• دوشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92012609451
  • خبرنگار : 71234

در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد:

فتحی‌پور: هنوز برای کاندیداتوریم تصمیم نگرفته‌ام/ برخی کاندیداها به دنبال سهم‌خواهی هستند

فتحی‌پور: هنوز برای کاندیداتوریم تصمیم نگرفته‌ام/ برخی کاندیداها به دنبال سهم‌خواهی هستند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هنوز تصمیم نهایی برای کاندیداتوری نگرفته‌ام، گفت که اگر برنامه‌های کاندیداها با برنامه‌های بنده نزدیک باشد طبیعتا از آن کاندیدا حمایت می‌کنم ولی تاکنون برنامه‌ای از نامزدهای احتمالی انتخابات ندیده‌ام.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هنوز تصمیم نهایی برای کاندیداتوری نگرفته‌ام، گفت که اگر برنامه‌های کاندیداها با برنامه‌های بنده نزدیک باشد طبیعتا از آن کاندیدا حمایت می‌کنم ولی تاکنون برنامه‌ای از نامزدهای احتمالی انتخابات ندیده‌ام.

ارسلان فتحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تاکنون برای حضور در عرصه انتخابات اعلام رسمی‌ نکرده‌ام، گفت: اکنون در حال مطالعه و بررسی شرایط برای ورود به انتخابات هستم چون مشروعیت هر کار را با ولی فقیه می‌دانم؛ بر همین اساس در حال تهیه برنامه و مشورت با کارشناسان برای تصمیم‌گیری در خصوص ورود به عرصه انتخاباتی هستم.

وی ادامه داد: البته اگر کاندیداهایی معتقد به اصول و چارچوب‌ها وارد عرصه شوند که برنامه کاریشان نزدیک به برنامه بنده باشد طبیعتا از او حمایت کرده و برای پیروزی‌اش کمک می‌کنم چون بنده فردی اصول‌گرا هستم و تلاشم در جهت منافع اصولگرایان است ولی تاکنون کسی در بین کاندیداها ندیده‌ام که برنامه ارائه کند آنها فقط می‌گویند که می‌خواهند وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوند.

این نماینده اصولگرای مجلس در عین حال با تاکید بر اینکه با کسی ائتلاف نمی‌کند، گفت: بنده تنها شرایط روز را رصد می‌کنم و بعد از آن در مورد حمایت یا ورودم به عرصه انتخابات تصمیم‌گیری می‌کنم، طبیعتا اگر کاندیدایی برنامه برای تحول اقتصادی، حماسه اقتصادی هماهنگی با قوه قضاییه و مقننه و به طور کلی تشکیل دولتی برای تامین نظر مردم و رهبری نداشته باشد بر خود وظیفه می‌دانم که وارد انتخابات شوم.

فتحی‌پور با بیان اینکه در زمینه‌های مختلف سیاست خارجی، تولید و به طور کلی اقتصاد، سیاست و فرهنگ برنامه دارد گفت: متاسفانه تاکنون کاندیدایی برنامه خود را اعلام نکرده است به همین دلیل باید صبر کرد تا بعد از ارائه برنامه‌های آنها در مورد ورودم به عرصه انتخابات تصمیم‌گیری کنم، اعتقاد بر این است که اگر کاندیدایی مقبولیت مردمی و توان اجرای کشور را داشته باشد باید اعلام کاندیداتوری کند.

وی در ادامه تاکید کرد: انتخابات موضوع ساده‌ای نیست که فرد یک شبه تصمیم به حضور در آن عرصه را بگیرد و یک مرتبه که صبح از خواب بلند شد بگوید که می‌خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها باید برنامه داشته باشند گفت: کاندیداها باید به صورت واضح برنامه‌ها و تیم کاریشان را در دولت مشخص کنند چون آنها می‌خواهند پا به عرصه حماسه سیاسی بگذارند که لزوم ورود به این عرصه داشتن برنامه است، اتفاقی که تاکنون رخ نداده است و تنها همه می‌گویند می خواهند نامزد انتخابات شوند.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی با این اعتقاد که برخی از افراد مطرح در رقابت انتخاباتی تنها برای سهم‌خواهی و قدرت‌نمایی وارد عرصه شده‌اند گفت: این افراد باید قبل از اعلام حضور، برنامه‌ها و تیم کاریشان را برای اداره کشور اعلام کنند اگر چنین چیزی و جود نداشته باشد تنها می‌توان از اعلام کاندیداتوری این موضوع را استنباط کرد که‌ آنها می‌خواهند خود را در جامعه مطرح کرده و یا برای حضور در دولت یازدهم سهم‌خواهی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha