• سه‌شنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92011302378
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کرانچار: سازمان لیگ برای حفظ آبروی فوتبال ایران هیچ کاری نکرد

کرانچار: سازمان لیگ برای حفظ آبروی فوتبال ایران هیچ کاری نکرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: طبیعتا بعد از باخت 4 بر 2 صحبت خاصی باقی نمی‌ماند و فقط می‌توانم این برد را به حریف عربستانی تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: طبیعتا بعد از باخت 4 بر 2 صحبت خاصی باقی نمی‌ماند و فقط می‌توانم این برد را به حریف عربستانی تبریک بگویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان و الاهلی عربستان اظهار کرد: طبیعتا بعد از این نتیجه و باخت 4 بر 2 صحبت خاصی برای ما باقی نمی‌ماند و فقط می‌توانم این برد را به حریف تبریک بگویم. ما به محض آغاز بازی تمام فشار خود را آوردیم و توانستیم گل اول را نیز به ثمر برسانیم اما متاسفانه در دقایق بعد گل تساوی را دریافت کردیم اما سعی کردیم که به بازی برگردیم و درست در همان لحظات گل دوم را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: اگر در دقیقه 44 سوکای توانسته بود گل تساوی را به ثمر برساند، شاید نتیجه بازی چیز دیگری رقم می‌خورد و حتی خلعتبری هم در آغاز نیمه دوم می‌توانست اختلاف گل‌ها را کم کند که باز هم ما موفق به گل‌زنی نشدیم.

کرانچار با بیان اینکه تیم سپاهان از لحاظ بدنی تخلیه شده بود گفت: محرز بود که بعد از 120 دقیقه بازی با تیم فوتبال استقلال تیم ما از نظر بدنی تخلیه شود و به هیچ وجه سازمان لیگ برای حفظ آبروی فوتبال ایران کاری انجام نداد و ظاهرا مغرضانه این برنامه‌ها را می‌چیند و تیم ما به این گونه دچار مشکل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تیم ما از فرط خستگی نمی‌توانست به خوبی کار کند و بازیکنان از لحاظ فکری نیز راحت نبودند و وقتی ما هر چهار روز یک بار باید یک بازی انجام دهیم این نشان دهنده برنامه غیر اصولی سازمان لیگ است.

وی درباره شعارهای تماشاگران سپاهان علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: البته نباید بازیکنان ما تحت تاثیر جو روانی ورزشگاه قرار بگیرند. من از آن‌ها هم می‌خواهم که تشنج ورزشگاه به آن‌ها انتقال نیابد اما به اعتقاد من تماشاگران سپاهان به درستی این شعارها را سر دادند و فهمیده بودند که ما در چه شرایط سختی داریم کار می‌کنیم. به خوبی این نکته را می‌دانستند که این برنامه از سوی سازمان لیگ به سپاهان تحمیل شده است. به همین جهت با دادن شعارهای منطقی اعتراض خود را نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: ما باید از نظر فنی روی بازیکنان‌مان کار کنیم و البته از لحاظ روانی نیز تیم باید به شرایط آرمانی خود برگردد. ما می‌توانیم با یک برد شیرین در برابر نفت تهران کمی وضعیت‌مان بهتر شود و از نظر جسمانی باید تمرین‌های سبک را در دستور کار قرار دهیم و باید کارهای تاکتیکی را نیز به خوبی اجرا کنیم.

کرانچار خاطرنشان کرد: باید بگویم که 22 بازیکن ما در شرایط خوبی به سر می‌برند و ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم حالت تعادل خود را حفظ کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۳ ۲۳:۳۳

این تیمهای عربستانی هم همین هفته بازیهای خودشان بوده. ما فقط بهانه می‌آوریم. اصلا بازی قبلی چی شد؟ لیگ کیفیت ندارد.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۳ ۲۳:۴۵

تنبیه سازمان لیگ، تنها راهی است که می‌تواند اگر غرض و مرضی در کار است، تن عاملان آن را بلرزاند. حالا دیگر نوبت رسیدگی به تخلفات سازمان لیگ است...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۴ ۰۱:۲۹

با سلام، واقعا امروز سپاهان به برنامه‌ريزي غلط و غير اصولي سازمان ليگ باخت. خدا بازي فرداي استقلال رو به خير كنه.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۴ ۰۱:۳۵

آقای کرانچار! شما باید تیمت رو بسازی. درسته سازمان لیگ هم اشتباه کرده ولی قرار نیست تا چیزی شد سریع بگی تقصیرها گردن فلان کسه. آقا باید به فکر حرفه‌ای کردن تیمها باشید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۴ ۰۱:۴۷

چه شب کابوس‌واری بود برای فوتبال ایران.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۴ ۰۲:۵۹

واقعا به مسئولان عزیز به خاطر این برنامه‌ریزی دقیق تبریک می‌گم. برای یه بازی دوستانه يك هفته تیم ملی می‌ره اردو ولی نمی‌تونن در یک زمان مناسب جام حذفی رو برگزار کنند. تقریبا اول شدن سپاهان در این گروه غیرممکنه و اگر دوم هم بشه بازی مرحله حذفی در کشور حریف برگزار می‌شه. برگزاری جام حذفی مبارک!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۴ ۰۸:۲۹

بايد با مسئولين ليگ برخورد شود.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۴ ۱۳:۲۵

سازمان لیگ و استقلال منافع ملی را دارند نابود می‌کنند! برای استقلال متاسفم. مطمئنا دیگه هیچ کسی در ایران از استقلال خوشش نمی‌آد!