• شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 91110704431
  • منبع : نمایندگی کرمان

متجاوز به عنف در کرمان اعدام شد

متجاوز به عنف در کرمان اعدام شد

ایسنا/کرمان سارق مسلح و متجاوز به عنف صبح امروز با حضور گسترده مردم در ملاء عام و در میدان خواجوی شهر کرمان به دار مجازات آویخته شد.

سارق مسلح و متجاوز به عنف صبح امروز با حضور گسترده مردم در ملاء عام و در میدان خواجوی شهر کرمان به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کویر، بامداد امروز 7 بهمن حکم اعدام «یاسر - ک» سارق مسلح و متجاوز به عنف به مرحله اجرا درآمد.

در این مراسم مردم از اقدام سریع و قاطع دادگستری و نیروی انتظامی استان کرمان در برخورد با این گونه جرائم تشکر کرده و ادامه این برخوردها را با کسانی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند، خواستار شدند.

به گزارش ایسنا این سارق و متجاوز به عنف با استفاده از سلاح سرد مانند دشنه، چاقو و حتی شیشه‌های شکسته وارد منازل مردم می‌شد و اقدام به زورگیری و سرقت می‌کرد و در مواردی نیز زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

یدالله موحد، دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه این مراسم به ایسنا گفت: این مجرم که متاهل و دارای سابقه کیفری بود با استفاده از سلاح سرد مانند دشنه، چاقو و حتی شیشه‌های شکسته و با پوشاندن چهره خود وارد منازل اشخاص می‌شده است.

موحد اذعان کرد: فرد مذکور علاوه بر سرقت طلاجات و وجوه نقد نسبت به زنانی که در خانه تنها بوده‌اند، تعرض کرده و آنها را مورد اذیت و آزار جنسی قرار می‌داده است.

هشت مورد سرقت با سلاح سرد و تعدادی تجاوز به عنف توسط این سارق و متجاوز صورت گرفت و انگیزه اصلی وی برای ارتکاب این جرائم، سرقت و انجام جرائم اخلاقی بوده است.

حاشیه‌های مراسم:

- مجرم هنگام پیاده شدن از ماشین پلیس در حالی که دستبند به دست داشت، ترس و وحشت در چهره‌اش نمایان بود.

- پس از قرائت حکم توسط قاضی، عوامل اجرای حکم طناب را بر گردن مجرم انداخته و مراسم اعدام انجام شد.

- جسد مجرم پس از نیم ساعت از چوبه‌دار به پایین آورده شد و پس از معاینه پزشکی قانونی جهت سیر مراحل قانونی در آمبولانس نیروی انتظامی قرار گرفت.

اعدام در کرمان

اعدام در کرمان

اعدام در کرمان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۱-۰۸ ۱۷:۱۴

اگه يك طناب هم گردن مجسمه خواجوي كرماني مي‌انداختيد، به‌خاطر عكسهاي تاريكي كه گرفتيد، بار مثبت داشت(؟!) به چه دليل؟: 1. مردم دو تا مي‌ديدند! .2 بقيه بيشتر مي‌ترسيدند. 3. به‌ هر جهت برا تنوع هم كه شده بود، يه‌بار ديگه خواجوي كرماني كشته مي‌شد كه بقيه ياد بگيرند علم بهتر از ثروت نيست!