• پنجشنبه / ۱ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92010100120
  • خبرنگار : 71234

در اولین روز سال 92؛

سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در مشهد مقدس آغاز شد

سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در مشهد مقدس آغاز شد

سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی دقایقی پیش آغاز شد.

سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دقایقی پیش و در اولین روز سال 92 با حضور خیل عظیم عاشقان ولایت در حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس آغاز شد.

از ابتدای صبح امروز(پنج‌شنبه)، خیل عظیمی از زائران حرم ا مام رضا(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام هشتم(ع) برای دیدار با رهبر معظم انقلاب و استفاده از بیانات ایشان حضور پیدا کرده‌ بودند.

مقام معظم رهبری امسال را سال «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» نامیدند و ایشان طبق روال سال‌های گذشته در اولین ‌روز سال جدید به تببین اولویت‌ها و مسائل مختلف می‌پردازند.

در آستانه سفر مقام معظم رهبری به مشهد ، نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، از آحاد مختلف مردم دعوت کرده‌ بودند با حضور در این مراسم، با رهبری تجدید بیعت کنند.

بیانات رهبر انقلاب اسلامی به صورت زنده از شبکه بین‌المللی خبر جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۰۱ ۲۱:۴۶

دشمنان بدانند که ملت بزرگ ایران تا آخرین نفر و نفس پای انقلاب و آرمانهای آن ایستاده اند اما تنها موردی که بعضا این مردم خوب و فهیم را می آزارد ساختار شکنی و به تعبیر دیگر دشمن شاد کردن برخی مسیولین است و متاسفانه تورم و گرانی کمر شکن که برای قشر متوسط جامعه تبدیل به کابوس شده . پس مسولین محترم لطفا قدر این مردم را بدانید و بیش از بیش به فکر معیشت آنان باشید .

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۰۲ ۱۱:۲۸

با سلام. مدت زمان زیادی بود که منتظر چنین تهدیدی از سوی ایران. مقابل آمریکای جنایتکارواسراییل بودم.تقدیر وتشکر از رهبر معظم انقلاب

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۲ ۲۲:۳۵

من هیچ نظری ندارم فقط جانم فدای رهبرم.