سرویس
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ / Aug 02 2014
تعداد کل اخبار: 25

پرداخت «عیدی» 402 هزار تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق اسفند

» سرویس: اجتماعي - رفاهي و خانواده

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی، رقم «عیدی» پرداختی به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را همانند سایر کارمندان دولت 402 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: این رقم که روز گذشته مصوب شد، همراه با حقوق اسفند به یک میلیون و 700 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر پرداخت می‌شود.

علی‌اکبر خبازها در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین ارائه احتمالی «سبد نقدی نوروزی» به بازنشستگان و مستمری بگیران را منوط به تامین اعتبار از سوی سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: در صورت تامین این اعتبار علاوه بر عیدی، مبلغ ریالی دیگری را نیز که هنوز میزانش معین نشده، به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سال گذشته 350 هزار تومان بود که به یک میلیون و 500 هزار نفر پرداخت شد.

وی همچنین در مورد درصد افزایش «حقوق سالانه» بازنشستگان و مستمری بگیران در سال 92 نیز گفت: افزایش سالانه حقوق در شورای عالی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین می‌شود که منتظر مشخص شدن آن در این شورا هستیم.

انتهای پیام

در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*
● تعداد‌ نظرات (21)
حکيمه | یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹ | پاسخ
like 1
dislike 0
با اين گروني و اهل و عيالواري اين عيديها که کفاف نمي دهد . چرا هيچکس به فکر ما نيست بي انصافها اگه به خودتون اين حقوق ها را بدن ميتونيد زندگي کنيد ؟
نسرين | دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶ | پاسخ
like 5
dislike 0
بازنشسته ها بيشتر رفت و آمددارند نوه و عروس و داماد دارند با اين حقوق و عيدي خدا شاهد است کفاف نمي دهد ترا خدا به فکر بازنشسته ها باشيد طرح همسان سازي را اجرا کنيد اگر اجرا نکنيد واگذارتان مي کنيم به خداوند
زهرا | دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵ | پاسخ
like 2
dislike 0
من نميدانم با اين چهارصد تومان چه کنم ......
بدبخت بيچاره | یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۹ | پاسخ
like 1
dislike 0
چرا هيچکس به فکر ما نيست ما که سني ازمون گذشته و هر هفته با اين گروني ميزبان بچه ها و نوه ها هستيم اخه با 400اجيل ميشه ؟ ميوه ميشه؟ لباس ميشه؟ عيدي ميشه؟ برنج و مرغ و گوشت ميشه اخه چي ميشه بي انصاف ها اگه به خودتون اين حقوق هارو بدن ميتونيد زندگي کنيد.؟
سيد مصطفي امين يزدي | سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹ | پاسخ
like 1
dislike 1
با اين حقوق و عيدي واگذار به خداوند مي‌كنم.
بدون نام | چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵ | پاسخ
like 2
dislike 0
با این عیدی کم، چی بخریم؟
بهار | سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا طرح همسان‌سازی حقوق رو اجراء کنید. آخه مستمری بگیر بیچاره با هزینه بالای زندگی چطور با این حقوق ناچیز سر کنه؟
عارفی | سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
بازنشسته تامین اجتماعی که چهارصد هزار تومان حقوق می‌گیرد با 31 سال پرداخت حق‌بیمه، عدالت است؟ با چهارصد هزار تومان خودتان چند روز زندگی می‌کنید؟ به‌خدا دور از انصافه.
مارال محجوب | دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۷ | پاسخ
like 1
dislike 0
سلام، تو را خدا حقوقها رو افزایش بدید. به‌خدا ماهی ششصد هزار تومان داریم اجاره می‌دیم.
محمدحسن آزاده | دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۵ | پاسخ
like 1
dislike 0
بازنشستگی یعنی خدا رحمتت کنه فعال دیروز! و از امروز در حد بخور و بمیر همراه توایم و بی‌خیال رشد هزینه‌ها!
راضی‌ام به رضای او | دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
کفن جیب ندارد. تصمیم‌گیرندگان محترم! چرا فقط به فکر خودتون هستید و ما پدربزرگها رو شرمنده فرزندانمان می‌كنید؟ به امید روزی که انسانیت در وجودمان نمایان شود!
اعظم | دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
شما که می‌خواهید بعدها عیدی را بدید، چرا جار می‌زنید با حقوق اسفند ماه؟
محمود | دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
اگه الان عیدی بگیریم خرج می‌کنیم، برامون نگه داشتن اندوخته شه!
عباس | دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱ | پاسخ
like 0
dislike 1
متاسفم که این مبلغ عیدی را تعیین کردن!
بازنشسته 1سوم | دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
پس کی عیدی رو واریز می‌کنین؟ حنای بعد از عروسی...!
بهروز اعلایی | یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
خواهشمندم طرح همسان‌سازی حقوق را اجراء کنید.
راضیه دوستی | یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
پس کی عیدی می‌دهید؟ پایان اسفندماه که به درد نمی‌خوره.
ستار باوی | جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
آقا عیدی کجا بود؟!
ظاهره خسروپور | پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، ان‌شاءالله میزان افزایش حقوق سالانه بازنشسته‌های تامین اجتماعی نیز مطابق با تورم سال باشد. اجرکم عندالله
عبدالکریم سلاحی | جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
از مسئولان درخواست دارم که برای همه‌ی بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بدون در نظر گرفتن سابقه بیمه‌ای، خدمات کشوری را برای همه اجراء کنند. چون این حقوق برای مستمری‌بگیران کفایت نمی‌کند. ما از دولتمردان و مسئولان این امید را داریم.
محمد | سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۶ | پاسخ
like 5
dislike 0
معمولا بايد عيدي به اندازه يك‌ماه حقوق دريافتي باشه. آخه بابا! چون كسي نيست از حقوق بازنشسته‌ها دفاع كنه يا بجاي احقاق حق، اين همه ثروت در تامين اجتماعي مي‌ره تو جيب برخي آقايون! اي‌خدا به‌داد برس و بقول فردوسي‌پور سرم را مي‌زنم به ميز از دست برخي از شماها!