• شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 92021408934
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

رئیس سازمان مدارس غیردولتی عنوان کرد:

تاکید ‌حاجی بابایی مبنی بر واگذاری مدارس ابتدایی ‌به معلمان زن

تاکید ‌حاجی بابایی مبنی بر واگذاری مدارس ابتدایی ‌به معلمان زن

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: 70 درصد از کل نیروهای فرهنگی در هرمزگان را زنان تشکیل می‌دهند و این امر بر تاکید ‌وزیر آموزش و پرورش مبنی بر واگذاری مدارس ابتدایی ‌به معلمان زن دلالت ‌دارد‌.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: 70 درصد از کل نیروهای فرهنگی در هرمزگان را زنان تشکیل می‌دهند و این امر بر تاکید ‌وزیر آموزش و پرورش مبنی بر واگذاری مدارس ابتدایی ‌به معلمان زن دلالت ‌دارد‌.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایرا(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، فرشته حشمتیان ‌در مراسم بزرگداشت روز معلم در بندرعباس با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش را مولد نیروی انسانی و کارآمد می‌بینیم باید دیدگاه‌ها و رفتارمان را اصلاح کنیم، افزود: حرکت در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌تواند سبب توسعه هرچه بیشتر نیروی انسانی در جامعه اسلامی شود.

وی محبت، همدلی و همفکری را از ضرورت‌ها در راه تحقق برنامه‌های تربیتی دانست و عنوان کرد: هرمزگان به درستی در مسیر مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار گرفته و این نشان از توسعه مدیریت این حوزه است.

حشمتیان با بیان اینکه اگر پیشرفت جامعه اسلامی را می‌خواهیم باید جایگاه معلم و تربیت را به درستی دریابیم، بیان کرد: نکته اصلی در مبحث آموزش و تربیت، درک درست و صحیح جایگاه معلم است که در حوزه آموزش پررورش استان هرمزگان در نوع خود یکی از حوزه‌های خلاق در کشور به شمار می‌رود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی‌ ‌کشور با اشاره به مناسبت‌های روز مادر و معلم، افزود: نقطه مشترک معلم و مادر هدایت و عشق به تربیت است.

وی همچنین نقش فرهنگیان در تحقق شعار حماسه سیاسی بسیار را تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: باید جامعه را در ابتدا به سمت حضور حداکثری و سپس حضور با شور و شعور، تشویق و دعوت کرد.

حشمتیان با اشاره به اینکه فرهنگیان می‌توانند در آگاهی بخشیدن به مردم در عرصه اتخابات نقش به سزایی ایفا کنند، افزود: باید مردم را به اهمیت رای خود آگاه ساخت، به ویژه رای اولی‌های دانش‌آموز را باید به حضور حداکثری آشنا کرد.

وی با اشاره به اینکه قانونمندی در انتخابات از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد گفت: فرهنگیان باید بداخلاقی در جامعه به ویژه زمان انتخابات را مدیریت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha