• شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91110704177

عوامل پرتاب ترقه و بلیت‌فروشان غیرمجاز داربی دستگیر شدند

تاج: امکانات بلیت‌فروشی الکترونیکی درگمرک مانده‌ است/ کی‌روش در مواردی کوتاه آمده

تاج: امکانات بلیت‌فروشی الکترونیکی درگمرک مانده‌ است/ کی‌روش در مواردی کوتاه آمده

سرپرست سازمان لیگ از دستگیری دو گروه از افراد در داربی دیروز خبر داد و گفت: عوامل پرتاب ترقه و بلیت‌فروشان غیرمجاز دستگیر شدند.

سرپرست سازمان لیگ از دستگیری دو گروه از افراد در داربی دیروز خبر داد و گفت: عوامل پرتاب ترقه و بلیت‌فروشان غیرمجاز دستگیر شدند.

مهدی تاج در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه داربی 76 یکی از پرشورترین و در عین حال کم حاشیه‌ترین داربی‌های چند سال گذشته بود، اظهار کرد: ما تلاش زیادی کردیم و هرچند برگزاری داربی بدون مشکل نبود اما آنها را به حداقل رساندیم و شاهد حاشیه‌های خاصی نبودیم. تنها در دو مورد دستگیری‌هایی داشتیم که یکی مربوط به پرتاب ترقه و دیگری بخش بلیت‌فروشی بود.

وی افزود: خوشبختانه عوامل پرتاب ترقه دستگیر شدند و امیدواریم برخوردهای لازم صورت گیرد تا آنها متقاعد شوند دیگر چنین کاری نکنند چون چنین حرکات ناشایستی دیگر منسوخ شده و آبروی سیستم و فوتبال ما را هم می‌برد.

تاج درباره مشکلاتی که در بخش بلیت‌فروشی اتفاق افتاده بود نیز به ایسنا گفت: گنجایش ورزشگاه آزادی که 100 هزار نفر نیست و پیش‌تر از سوی مسوولان این استادیوم عنوان شده بود که 84412 نفر گنجایش دارد. بر همین اساس ما 77 هزار بلیت چاپ کرده بودیم که تعداد 70 هزار قطعه آن از صبح در گیشه‌های استادیوم فروخته و تا ظهر هم تمام شد. تعداد 7 هزار بلیت را هم به عوامل دو تیم، فدراسیون، مجموعه و نهادهای نظارتی دادیم. حدود شش، هفت هزار نفر هم بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند اما نکته اینجا بود که برخی از کسانی که اوایل صبح بلیت خریده بودند، همان موقع وارد استادیوم نشده و رفته بودند که بعدازظهر بیایند. بلیتها ظهر تمام شد و استادیوم هم تقریبا پر بود و عده‌ای پشت درها بودند؛ همان موقع جلسه داخلی تشکیل دادیم و آنهایی که پشت درها بلیت به دست بودند را فرستادیم طبقه بالا و تا جایی که فضا اجازه می‌داد به احترام مردم آنها را به داخل استادیوم فرستادیم که نهایتا تمام سکوها پر شد.

وی با بیان اینکه مشکل بلیت فروشی به ویژه در داربی با وضع فعلی حل نمی‌شود، تصریح کرد: این مشکل هیچ وقت حل نمی‌شود مگر اینکه کار به صورت الکترونیکی انجام شود. مسوولان استادیوم می‌توانند در این‌باره توضیح دهند هرچند شنیده‌ام دستگاه‌های مربوط به این فرآیند را تهیه کرده اما در گمرک مانده است. گروهی دیگر از دستگیرشدگان داربی دیروز بلیت فروش‌های غیرمجازی بودند که پس از تهیه بلیت از باجه‌ها به دنبال راه انداختن بازار سیاه بودند.

سرپرست سازمان لیگ که قرار است تا 12 بهمن با همکاری کادر فنی تیم ملی برنامه مدونی برای مسابقات باشگاهی و اردوهای تیم ملی تهیه کند، به ایسنا گفت: خوشبختانه کی‌روش در مواردی کوتاه آمده است و هر دو طرف تلاش می‌کنند تا برنامه هماهنگ و خوبی تنظیم شود. بعد از جلسه‌ای که با کی‌روش داشتیم، علی کاظمی دبیر سازمان لیگ و امید نمازی از طرف کادر فنی نشست دیگری داشتند و برنامه‌هایشان خیلی به هم نزدیک شده است. خیلی امیدوارم که تا پایان مهلت فوق این برنامه آماده و نهایی شود. بنده این هفته جلسه‌ای با کی روش نخواهم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۱-۰۷ ۱۳:۰۲

گنجایش ورزشگاه 100 هزار نفر نیست چه جوری 110 هزار نفر رفتن؟!