• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91111609767

برگزاری مرحله دوم مسابقه‌های دسته برتر در 23 و 24 بهمن

بابادی‌وند: نوروزی از لیست حذف نشده است/زارع‌پور نگاه پدرانه به این بازیکن داشته باشد

بابادی‌وند: نوروزی از لیست حذف نشده است/زارع‌پور نگاه پدرانه به این بازیکن داشته باشد

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ با اعلام جزئیات برگزاری مسابقه‌های انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ عنوان کرد که اسم افشین نوروزی از لیست انتخابی حذف نشده است اما حضور او منوط به نظر رییس فدراسیون است.

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ با اعلام جزئیات برگزاری مسابقه‌های انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ عنوان کرد که اسم افشین نوروزی از لیست انتخابی حذف نشده است اما حضور او منوط به نظر رییس فدراسیون است.

مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برگزاری مسابقه‌های انتخابی تیم‌های ملی اظهار کرد: مسابقه‌های انتخابی تیم ملی در رده‌های مختلف پس از انجام دو مرحله مسابقه‌های دسته برتر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر مرحله اول مسابقه‌های دسته برتر برگزار شده و قرار است مرحله دوم این رقابت‌ها روزهای 23 و 24 بهمن در تهران برگزار شود تا در نهایت 10 پینگ‌پنگ باز برتر به مرحله اول مسابقه‌های انتخابی تیم ملی راه یابند.

بابادی‌وند خاطرنشان کرد: اولین مرحله انتخابی تیم ملی در روزهای 6 و 7 اسفند با حضور 10 بازیکن برتر برگزار شود و در مرحله نهایی 8 پینگ‌پنگ باز با هم مصاف می‌کنند تا در نهایت نفرات مورد نظر برای اعزام به مسابقه‌های جهانی فرانسه و مسابقه‌های بین‌المللی مصر انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: در مجموع حداکثر 4 پینگ‌پنگ باز به مسابقه‌های قهرمانی جهان فرانسه که در 23 اردیبهشت برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ در پاسخ به این که چرا آقای جعفری‌پور مربی تیم‌های ملی در مراحل برگزاری مسابقه‌های دسته برتر حضور ندارند، گفت: این موضوع علت خاصی ندارد و من به عنوان مدیر تیم‌هایی ملی در این رقابت‌ها حضور دارم من با آقای جعفری‌پور در ارتباط هستم. آقای جعفری‌پور هم در دو مرحله اصلی انتخابی تیم ملی حضور خواهد داشت.

وی درباره 16 نفر انتخاب شده در دسته برتر که قرار است روزهای 23 و 24 بهمن با هم رقابت کنند، نیز گفت: 10 نفر اول این رقابت‌ها مشخص شده است که مهم‌ترین افراد، نوشاد و نیما عالمیان،‌ افشین نوروزی، مهران احدی، محمدرضا اخلاق‌پسند، حمیدرضا طاهرخانی و احد مالمیری و میدیا لطف‌الله نسب هستند و 6 نفر دیگر هم از دسته یک انتخاب می‌شوند که تا پایان امروز اسامی این بازیکنان هم مشخص خواهد شد.

وی درباره حضور افشین نوروزی در مسابقه‌های انتخابی تیم ملی هم گفت: هنوز مشخص نیست که نوروزی در این رقابت‌ها حضور داشته باشد یا خیر اما با توجه به این که نوروزی درخواست تجدید نظر داده است امیدواریم فدراسیون هم با حسن اخلاق و انضباطی که از این بازیکن سراغ داریم در رای صادر شده، تجدید نظر کند.

وی در پاسخ به این که آیا اسم نوروزی از لیست بازیکنان انتخابی تیم ملی حذف شده است، گفت: اسم افشین نوروزی در لیست وجود دارد اما حضور او بستگی به نظر رییس فدراسیون دارد و ما امیدواریم که آقای زارع‌پور با نگاهی پدرانه به این موضوع نگاه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha