• جمعه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92011603165
  • خبرنگار : 71408

تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی/یک مسجد اجازه‌ی برگزاری مراسم را نداد

تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی/یک مسجد اجازه‌ی برگزاری مراسم را نداد

رضا داودنژاد از تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی از مسجد بلال خبر داد و گفت، مراسم ختم این هنرمند سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

رضا داودنژاد از تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی از مسجد بلال خبر داد و گفت، مراسم ختم این هنرمند سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

او همچنین از رفتار هیأت امنای مسجد جامع شهرک غرب که اجازه برگزاری مراسم ختم عسل بدیعی (بازیگر سینما و تلویزیون) را به دلیل شلوغی احتمالی این مراسم نداده‌اند، به شدت انتقاد کرد.

رضا داودنژاد که همسر خواهر عسل بدیعی است، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این موضوع توضیح داد: به دلیل اینکه منزل آقای بدیعی و خانواده ما در حوالی شهرک غرب قرار دارد و حال مادر آن مرحوم نیز چندان مساعد نیست، قصد داشتیم مسجد محل مراسم ختم عسل بدیعی را کمی نزدیک‌تر به منزل انتخاب کنیم. به همین دلیل با صدا و سیما تماس گرفتیم و از آن‌ها خواستیم مراسم در جایی غیر از مسجد «بلال» برگزار شود که آن‌ها نیز این موضوع را پذیرفته و تاکید کردند که آن مسجد در صورت نیاز در اختیار ماست.

او ادامه داد: ما سپس برای گرفتن مسجد جامع شهرک غرب که به منزل نزدیک‌ است، به این مکان مراجعه کردیم و آن‌ها اعلام کردند که ساعت 16 تا 17:30 می‌توان برنامه را ترتیب داد، اما تا فهمیدند که می‌خواهیم مراسم ختم عسل بدیعی را آنجا برگزار کنیم، مخالفت کردند و گفتند که ما به دلیل شلوغی در برگزاری مراسم مرحوم ناصر حجازی خیلی سختی کشیدیم و به همین دلیل از رزرو سالن برای ما امتناع کردند و جالب است که وقتی روی برگزاری مراسم در این مسجد پافشاری کردیم، علی‌رغم سخنان قبلی‌شان گفتند که آن‌ ساعت رزرو شده است!

داودنژاد ضمن انتقاد از هیات امنای مسجد جامع شهرک غرب خاطرنشان کرد: رفتار نامناسب هیات امنا با اعتراض‌های‌ ما روبه‌رو شد، چرا که آن‌ها حق دخالت در این‌گونه موارد را ندارند و نمی‌توانند به دلیل شلوغی، مسجد را به خانواده‌ای ندهند. پس از این اتفاق، به آقای کفاشیان (رییس فدراسیون فوتبال) که در همسایگی‌مان زندگی می‌کند و رابطه خوبی با هیات امنای مسجد دارد، موضوع را گفتیم، اما ایشان هم در کمال ناباوری نتوانستند کاری کنند و خودشان هم از این رفتار هیات‌امنا به‌شدت متاسف شدند. پس از این پیگیری‌ها، متوجه شدیم اگر برگزاری مراسم در مسجد «بلال» را لغو نمی‌کردیم و به نوعی یک مراسم عمومی در آن مکان برگزار می‌شد، می‌توانستیم مراسمی خصوصی و خانوادگی را در مسجد جامع برگزار کنیم.

این بازیگر سینما افزود: برای مدیریت مسجد جامع شهرک غرب متاسفم. واقعا باید ابراز تاسف شدیدم را از اینکه هیات امنایی به خودش اجازه دخالت در امور مسجد را داده و تصمیم می‌گیرد که آن مکان را در اختیار خانواده‌ای قرار ندهد، ابراز کنم. اگر واقعا آن‌ها به فکر این هستند که مراسم‌ ختم‌شان شلوغ نشود، نباید در شهرک غرب مسجد می‌زدند.

داودنژاد در پایان با تاکید بر اینکه هیچ مراسمی برای عسل بدیعی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: به عنوان کسی که این راه را رفته، به هنرمندان می‌گویم که یا برای برگزاری مراسم‌ به مسجد جامع شهرک غرب نیایند و یا اینکه نام خود و خانواده‌شان را به عنوان یک هنرمند اعلام نکنند و با دروغ مسجد را بگیرند!

او بلافاصله پس از این گفت‌وگو، اعلام کرد: با پیگیری‌های خانواده بدیعی و با مشورت همکاران، متوجه شدیم که مراسم‌ زیادی برای هنرمندان در مسجد «نور» تهران برگزار شده و ما نیز به دلیل فضای بزرگ و محل پارک مناسب خودرو، این مسجد را برای مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی انتخاب کردیم.

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام رضا داود‌نژاد، مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی روز سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

همچنین براساس اعلام خانواده‌ی عسل بدیعی، مراسم تشییع پیکر او، یکشنبه 18 فروردین‌ماه ساعت 9:30 از مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

عسل بدیعی 12 فروردین‌ماه امسال به‌علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.

بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود. او سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۶ ۱۶:۵۹

اين خانم كَس و كار نداره، داودنژاد شده همه‌كاره‌اش؟! همه چي تابلوه كه يارو خودكشي كرده! مريضي الكي كه اصلا وجود نداره! چقدر مايه تاسف است كه مسجد دوست نداره جا بده! چرا اين پولدارها فكر مي‌كنن همه بايد بهشون بگن بله؟!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۶ ۲۳:۰۱

برات متاسفم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۶ ۲۳:۰۷

آقای داودنژاد شوهرخواهر مرحوم عسل بدیعی است. شما که نمی‌دانید، صحبت نکنید. ضمن آنکه کی گفته مسجد می‌تونه بگه چون شلوغ می‌شه بهتون جا نمی‌دیم؟ بعدش هم اگر نمی‌دانید بدانید که اعضای حیاتی بدن کسی که خودکشی کرده غیرقابل اهداء است!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۲:۳۴

شما دارى در مورد كسى صحبت مي‌كنى كه تا الان به هفت نفر زندگى دوباره بخشيده. در سطح درك كسى كه چنين فرشته‌اى رو، يارو خطاب مي‌كنه، نمي‌گنجه كه اصلأ قضاوتى در مورد مريضى يا مرگ كسى داشته باشه. حداقل خبرها رو درست بخون و نظر هم نده...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۹:۰۴

خدا رحمت کنه خانم بدیعی رو و روحش قرین آرامش. مسائل خصوصی زندگی مردم به هیچ‌کس ارتباطی نداره، به تو محمدی هم ارتباطی نداره!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۲۲:۵۶

متاسفم برات واقعا! یاد بگیریم اين‌قدر زود قضاوت نکنیم! اون بین ما نیست که از خودش دفاع کنه!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۶ ۱۸:۴۷

هموطن عزیز! چرا این‌جوری حرف می‌زنی؟ امکان نداره خانم بدیعی خودکشی بکنه. ایشون یک مادر بود. مادر دوست داره فرزندش رو بزرگ کنه و به آرزوهاش برسونه. روحش شاد.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۶ ۱۸:۵۰

آخه به هیئت امنا چه ربطی داره که شلوغ می‌شه یا نمی‌شه؟ حالا اختیار خونه خدا(مسجد) افتاده دست خلق خدا. خدایا خودت رحم کن. محمدی جان! خبر رو دوباره بخونی، می‌فهمی داوودنژاد کَس و کارشه. ضمنا تهمت، گناه سنگینیه. عسل جان روحت شاد، یادت گرامی باد.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۶ ۱۹:۳۵

هم‌وطنای عزیزم به جای پرداختن به حاشیه‌ها برای شادی روحش صلوات بفرستین.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۶ ۲۰:۱۵

تا وقتي برخي آدمها، مثل اين فردي كه نظر داده، تو ايران زندگي مي‌كنن، انتظار پيشرفت كشور رو نداشته باشيد!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۶ ۲۰:۳۹

به نظر من مرحوم بديعي اشتباه كرد كه اعضاي بدنش رو اهدا كرد چون امكان داره اين اعضا به آدمايي مثل اين "م" برسه و تو اون دنيا زجر بكشه!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۰:۱۲

این راهی است که همگی باید دیر یا زود برویم دوستان.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۰:۲۳

خدا به شما هم يه‌ذره پول بده تا شايد يه ذره بتوني انساني‌تر حرف بزني استاد! خدا براي شما هم ان‌شاءالله مقرر نفرمايد. مي‌دونم كامنتم رو كار نمي‌كني ولي ايسنا برات متاسفم! حالا اينكه اين يارو كيه و چه دل پري از اين خانواده داره بماند. ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص زنده(نه فوت شده...!)، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است. كي مي‌خوايم مسلمون نه، انسان بشيم، نمي‌د‌ونم(؟!)

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۰:۵۵

محمدی، تهمت نزن! تو دلیل هر مرضی رو ندونی می‌گی خودکشی! حداقل اون‌قدر لایق بود که با مرگش به چند نفر حیات بده. خدا آخر و عاقبت امسال تو رو بخیر کنه که اینقدر نسنجیده راجع به مردم حرف می‌زني!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۱:۰۵

خدابيامرز که همسر خواهرش و فاميلاش هم بعد از مرگش باید این همه حاشیه داشته باشند. آقا! بنده خدا به رحمت خدا رفت، یک مراسم آبرومندانه برگزار کنید و کار را تمام کنید. ملت که بیکار نیستند این همه شلوغ می‌کنید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۲:۲۵

اين هم شعور يه ايراني! نفر اول متاسفم برات!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۷:۵۷

به هر ترتیب قرار شده مراسم ختم این عزیز از دست رفته در مسجد نور برگزار بشه. با هم در مراسم حضور یابیم و با گفتن مسائل مختلف در خصوص علت مرگ ایشان این‌قدر با احساسات مردم بازی نکنیم. روحش شاد و یادش گرامی.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۰۹:۰۶

عسل بدیعی با کارهای هنری و مخصوصا اهدای اعضایش ماندگار شد. روحش شاد و یادش گرامی.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۷ ۱۷:۱۶

محمدی! لطفا صحبت نكن، این‌جوری سنگین‌تری.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۸ ۱۹:۴۸

اگه مرهم نیستی لااقل درد نباش. امشب شب اول قبر این بانوی بزرگواره. خواهش می‌کنم دو رکعت نماز شب اول قبر بخونین شاید بتونیم تسلی دل خانوادش باشیم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۷:۵۲

با عرض تسلیت خدمت خانواده آن مرحوم. خواستم به آقا يا خانم محمدی بگم، خدا رو شکر که تو باهاشون نسبتی نداشتی چون آقای داودنژاد کم برای سینمای ما زحمت نکشیدند. به زشتی حرفات فکر کن. دعا کن خدا همزمان هم شعور حرف زدن بهت بده هم پول که خیلی دوست داری!