• چهارشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92012810877
  • خبرنگار : 71186

قیمت برخی خودروهای داخلی کاهش یافت + جدول

قیمت برخی خودروهای داخلی کاهش یافت + جدول

اعلام خبر کاهش قریب‌الوقوع قیمت رسمی خودروهای داخلی، کاهش نرخ برخی از این محصولات در بازار آزاد را به دنبال داشته است.

اعلام خبر کاهش قریب‌الوقوع قیمت رسمی خودروهای داخلی، کاهش نرخ برخی از این محصولات در بازار آزاد را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش‌بینی می‌شود ظرف روزهای آینده قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شود و انتظار می‌رود این قیمت‌ها به طور میانگین 10 درصد نسبت به نرخ‌های قبلی کاهش یابد.

کارشناسان معتقدند در صورتی که نرخ رسمی خودروهای داخلی به طور میانگین حداقل 10 درصد کاهش یابد به همان نسبت نیز شاهد کاهش قیمت محصولات عرضه شده در بازار آزاد خواهیم بود.

این در حالی است که هم‌اکنون به دلیل رکود گسترده ایجاد شده در خرید و فروش خودرو، نرخ بازار این محصولات به پایین‌تر از قیمت‌های رسمی تعیین شده از سوی خودروسازان سقوط کرده است.

به گزارش ایسنا، قیمت خودروهای پر تیراژ داخلی به شرح زیر است:

نوع خودرو قیمت بازار قیمت کارخانه
سایپا 111 15 میلیون 16 میلیون و 700هزار
سایپا 131SL 14 میلیون 15 میلیون و 200 هزار
سایپا 131SX 15 میلیون 16 میلیون و 50هزار
تیبا 18میلیون 19 میلیون و 290 هزار
تندر 90 پارس خودرو E2 30 میلیون و 500 هزار 35 میلیون و 50 هزار
مگان 70میلیون 74 میلیون و 400هزار
ماکسیما 103میلیون 103میلیون
206 صندوق‌دار V8 37میلیون 34 میلیون و 500 هزار
206 صندوق‌دار V9 47میلیون 39 میلیون و 500 هزار
تندر 90 ایران خودرو E2 30 میلیون و 500 هزار 35 میلیون و 50 هزار
پژو پارس سال 29میلیون و 500 هزار 29میلیون
پژو 405 23میلیون 25 میلیون و 500 هزار

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۲:۳۷

باز هم نمی‌خریم. باید خیلی ارزونتر بشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۳:۰۱

ارزون بشه!؟ دل خوشی دارید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۰:۲۹

همه خرید خودرو از شرکتهای خودروساز را تحریم کنید و کسانی که مثل من پیش‌خرید کرده‌اند مثل من نه انصراف دهند و نه پول زور اعلام شده را پرداخت کنند. اون‌وقت خودروسازان محترم شب شام برای خوردن نخواهند داشت و حساب کار دستشان می‌آید و می‌فهمند بدون ما هیچ نیستند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۴:۰۶

همه خرید خودرو از شرکتهای خودروساز را تحریم کنید و کسانی که مثل من پیش‌خرید کرده‌اند مثل من نه انصراف دهند و نه پول زور اعلام شده را پرداخت کنند. اون‌وقت خودروسازان محترم شب شام برای خوردن نخواهند داشت و حساب کار دستشان می‌آید و می‌فهمند بدون ما هیچ نیستند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۳:۰۷

باز هم نمی‌خریم باید خیلی ارزونتر بشه. به‌خدا می‌شه نخریم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۵:۰۸

حتما ارزان ميشه برادر. عجب دل خوشي داري همه چي پارسال دو يا سه برابر شده. نگو توليد ملي هست كه گوجه و... خيلي بيشتر توليد ملي هستن.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۳:۵۵

هنوز قیمتها بالاست. نمی‌خـــــــــــریم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۵:۱۸

بابا تو رو به امام حسین(ع) با مردم این کارا رو نکنین. بخدا حق این مردم این نیست. آخه خدا رو خوش می‌آد 16 میلیون پول رو بدی ماشینی مثل پراید که تو کشوری مثل افغانستان همین پراید رو با 3 یا 4 میلیون می‌خرن و کسی هم سوارش نمی‌شه. مردم تو رو به حضرت عباس(ع) فعلا ماشین نخرین.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۵:۳۶

اگر نخريم كارخانه ها مجبورند ارزانتر بفروشند. اولا در پاركينگ گرد و خاك مي خورد هزينه نگهداري دارند. باطري خراب مي كنند تاريخ مصرف تايرها تمام مي شوند. كاركنان خودرو ساز هاي اعتراض مي كنند و دهها دليل ديگر.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۵:۴۳

به نظر من مشكل گرون شدن خودرو، دلار، تحريم و غيره نيست. مشكل مديران اين كارخانه‌هاست كه كاربلد نيستند. اگر از نيروي فكر و انديشه جوانان و مهندساني كه مبتكر هستند يا از دانشگاههاي معتبر مثل شريف - امير كبير و علم و صنعت و غيره فارغ التحصيل شده اند استفاده كنند و به اين جوانان مظلوم بها و پر و بال بدهند. مشكل حل خواهد شد.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۵:۵۱

می‌شه دقیقا بگید تو این جدول کدوم خودرو ارزان شده؟ با یک مقایسه با جداول قیمتی روزهای قبل می‌بینید که هیچ تغییری نکرده.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۵:۵۲

تحریم تحریم تحریم نمی‌خریم نمی‌خریم تا قیمتها منطقی بشه این صد درصدی قیمت و بعد پایين اوردن ده درصدیش با منت دیگه کارساز ملت ایران نیست خصوصاً نسل روشنفکر جوان.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۶:۲۱

نخريد توليدات بي‌مصرف رو نخريد. واردات بايد آزاد بشه رقابت بشه كيفيت بره بالا.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۷:۲۱

دوستان از بابت مردم خیالتون راحت باشه تا قیمتها اساسی پایین نیاد کسی ماشین نمی‌خره.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۸:۲۹

کسی بخره هم به شعور خودش، هم مردم توهین کرده! تا کی آخه غلام حلقه به گوش برخي خودروسازها باشیم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۳۳

احسن رضا جان که گل گفتی. فقط یه یا علی(ع) بگیم و نخریم تا قیمت واقعی دربیاد. یا علی(ع)، یا علی(ع)، یا علی (ع).

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۸:۴۵

آخ آخ خ خ خ خ...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۸:۵۰

نمی‌خریم و در ضمن توان خرید را هم نداریم قیمتها را عادلانه کاهش بدهید تا بخریم در انبارهایتان نگهداری کید تا زنگ بزند و بپوسد. خودروسازان چون با ملت مظلوم در افتادند باید تاوانش را هم پس بدهند و پولهایی را که از قبل اضافه گرفته اند برگردانند و در ضمن با یک بیانیه رسمی از ملت ایران عذرخواهی کنند تا ما محصولات انها را خریداری کنیم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۸:۵۶

بنده خودرو پیش خرید کرده ام به تمامی وعده های خودرو سازان،شورای رقابت،ریاست جمهور و نمایندگان مجلس بدبین هستم و انشاءالله روز شنبه برای انصراف اقدام خواهم کرد.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۰۶

بنده یقین دارم قیمتهای جدید در حد یکی دو ميلیون ارزانتر از قیمتهای فعلی خواهد بود. ولی شورای محترم رقابت و وزیر محترم صنعت لطفا فکری به حال پیشفروشهایی که عمده ی وجه قبل از گرانی پرداخت شده بفرمایید. این کار ایران خودرو که دعوتنامه با نرخهای نجومی برای تحویلیهای اسفند 91 صادر کرده مصداق بارز کلاهبرداری است.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۸:۵۷

اینا قیمت ماشینه یا طیاره؟ من هم ماشین لازم دارم اما نمی‌خرم ببینم چه كاري قراره بكنن ایرانخودرو و آقایون...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۹:۰۵

گزارش اسفندماه 91 گمرک: پراید صادراتی عراق 6.7 میلیون، تیبا 9.8 میلیون، سورن 9.6 میلیون، تندر 11 میلیون. لطفا منتشر نمایید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۹:۳۴

اینا به امید این نشستن که مردم خسته بشن و بخرن دوستان عزیز خواهش عاجزانه دارم نخرید به خدا من نیاز کاری دارم اما منتظر موندم کوتاه نیاید و گرنه این روندشون ادامه پیدا میکنه اجازه ندید خودروسازا ازمون سوءاستفاده کنن.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۹:۴۱

پراید مگه چند کیلو است؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۹:۵۹

تعرفه واردات خودرو را صفر کنید تا این همه خودروسازان داخلی برای خودشون قیمت بدون رقابت بالا نبرند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۰:۰۲

ملت سه ماه دیگه نخرن خودروسازها ورشکست میشن. پس کوتاه نمیایم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۰:۰۵

نه پولمون رو از تو جوب پیدا کردیم نه عقلمون رو از سر راه آوردیم! يك ميلیون می‌آرن پایین میگن ارزون شد شما هم سریع خبر رو پخش می‌کنین.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۰:۱۴

آقاجون کدوم ارزونی! دوبرابرش کردن حالا ده درصد کم میکنن تازه جنساشونم اشغال چینی‌هاست!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۰:۲۹

با وجود افزایش بی دلیل خودروها و کاهش قیمت خودروهای جهانی و بازار جهان پیداست که این پیک قیمت تنها راهی است که خودروسازان برای فرار از قوانین جدید ایمنی خودروها و سالم سازی بعضی از سازه ها با معیار های جهانی ... گمان می کنم بهتر است به دولت اعتراض کنیم که چرا خودروهای خارجی اینقدر گران شده اند!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۱:۲۵

جنگ جنگ تا پیروزی. نمی‌خریم تا ارزون بشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۰۰

سلام، باید قیمتها برگرده به سابق واسه نون شبمون موندیم! ماشین نخواستیم!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۲

آقای احمدی نژاد، لطفا تحویل بگیرید... پراید کیلویی چند شد بالاخره؟ چقدر منصوبان شما به حرفهای شما گوش می کنند! دو ماه است ملت را معطل خود کرده‌اند. همه بلاتکلیفند. زنده باد بهار!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۲

واقعا دنیا به این سبک مدیریت ما نخواهد خندید؟ یک موضوع ساده را 2 ماه است دارید کش میدهید آخرش هم قرار نیست هیچ کاری کنید. به خدا سزاوار امت مظلوم و شهید داده‌ی ما این رفتارها نیست. نمیخواهید ارزان کنید صراحتا بگویید...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۲

از ریاست محترم جمهور استدعا داریم با توجه به عدم قابلیت دکتر پژویان در مدیریت بحران خودرو از ایشان در پست های دیگر استفاده فرمایند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۲

خواهش میکنم فردا در تماس با شورای رقابت گزارشی تهیه نموده و تحقیق نمایند که قیمتهای نهایی خودرو دقیقا کی اعلام خواهد شد. ملت مظلوم و نجیب دیگر از این امروز و فردا کردن ها به ستوه آمده اند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۳

واقعا برای آقای پژویان متاسفم که همه را سر کار گذاشته اند. ما تا ۵ اردیبهشت بیشتر وقت برای پرداخت نداریم. آن وقت آقایان تازه اول اردیبهشت میخواهند جلسه ای بگذارند. به فرض که تصمیم نهایی در این جلسه گرفته شد، تا ابلاغ رسمی آن و تایید از طرف سازمان حمایت چندین روز طول میکشد. شورای محترم رقابت شما که توان مدیریت قیمت خودرو را نداشته و ندارید چرا وقت مردم را تلف میکنید؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۳

آقاي پژويان لطفا برگرديد به همان تدريس دانشگاهيتان. شما در اجرا موفق نيستيد. چون يک مدير اجرايي بايد سرعت عمل داشته باشد. شما از اواخر بهمن ماه قول داده ايد قيمتهاي جديد را تعيين نماييد. مشکل شما اين است که فکر ميکنيد بازار هم مثل کلاس درس و حل مسايل رياضي است. احتمالا تا آخر سال 92 فرمول دقيق قيمت خودرو را تا چند رقم اعشاري استخراج خواهيد کرد! برادر من در اجرا بايد سرعت عمل داشت که شما نداريد.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۳

از آقای دکتر پژویان به دلیل تعیین قیمت دقیق خودرو ها ممنونم. از طرف ثبت نامی خودرو تحویلی اسفند 94 !

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۳

خوب این دکتر پژویان همه را سر کار گذاشته. شما هر روزی که به دفتر ایشان(شورای رقابت) زنگ بزنید خانم حاکمی وعده میدهند که ما امروز یک جلسه داریم، احتمالا قیمتها بیرون خواهد آمد. الان 2 ماه است وضع به همین منوال است. به خدا باید برای این رفتارها در قیامت پاسخگو باشید. شما اگر نمیخواهید یا نمیتوانید قیمتها را پایین بیاورید صراحتا به ملت اعلام فرمایید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۴

از سایت وزین شما استدعا دارم در مورد پیش‌فروشهای تحویل اسفند 91 که زمان ثبت نام قبل از گرانی ها بوده پیگیری فرمایند. ما تا 5 اردیبهشت مهلت تحویل داریم. با هر کجا هم تماس میگیریم میفرمایند به ما ربطی ندارد. از شورای رقابت تا مجلس شورای اسلامی تا سازمان حمایت تا وزارت صنایع و... واقعا باید چوب حمایت از تولید ملی را بخوریم؟ اگر 6 ماه پیش از بازار آزاد خودرو میخریدیم نسبت به قیمت دعوتنامه هامان 14 ملیون تومان ارزان تر بود (برای خودروی تندر 90 ای دو) با تشکر والسلام علی من اتبع الهدی.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۴

با سلام، از شما خبرگزاری محترم خواهشمندم در تماس با جناب آقای مهندس قاضی پور نماینده ی محترم مجلس و عضو شورای رقابت در مورد پیگیری وضعیت پیش فروشهای تحویل اسفند جویا شوید. ایشان وعده داده بودند که مشکل ما را حل کنند، واقعا چه شد؟ تا 5 اردیبهشت هم بیشتر فرصت پرداخت نداریم. آیا قرار است دعوتنامه های جدید ارسال شود؟ آیا باید پس از 6 ماه که پولمان دست ایران خودرو بوده انصراف دهیم؟... چه کسی به مشکل ما رسیدگی میکند؟ همش وعده...وعده...وعده...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۴

با سلام، آقا تکلیف خودروهای ثبت نامی ابان چی شد؟ دولت محترم هر جور شده حتی با جبران به قول خودشان زیان خودروساز از خزانه باید خودروهای پیش خریدی قبل از بهمن را با هر موعد تحویل با قیمت قبل تحویل دهد تا اعتماد از دست رفته ی مردم حداقل کمی برگردد مگر همین اقایان و شخص وزیر صنعت نبودند که گفتند افزایش دوباره قیمت نخواهیم داشت؟ حالا ما باید چوب اعتماد به خودروساز و دولت را بخوریم؟ اگر مثل خیلیها اعتماد نمیکردیم و از بازار میخریدیم حالا مجبور نبودیم بعد ماه ها انتظار با دعوتنامه ی نجومی روبرو شویم.اگر به همین نحو پیش رود دیگر اعتماد ها سلب خواهد شد و هم خودرو ساز و هم مردم زیان خواهند دید. ایا ارزش دارد؟ (صدای مظلومان)

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۵

با سلام،‌ از شما خبرگزاری محترم خواهشمندم در تماس با جناب آقای مهندس قاضی پور نماینده ی محترم مجلس و عضو شورای رقابت در مورد پیگیری وضعیت پیش فروشهای تحویل اسفند جویا شوید. ایشان وعده داده بودند که مشکل ما را حل کنند، واقعا چه شد؟ تا 5 اردیبهشت هم بیشتر فرصت پرداخت نداریم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۸

والله آقایون خودروساز نیستند، ماهیگیرند و می خوان از آب گل آلود ماهی بگیرن ولی فکر کنم قوطی کنسرو هم نگیرند مگه مردم چه گناهی کردند که چوب بعضی سودجویا رو بخورند. بنده محاله با این قیمتها خودرو بخرم قیمتها رو 100درصد بالا بردن حالا میگن 10 درصد کاهش میدیم فکر میکنند مردم درک اقتصادی ندارند؟ اگه کیفیت و کارایی ماشیناشون باز با قیمتهای درخواستی‌شون جور بود باز یه چیزی من که از روا و 405 و سمند ال ایکسش خیری ندیدم والله ارابه و گاری بهتر از اینا کارایی داره!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۲۰

یک قاضی عالیرتبه در گفتگو با صراط مطرح کرد: نتیجه شکایت مصرف کنندگان از قیمت خودرو؛ با توجه به افزایش قیمت خودرو در تاریخ 18 بهمن ماه بر اساس مصوبه هیات دولت و ابطال این مصوبه در اواخر اسفند ماه توسط رییس مجلس شورای اسلامی، لذا قیمتهای اخیر مبنای قانونی ندارد. "گروه اقتصادی صراط" - یک قاضی عالی رتبه در گفت وگو با صراط، اعمال آخرین قیمتهای خودرو قبل از افزایش بهمن ماه 91 را در صورت شکایت مصرف کنندگان از خودروسازان امکان پذیر دانست.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۲:۵۵

ایران خودرو و سایپا به خودشون می‌بالند که تو خاورمیانه تک اند. برید با خودروسازان ژاپن-کره رقابت کنید اگه هم نمیتونید کاسه کوزه هاتون جمع کنید اینقدر با جون مردم بازی و جیب مردم رو خالی نکنید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۳:۲۶

با سلام، از شما خبرگزاری محترم خواهشمندم در تماس با جناب آقای مهندس قاضی پور نماینده ی محترم مجلس و عضو شورای رقابت در مورد پیگیری وضعیت پیش فروشهای تحویل اسفند جویا شوید. ایشان وعده داده بودند که مشکل ما را حل کنند، واقعا چه شد؟ تا 5 اردیبهشت هم بیشتر فرصت پرداخت نداریم. آیا قرار است دعوتنامه های جدید ارسال شود؟ آیا باید پس از 6 ماه که پولمان دست ایران خودرو بوده انصراف دهیم؟... چه کسی به مشکل ما رسیدگی میکند؟ همش وعده...وعده...وعده...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۳:۳۰

با سلام و احترام، به استحضار میرساند طی تماس با ایرانخودرو در مورد پیشفروش های عید غدیر آبان ماه تحویلی اسفند قایل به این هستند که اگر چه تاریخ پرداخت تا 5 اردیبهشت 92 تمدید شده ولی هیچ تغییری در نرخهای تجاری و نجومی خود نخواهند داد! پس دلیل این تمدید مهلت پرداخت چه بود؟ واقعا تکلیف ما چیست؟ ضمنا قایل به این بودند که قیمت گذاری شورای رقابت برای خودش است و ایران‌خودرو کاری با آن ندارد چون به قول آنها برای ماست هم هر سوپر و مغازه قیمت خودش را پیشنهاد میکند. میگویند قیمت اسفند ماه 91 همانی بوده که در دعوتنامه هاتان آمده چون آن زمان مصوب دولت بوده و به ما ابلاغ شده و به هیچ وجه تغییری نخواهد کرد. خواهشمندم حتما به اطلاع دکتر پژویان برسانید تا ضمن تماس با مدیر عامل ایران خودرو جلوی این گردنکشی ها گرفته شود. با تشکر

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۳:۳۰

پیش خریدهای تحویل اسفند با توجه به اینکه هنوز قیمتهای جدید خودرو اعلام نشده است و در واقع قیمت قبلی اعلامی وهمچنین قیمت اصلاحی توسط خودروسازان از درجه اعتبار ساقط است(با توجه به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای رقابت) لذا نظر به اینکه هم اکنون در ماه فروردین 92 هستیم در نتیجه باید خودروهای تحویلی اسفند با قیمت قبلی مصوب در مهر ماه محاسبه گردد زیرا که در زمان ثبت نام ملاک قیمت تحویل روز خودرو است و نتیجه اینکه خودروی تحویلی اسفند باید با قیمت قبلی مصوب در مهر ماه تحویل مشتری گردد لذا همانطوری که سازمان حمایت قیمت های قبلی را برای خودروهای تحویل بهمن ماه یکماه تمدید کرده برای خودروهای تحویل اسفند نیز یکماه دیگر باید تمدید کند. حالا نوبت سازمان حمایت است که از من و امثال من که ماهها پیش اسفند را برای تحویل انتخاب کردیم، دفاع کند و این خودروسازها را مجبور کند تا دعوتنامه ها را به قیمت مهرماه صادر کند نه با قیمتهای غیر قانونی که خودشان تصویب کردند. من از شما تقاضا دارم این موضوع را تا بطور جدی تا حصول نتیجه پیگیری نمایید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۳:۵۰

دوستان عزیز خود شورای رقابت هم این وسط یک مهره است. اگر باور نمیفرمایید همین فردا با دفتر شورای رقابت تماس بگیرید و بپرسید قیمت نهایی ای را که استخراج میشود؟ خودشان هم نمیدانند و مرتب این هفته آن هفته میکنند. گو این که اگر هم مصوباتی داشته باشند قدرت اجرایی کردن آن را ندارند. شورای رقابت در حکم یک سوپاپ اطمینان است که برای آرام کردن مردم تشکیل شده است!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۲۳:۵۱

گرانی خودرو هر ضرری برای امت مظلوم داشت، برای دکتر پژویان باعث شد ایشان به مدت چند هفته ای محبوب دل مردم شوند؛ چرا که به ایشان به عنوان ناجی مردم از گرانی می‌نگریستند. اما خدمت آقای دکتر عرض کنم اگر موضوع کاهش قیمتهای خودرو و وعده های شیرین خود را عملی نفرمایید، مسلما جایگاهتان جایگاه پیشین نخواهد بود.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۰:۲۵

تمام نظرات خوندم به این نتیجه رسیدم که همه از بی نظارتی مسولین شاکی هستن کسی هم توجه نمیکنه نخریدن ،تحریم ، میاد پایین همشون سرکاری؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۰:۲۸

نمی‌خریم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۱:۰۰

مردم نخرید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۴:۰۵

اگه یه صاحب دلسوز داشتیم، که یه تو دهنی می‌زد به خودروسازان. نمی‌دونم فکر میکنن چی هستیم، که رئیس صنف خودروسازان میگه، آزادسازی قیمت خودروها باعث ترقی ماست. نباید یکی باشه که بش بگه، آقا! آیا قیمتهای همون 8 - 9 ميليون مثلا پراید، حتی آزادتر از آزاد نبوده، که این حرف رو میزنی و بعد لبخند می‌زنی. به چه علت؟ به چه علت کسی جلوشون رو نمیگره و بگه آقای خودروساز، چرا الکی می‌گی ضرر! مگه این نبوده که زمان ارز 1000 تومنی، ماشین سمند رو می‌دادی 9600 دلار به عراق، که به پول ما می‌شد 10 تومن تقریبا، هر کسی هم میگفت چرا به بقیه میدی 10 تومن اما ما 15 تومن، بهانه می‌آوردی و از زیر جوابش درمی‌رفتی، اما حالا که ارز 3500 تومنه و سمند همون 9600 دلاره، وقتی تبدیلش میکنی به پول ما میشه 26 - 27 میلیون تومن. خدا خوشش می‌آد که به ما هم بدی 26 - 27 میلیون، ما که نادان نیستیم. فقط به جیب خودتون فکر می‌کنین. چه ارز 1000 تومانی چه ارز 3600، هر دوتاش جورش رو مردم کشیدن، پس کجاست مروت و عدل علی(ع)! کجاست؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۷:۵۰

باسلام به نظر من تکنولوژی محصولات ایران خودرووپارس خودروبه 30سال پیش برمیگرددوارزش ماشینهاشون یک میلیون تومان هم نمی ارزداینها همه اشغال هستندلطفا قبل ازخرید قیمت وکیفیت خودرو های ایرانی را با خودروهای خارجی مقایسه کنید بعد ببینید اینها در طول این 34سال چه ظلمی کرده اند

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۸:۰۶

از ماست كه بر ماست، چند روز ديگه كه قيمتهاي جديد اعلام بشه هر چي كه باشه همه هجوم ميبرن براي خريد و دوباره قيمتها ميكشه بالا

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۸:۱۷

به امید روزیکه دستهای پشت پرده بی خیال شن.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۸:۳۱

اگر مردم فکر اجتماعیشون بالا بره هرچی که قیمتش بالا میره نباید بخرند اما

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۷

من که 40 روزه انصراف دادم و اصلا هم نمی خرم تا واکنش مردم رو ببینن ولی هنوز بعد 40 روز پول ما رو پس ندادن در حالی که ده روزه باید پس می دادن بی قانوني همینه که کی به کیه و به کی شکایت کنیم؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۲

از قدیم گفتند سزای گرون فروش نخریدنه به شرط اتحاد مردم

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۹

10درصد ؟ اين همه بالا بردند حالا بايد 10 درصد كم بشه بخدا حق ملت ما اين نيست ملت ما هميشه پشتيبان نظام بوده اند چرا همين خودروهاي بد كيفيت ما در كشورهاي عراق و سوريه با مبلغ بسيار ناچيزي بفروش ميرسد اما براي ملت ما بايد چندين برابر بفروش برسد

avatar

ملت نخرید مطمئن باشید ارزان تر هم خواهد شد. مردم ما هم باید مثل کشورهای دیگه یاد بگیرند که می تونند با نخریدن محصول یه شرکت اونها رو وادار به اعمال خواسته هاشون کنن. همونطور که دیدید از قبل عید تا حالا 2 بار کوتاه اومدند شک نکنید که میشه با همین روند قیمت خودرو رو منطقی تر و به قیمت های سابق نزدیک تر کرد. فقط چند ماه دیگه صبر کنید و خریدتون رو عقب بندازید. نتیجه‌اش رو ملاحظه می‌کنید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۱۶:۱۹

با سلام به همه عزیزان تا قیمت خودرو واقعی نشه ما نمیخریم باید حدو 50 تا 60 درصد از این قیمتها پاین تر بیاد مرد تحریم تحریم تحریم نخرید تا اصلاح شود بدانید ما مردم موفق خواهیم شد فقط نخرید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۲۰:۲۸

یکی از دوستان من تو دفتر فروش پارس خودرو بوده. از موقعی که قیمت مگان 45 تومن بود می‌گفت که پارس‌خودرو تمام ماشینهاش رو انبار کرده تا قیمت به 70 میلیون برسه و بعد بفروشه. حالا این خودروساز ها می رن نرخ هزینه رو برای ما اعلام می کنند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۲۳:۱۳

نمی خریم و نمی خوریم، ارزان می شود.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۳۰ ۰۰:۲۲

زیاد اصرار نکنید که مردم نخرید. نیازی به این کار نیست مردم در اثر کاهش ارزش پول ملی و بی پولی نمی توانند بخرند. ایرانیها در 75 میلیون جزیره زندگی می کنند و هیچ اتحادی با هم ندارند. باور کنید به محض اینکه قیمت ها با قدرت خرید مردم تناسب پیدا کند فورا در صف های بلند خود را می کشند تا زودتر بخرند و برای دوست و فامیل خود تفاخر کنند. اینجا کره و ژاپن و چین نیست که مردم باهم اتحاد داشته باشند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۶ ۲۳:۰۹

یه خواهشی داشتم از هموطنای عزیزم هر کی دوست داره ماشین بخره، بخره ولی خواهشا هیج کسی ماشین صفر از سایپا یا ایران خودرو نخره تا ورشکست بشن. خواهشا کسی ماشین صفر نخره. با سپاس