• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91121510013
  • خبرنگار : 71357

اشتباه‌های داوری به سود بعضی تیم‌ها شائبه‌برانگیز است

جعفری: استقلال 10 درصد را فراموش کند، نصف آزادی را می‌خواهیم

جعفری: استقلال 10 درصد را فراموش کند، نصف آزادی را می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می گوید بازی استقلال با تراکتورسازی باید یک داربی قرمز و آبی دیگر باشد و 50 درصد از سکوهای ورزشگاه هم به تیم تبریزی اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می گوید بازی استقلال با تراکتورسازی باید یک داربی قرمز و آبی دیگر باشد و 50 درصد از سکوهای ورزشگاه هم به تیم تبریزی اختصاص پیدا کند.

جعفر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار این هفته‌ تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما روز جمعه بازی حساسی را در پیش داریم که به نوعی یک فینال به حساب می‌آید. هر دو طرف به سه امتیاز بازی چشم دوخته‌اند. خوشبختانه تراکتورسازی از ابتدای فصل پا به پای تیم‌های قدرتمند پیش آمده و همواره بین چهار تیم جدول اول بوده است.

وی افزود: شش هفته‌ به پایان لیگ باقی مانده و تیم‌ها باید در این شرایط خودشان را نشان دهند. امیدواریم با بضاعتی که داریم بتوانیم بهترین نتیجه‌ را در این فصل به دست آوریم.

جعفری با اشاره به این که استقلال موضوع اختصاص 10 درصد جایگاه ورزشگاه به تراکتورسازی را کنار بگذارد، گفت: ما از استقلال انتظار داریم که موضوع 10 درصد را فراموش کند و همان طور که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شهرستان‌ها ظرفیت زیادی از ورزشگاه را به خود اختصاص می‌دهند، در این بازی هم باید راه را برای ورود هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه باز کنند. باید کمک کنند که یک داربی قرمز و آبی دیگر رقم بخورد و 50 درصد از سکوها برای استقلال و 50 درصد هم برای تراکتور باشد.

وی در ادامه گفت: از هواداران هر دو تیم می‌خواهم به هم احترام بگذارند. از هواداران تراکتورسازی هم درخواست می‌کنم که احترام قلعه‌نویی را نگه دارند، چرا که تراکتورسازی فصل گذشته با حضور او آسیایی شد. باید حاشیه‌ها را دور کنیم و یک بازی زیبا را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال تمدید قرارداد تونی اولیویرا به ایسنا گفت: ما از عملکرد این مربی راضی هستیم تا الان نایب قهرمان لیگ برتر شده ایم و به آینده هم امید زیادی داریم. با این حال تمدید قرارداد این مربی بستگی به بودجه ای دارد که برای فصل بعد در اختیار ما قرار می‌دهند.

جعفری درباره خریدهای تراکتورسازی در نیم فصل گفت: ما سه بازیکن آوردیم که دو نفرشان خارجی بودند و دیگری هم جواد کاظمیان بود. کاظمیان درخشش خیره کننده ای داشت و به خوبی در تیم جا افتاده است. انتظار ما هم از او به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای همین بود. فکر می‌کنم کاظمیان در تراکتورسازی به حقش رسیده است.

وی درباره بحث‌هایی که در چند هفته‌ گذشته پیرامون اشتباه‌های داوری پیش آمده گفت: بعضی تیم‌ها از اشتباه‌های داوری بیشترین سود را برده‌اند و این اتفاق شائبه برانگیز بوده است، اما هر چه بوده گذشته و داوران باید دقت کنند که در شش هفته‌ای که به پایان فصل باقی مانده شرایط به گونه‌ای نشود که به خاطر اشتباه‌های آنها تیمی از قهرمانی دور شود و یا تیم دیگری به دسته پایین‌تر برود. من آنالیز نکرده ام که در این فصل اشتباه‌های داوری چقدر به ضرر تراکتورسازی بوده است. اما هر چه بوده تمام شده و داوری از این به بعد باید برای همه تیم‌ها خوب باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۱:۴۷

شما که بیشتر از همه از اشتباهات داوری سود بردین.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۳:۴۶

با سلام، طرفدارهاي تراكتور، عزيزان! اين قانون است، با راههاي نادرست نمي‌توانيد بيشتر از حقتان را بخواهيد. اگر آقاي جعفري مي‌خواست به قانون و تيم استقلال احترام بگذارد، بايد اين موضوع را محترمانه از باشگاه استقلاي درخواست مي‌كرد نه اينكه زياده‌خواهي كند. در ضمن هي نگوييد استقلال در تبريز هوادار ندارد، شما اگر مي‌خواستيد مي‌توانستيد 50 درصد صندلي‌ها را به استقلال اختصاص دهيد و امنيتشان را در تبريز تامين مي‌كرديد و آنگاه اين ديگر با باشگاه استقلال بود كه هواداران خودش را از اطراف و اكناف جمع كند و به ورزشگاه بياورد. در انتها بد نيست بدانيد، كي به شما گفته اكثريت آذري‌هاي تهران طرفدار تراكتور هستند؟ اشتباه به عرضتان رسانده‌اند. به آمار برنامه نود هم كه توجه كنيد متوجه مي‌شويد حداكثر در ميان فوتبالي‌ها 12 تا 13 درصد هوادار داريد.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۱:۵۶

کل ورزشگاه مال ماست...

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۲:۲۷

حتی 10درصد ورزشگاه رو هم بدن، باز همین تعداد اندک تراختوری پرشور اون‌قدر سروصدا به پا می‌کنن که تراختور تو شکست دادن استقلال در آزادی هت‌تریک کنه. ما دو سال پیاپیه که شما اس‌اسی‌ها رو تو آزادی شکست دادیم و این بار هم این موضوع تکرار خواهد شد. به امید یک بازی زیبا و جوانمردانه و پیروزی تراختور کبیر.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۲:۲۱

چطور شما ده درصد ورزشگاه رو دادید استقلال، پس استقلال هم باید همین کار رو بکنه؟ از مسئولین استقلال خواهش می‌کنیم مثل خودشون رفتار کنند! می‌خوایم جهنم بسازیم واسه تراکتوری‌ها!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۴:۰۸

آخه اس‌اس تو آذربایجان طرفدار نداره که 10 درصد شما که تو استادیوم یادگار خالی خالیه. اما تو تهران فرق داره 50 به 50.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۲:۲۲

استقلال نباید بیشتر از 10 درصد به تراکتوری‌ها ظرفیت بده. در غیر این‌صورت در حق تماشاگران استقلال اجحاف می‌شود که تو بازیهای مهم در شهرستانها بیشتر از 10 درصد ظرفیت به استقلال ندادن. آقای جعفری توقع زیادی نداشته باشید بزرگوار!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۲:۳۲

چرا به استقلال تو شهرهای دیگه بیشتر از 10 درصد می‌دن؟ همیشه تو شهرهای دیگه 50 درصد به استقلال می‌دن. اگه به تراختور 50 درصد ندن، در حقش ظلم کردن!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۲:۴۸

به خدا اگه بیشتر از 10 درصد به این تراکتوری‌ها بدین، نمی‌بخشمتون! یعنی چی؟ مگه رفتار خیلی خوبی با ما و تیممون داشتن که حالا مهربون شدین؟ با هر کسی باید مثل خودش رفتار کرد؟!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۹:۳۷

با هر کسی بايد مثل خودش رفتار کرد. چطوره همون قضاوتی که ترکی واسه شما کرد رو، واسه قرمزا بکنن تا حالتون جا بیاد؟ ما که راضی‌ایم با هر کی مثل خودش رفتار بشه، اون‌وقت باید با سرمربی‌تون هم مافیایی برخورد بشه مهندس!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۱

حتی اگه 70 درصد ورزشگاه خالی باشه، باز هم 10 درصد بیشتر ظرفیت به تراکتوری‌ها ندهند. تو اصفهان ذوب‌آهن تماشاگر نداشت، استقلالی‌ها رو نذاشتن بیان تو ورزشگاه. جمعه ما اسقلالی‌ها ورزشگاه رو پر می‌کنیم برای برد 17.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۵

لطفا پیامها رو منتشر کنید. اگه طرفدار حقیقتید! مردونه جعفری چرا این همه زور می‌گه؟ بابا شماها از جون فوتبال چی می‌خواید؟ تو اولین قانون میزبانی و میهمانی فوتبال را بلد نیستید...!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۳:۲۱

آیا اونا همون 10 درصد رو برای تیمهای مهمان تو تبریز قائل هستند که حالا تو تهران 50 دصد رو می‌خوان؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۳:۴۳

از آقای فتح‌الله زاده و دیگر مسئولین محترم استقلال خواهشمندیم که بیش از ظرفیت قانونی حضور تماشاگر به تراکتوری‌ها اجازه حضور ندهند.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۳:۴۴

من پرسپولیسی‌ام ولی به نظرم نباید بیشتر از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه رو به تراکتور بدن. زیاده‌خواهی آقای جعفری خیلی جالبه!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۳:۵۲

همون 10 درصد بسه! مگه بازی با ذوب‌آهن به استقلالی‌ها بیشتر از 10 درصد جا دادین که حالا 50 درصد می‌خواین؟ اصلا می‌خوایم ورزشگاه خالی باشه!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۵:۱۳

تراختور با همین 10 درصد هم از پس استقلال برمی‌آد و 3 بر 1 شکستش می‌ده.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۵:۲۲

من هم یک آذری هستم ولی عاشق اس‌اس. این درست نیست که پنجاه پنجاه باشه. هنوز 10 درصد هم اضافیه!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۲۰:۱۹

آذري‌ها غير تراكتور و تيمهاي آذربايجاني، تيم ديگري ندارن آقا امير خان!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۶:۳۵

به استقلالی‌ها که جز این که پول بیت‌المال رو هدر می‌دن و میلیارد میلیارد از پول مردم رو خرج می‌کنند، بگم؛ چطور شما تو شهرستانها بیش از 10 درصد می‌گیرین؟ به قول سردار جعفری 10 درصد رو فراموش کنین.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۹:۳۹

دمت گرم!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۶:۴۱

تراكتور يك تيم قدرتمند و محبوب هست و بايد به احترام اين همه طرفدارش بيش از 50 درصد ورزشگاه در اختار تماشاگرانش قرار بگيرد.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۶:۵۳

آقای جعفری! مگه در تبریز به آبی‌ها 50 درصد دادین که حالا 50 درصد می‌خواین؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۸:۱۴

بابا جان! پرسپولیس و استقلال لازم نیست در هر شهری 100 تا اتوبوس آدم با خودشان ببرند. همه جا طرفدار دارند. من پرسپولیسی هستم 10 درصد بیشتر به اینها جا ندهید.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۸:۵۲

اگر استقلال تو تبریز یک درصد هوادار داره ما جای ده درصد 50 درصد بهشون جا می‌دیم اما تو تهران و استادیوم آزادی که ورزشگاهی است ملی و متعلق به همه ایران نه استقلالی‌ها، ما به 50 درصد هم راضی نیستیم. باید به نسبت طرفدار تقسیم بشه! حالا اگه تراكتوریها 70 درصد بودن 70 درصد و اگه ده درصد بودن همون ده درصد عدالت اسلامی و علوی یعنی این!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۹:۰۸

10 درصد که بله ولی این ما تراكتوریا هستیم که این درصد رو افزایش می‌دیم! حالا می‌بینین.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۹:۱۳

من خودم یه پرسپولیسی دو آتیشه‌ام ولی می‌خوام بگم روز بازی می‌رم استادیوم و به شدت از استقلال حمایت خواهم کرد. مثل اینکه این تراکتوریها واقعا فکر کردن تیم بزرگی دارن!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۹:۱۷

من خودم پرسپولیسی هستم، ولی طرف حق رو می‌گیرم. اجازه ندید بیشتر از ۱۰درصد طرفدارای تراکتور بیان. طرفدارای استقلال اگه ورزشگاه رو پر نکن... دو تیم فقط حق شاخ شدن تو ایران و ورزشگاه آزادی رو دارن، اون هم پرسپولیس و استقلاله. والسلام

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۱۹:۳۶

استقلالی عزیز! ما که ده درصد را بهتون دادیم حتی یک درصد هم هوادار نداشتین که بیان! چون استقلال در مقابل تراکتور ناتوانه. قربونت برم ما هواداران باغیرت می‌آيیم و نصف ورزشگاه را پر می‌کنیم.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۲۰:۲۷

آقای فتح‌الله زاده عزیز مبادا کوتاه بیای. بیشتر از ده درصد حق تراکتورسازی نیست.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۲۰:۴۲

آقای افشین‌خان! تراکتور همه جا طرفدار داره. این شمایین که وقتی می‌اومدین اتوبوس اتوبوس طرفدار می‌آوردین با خودتون که الان جراتش رو ندارین! تراکتور این جا، تو ترکیه هم طرفدارای زیادی داره. به امید پیروزی تراکتور.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۲۱:۰۱

این بازی یه فینال نیست که این‌قدر بزرگش کردید. همانطور که آقای فتح‌الله زاده گفت، باید قانون رعایت شود و فقط 10درصد به تراکتور داده شود و اگر این کار انجام نشود باز هم شاهد یک بی‌قانونی دیگر در فوتبال ایران باشیم و بی‌قانونی که در جای دیگر این کره خاکی اتفاق نمی‌افتــــــــد.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۲۱:۰۲

اون عزیزی که می‌گه تو تبریز 10 درصد به استقلال نمی‌دن. آخه کمی فکر کنن تو بازی استقلال - تراکتور تو تبريز جمعا 6 نفر طرفدار استقلال تو ورزشگاه بود دیگه. شما کی 10 درصد آمدین نتونستین برين ورزشگاه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۲۲:۲۶

من پرسپولیسی‌ام و دوست دارم تراکتور ببره ولی آقای جعفری خیلی بی‌منطق هستش!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۵ ۲۲:۳۴

من یه آذری هستم ولی باید حقیقت را گفت. هر كسی این رو می‌دونه که وقتی توی تبریز به استقلال 10 درصد دادند پس در تهران هم به تراکتور باید 10 درصد بدهند.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۳:۰۲

آخه گیریم که تو تبریز 60 درصد بدن به اسقلال، چی می‌شه آخرش. کسی به عنوان طرفدار استقلال نمی‌ره ورزشگاه. دوباره همون رو می‌دن به تراکتور. برادر جان! استقلال تو تبریز اندازه یک درصد ظرفیت ورزشگاه سهند طرفدار نداره چه برسه به 10 درصد و 50 درصد.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۴:۰۹

حاجی فتح‌الله زاده! یک‌موقع جوگیر نشی به هم‌زبونهات بیشتر جا بدی؟ تراکتوریها خیلی ادعای طرفدار دارن، ولی بارها حضور 100 هزار تا استقلالی رو تو آزادی ندیده‌اند. 10 درصد استادیوم می‌شه 10000 نفر(صد و خرده‌ای اتوبوس) ببینیم اینا اين‌قدر طرفدار دارن تو تهران؟ یا فقط کری می‌خونن؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۴:۴۱

اگه مسئولین بیشتر از ده درصد ورزشگاه به تراکتور بدن، درحق استقلال ظلم کردن!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۵:۰۵

يك نكته مهم، دوستان تبريزي هي نگويند ما بيشتر از 10 درصد مي‌خواهيم و بايد به ما 50 درصد را بدهند، اتفاقا قانون اين محدوديت را براي اين وضع كرده است كه اگر تيم مهمان تماشاگر زيادي داشت شرايط ميزبان را تحت فشار قرار ندهد و گرنه ديگر ميزبان و ميهمان فرقي نداشت.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۵:۱۱

اس اس همیشه قهرمان دو بار قهرمانی در آسیا و رده‌بندی در فیفا.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۶:۰۰

8 سال توان بالا اومدن به ليگ برتر را نداشتن، حالا اومدن. بهشون فضا بدن مقابل پرسپوليس هم همين زياده‌خواهي را خواهند كرد! همه با هم متحد جلوي اينها و استقلال هم به اميد خدا سوراخ سوراخشون مي‌كنه!