ها، به امید برابری و برادری و همدلی، به امید فردایی بهتر برای کهن دیارمان ایران، و آرزوی صلح پایدار در سراسر گیتی.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۰:۰۹

واقعا واسه جوونای این مملکت متاسفم!! واسه شماها همین امثال هاشمی‌ها خوبه. واسه این جوونا که هنوز نتونستن بفهمن و تشخیص بدن خوب و بد رو، به اینا میگن نخبه؟ فاتحه این مملکت خوندست اگه آقای هاشمی رای بیاره ... صلوات!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۰:۱۸

بهترین گزینه در حال حاضر

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۱:۲۳

باعث گرونیهای پشت پرده خود همین آقاست.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۱:۳۲

توي جملاتش از اعتدال و ميانه‌روي ميگه و به نظر مخالف تندروي هست كه همين باعث ميشه از تمام سلايق در كابينه‌اش باشند

avatar

جناب آقای هاشمی حمایت گرم و صمیمانه ما را پذیرا باشید

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۷:۱۰

آمدن آقای هاشمی نویدی است برای روزهای بهتر. حتما دیدید که با آوردن نام هاشمی در انتخابات قیمت ارز کاهش یافت.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۷:۴۶

سلام. مردم عزیز ایران، در این لحظه حساس مواظب باشید. دولت تکنو کرات نباید برگردد. خواهش میکنم این مطالب را پخش کنید.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۸:۲۸

درود بر ولایتی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۰۹:۱۴

25 خرداد جشن پیروزی بزرگ‌مرد ایران سردار سازندگی

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۰:۴۳

ما به کسی رای می دهیم که همگام با رهبر عزیزمان باشد. جانم فدای رهبر

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۲:۱۵

آقای هاشمی، بهترین رئیس‌جمهور دنیا احمدی‌نژاد هست و خواهد بود. جنابعالی مردم رو به این وضع کشوندید. این مردم ارزششون بیشتر از این حرفاست و آگاهتر که بخوان به شما رای بدن

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۲:۵۸

باسلام .اميدوارم همه كانديدهاي رياست جمهوري با صداقت جلو بيان و همه چيز سالم و بدون آشوب تموم شه. فكر ميكنم رقابت ولايتي و هاشمي و قاليباف خيلي جذاب باشه. باتشكر از زحمات همتون.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۳:۰۱

بنظر من آقای رفسنجانی با تجربیاتی که دارندو پخته بودن ایشان درزمینه ریاست جمهوری بسیار لایق هستند و حتما انتخاب خواهند شد چون برای جوامعی مثل ما کسانی با تجربه باید وارد عمل شوند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۴:۳۷

در این شرایط حساس دیگر نمیتوان به فردی بی تجربه و امتحان پس نداده اعتماد کرد ، که به قول قدیمیها هندونه نبریدس .پس آمدن هاشمی را به فال نیک میگیریم که سابقه و تجربه بالایئ در امور سیاسی و اقتصادی داره .

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۵:۴۰

آقای مهرابی من هم فرزند شهید هستم و آقای رفسنجانی را فردی متدین و مدافع انقلاب میدانم و اگر تلاش های ایشان و امثال پدر من و دیگر شهداء و جانبازان و آزادگان و ایثارگران نبود الان شما اینگونه حرف نمیزدید درود بر رفسنجانی یاور امام و انقلاب

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۵

دم پیرمرد 80 ساله گرم که این مسولیت بزرگ رو میخواد بهعهده بگیره . الحق که دود از کنده بلند میشه. هیچکسی رو غیر این مغز متفکر نمیتونین پیدا کنین که این آشفته بازار رو سر و سامان بده

avatar

به نام خدا سلام به همه ايرانيها از لب مرز اين پيام را براي شما مينويسم كشور به يك با تجربه دلسوز و با قدرت و كسي كه امام او را ستون انقلاب لقب داده است نيازمند است. ايشان امتحان خود را پس داده به اميد راي آوردن ايشان. زنده باد زندگي اسلامي و ايراني

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۱۹

در طول این بیش از 3 دهه تفکرات چند وجهی از ایشان کم دیده نشده است. ضمن اینکه حافظه مردم اینقدر هم که بعضیها فکر میکنند فراموشکار نیست. یادمان نرفته است تورم بالای 50 درصد را، آمار بالای بیکاری، خفقان و فشار بر مردم را. حال چه شده است که ایشان خود را منجی ملت معرفی میکند؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۰:۳۹

زنده باد هاشمی. کشور فعلا نیاز به چنین آدمی داره انشالله که موفق باشن

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۳:۴۷

حمایتت میکنیم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۷:۰۴

من هم مثل همه گوش به فرمان رهبری ام. زنده باد رهبر. امیدوارم وضع کارگرایی مثل ما بهتر بشه با حضور هاشمي

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۰۸:۵۰

با سلام و خداقوت به این پیرمرد آزاد و ایرانشناس. امیدوارم شما هم مثل گذشته از سوی بزرگمردان ایران‌زمین مورد حمایت قرار گیرید تا خللی در برنامه‌هایتان پیش نیاید. با آرزوي ایرانی سربلند زیر سایه خداوند. موفق باشید.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۰۳

رفسنجانی آمده تا اصلاحات را نجات بدهد نه کشور و اسلام و ... را

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۱۴

سلام بر خاتمي درود بر هاشمي

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۰:۳۹

سلام دوستان. من میگم اگه هاشمی برا خدا اومده و اینطور که بعضیا میگن لایق و کارآمده چرا در زمان رياست مجمع تشخيص مصلحت براي حل مشکلات کاري نکرده؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۰۹

رای من و تمام بچه هیئتی‌های یاوران مهدی قم و همه شهرها آقای دکتر جلیلی مدافع رهبر و حافظ خون شهداست. به امید پیروزی ایشان

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۱:۲۶

از صمیم قلب خوشحال شدم وقتی آقای هاشمی آمد. انشاالله موفق باشند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۳:۲۷

امیدوارم با آمدن آقای هاشمی فرصت برای استفاده از نیروی جوان و کارشناس فراهم و بسیاری از مشکلات اقتصادی اجتماعی سیاسی فرهنگی حل شود

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۳:۵۲

حضرت آيت ا... هاشمي رفسنجاني من هم به نوبه خودم و به عنوان يك مرد آذربايجان با جان و دل و داشتن بيست هزار نفر عضو در خدمتت هستم.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۵:۱۷

از نخل بريده سايه‌داري مطلب / از مردم اين زمانه ياري مطلب / عزت به قناعت است و خواري به طمع / با عزت خود بساز و خواري مطلب

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۶:۴۷

هر کاندیدی که بتونه کاری کنه که من تو درسا پاس بشم به اون میخوام رای بدم!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۹:۰۲

هاشمی رو اگر پیرو راه احمدی‌نژاد و حامی صلح باشه دوست میداریم. ما عاشق عدالتیم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۲۱:۴۰

آقای مهرابی به خودت زیاد فشار نیار سکته می کنی ؟ من خودم خانواده شهید هستم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۰۸:۱۵

به نظر بنده که طلبه ای بیش نیستم حضور حضرت آیت الله هاشمی در پست ریاست جمهوری از الطاف خفیه الهی است و برای اسلام و ایران عزت و احترام در سطح بین الملل به همراه خواهد داشت. امید است که ملت شایستگی ایشان را داشته باشد و با دادن رای به ایشان به تکلیف خود عمل نموده و حق این سرباز دفاع و سازندگی را ادا نماید.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۵ ۱۵:۱۷

چطور شد هاشمی اومد ارز ارزون شد. نکنه گرونی ارز هم کار خودشه. بهش بگید اگه درهم امارات رو به ۲۰۰تومان رسوند ما بندرعباسی ها بهش رای میدیم.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۱۳:۲۷

هاشمی از جان و دل حمایتت می کنیم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۱۷:۵۸

خداییش تو این اوضاع هیچکس بهتر از آقای رفسنجانی نمیتونه به داد مردم برسه!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۱۹:۱۶

بی شک هاشمی برنده انتخابات است. آقای مهرابی، بزرگش نخوانند اهل خرد / همان کس که نام بزرگان به زشتی برد. حرمت شهید شما در جای معنوی و ارزش آن بالا تر از این حرف هاست. من هم 2 شهید دادم که یکی از فرماندهان کم‌نظیر جنگ بود جانباز هم هستم. در چهارمحال بختیاری ما من از هر کس که میپرسم می گوید هاشمی. صبور باشید تا که چه پیش آید

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۶ ۲۳:۳۰

هیچکس به هاشمی رای نمیده. خیالتون راحت

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۷ ۱۲:۰۱

به کسی رأی بدهید که پیرو ولایت باشد. تا خون در رگ ماست، خامنه‌ای رهبر ماست یا حق

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۸ ۱۹:۴۴

اقای رفسنجانی حمایتت میکنیم با تمام قدرت.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۷ ۱۵:۲۴

آقای هاشمی همه ی مردم دوستتون دارن وحمایتتون میکنن