• دوشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92012609414
  • خبرنگار : 71489

از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

نشست‌های "تدبیر جمهور" با حضور کاندیداها و نمایندگان آنها برگزار می‌شود

معاون تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: سلسله نشست‌های "تدبیر جمهور" با حضور کاندیداها و نمایندگان کاندیداها در کارگروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

معاون تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: سلسله نشست‌های "تدبیر جمهور" با حضور کاندیداها و نمایندگان کاندیداها در کارگروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عبدالحمید ثامنی در نشست انتخاباتی بسیج دانشگاه تهران که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تدبیری اندیشیده‌ایم که کاندیداها بیایند و به دور از شعارزدگی برنامه‌ها و راهکارهایشان را برای مقابله با چالش‌های فعلی جامعه مطرح کنند. در این طرح از کاندیداها و نمایندگانشان دعوت می‌کنیم که بیایند و برنامه‌های خود را در کارگروه‌های تخصصی ارائه دهند و همچنین کاندیداهای دیگر را نقد کنیم.

این فعال دانشجویی افزود: در این طرح نشست‌ها و کارگروه‌های مختلفی در دانشکده‌های دانشگاه تهران برگزار می‌شود. ما در این طرح از همه کاندیداها دعوت می‌کنیم و همچنین به آنها توصیه می‌کنیم که خودشان ابراز تمایل به حضور در این نشست‌ها بکنند. حال اگر این کاندیداها نیایند متوجه می‌شویم که برای دوران ریاست جمهوری نیز برنامه‌ای نخواهند داشت.

در ادامه این نشست انتخاباتی، سلیمی‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه "انتخابات باید به سمت فضای منطقی و به دور از شعارزدگی حرکت کند"، تاکید کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری کشور باید به سمت برنامه‌محور برود. برگزاری این نشست‌های تخصصی نیز در همین راستا است کاندیداها در این نشست‌های شرکت می‌کنند و برنامه‌ها و راهکارهایی خود را ارائه می‌دهند.

سلیمی‌زاده افزود: در راستای اینکه جنبش دانشجویی همیشه به عنوان پیشرو در فضای گفتمان‌سازی مطرح می‌شود ما از کاندیداها مطالبه می‌کنیم که به دور از فضای شعارزدگی حرکت کنند و به ارائه و گفتمان پیش بروند نیاز کشور به یک حرکت همه‌جانبه و وسیع است این جلسات راهی است برای اینکه کاندیداهایی که در تراز ریاست جمهوری نیستند را بشناسیم و تبیین کنیم که کدام کاندیدا برنامه دارد و کدام ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که "آرایش انتخاباتی شکل گرفته را چگونه تحلیل می‌کنید؟" گفت: آنچه فضای کشور به ما نشان می‌دهد، خواست مردم گفتمان اصولگرایی است. ما از خواست مردم متوجه می‌شویم که اصولگرایی بیشتر مورد نیاز کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha