• پنجشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 91110503180

آغاز نمایشگاه‌های نوروزی کمیته امداد از شنبه

انواری خبر داد: توزیع یک میلیون بن میان مددجویان کمیته امداد برای خرید نوروزی

انواری خبر داد: توزیع یک میلیون بن میان مددجویان کمیته امداد برای خرید نوروزی

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه یک میلیون برگ بن میان مددجویان تحت پوشش توزیع شده است، گفت: سه میلیارد از 10 میلیارد اعتباری که برای خرید نوروزی مددجویان اختصاص داده شده است، صرف مددجویان استان تهران شده است.

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه یک میلیون برگ بن میان مددجویان تحت پوشش توزیع شده است، گفت: سه میلیارد از 10 میلیارد اعتباری که برای خرید نوروزی مددجویان اختصاص داده شده است، صرف مددجویان استان تهران شده است.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، حسین انواری در مراسم افتتاحیه فروشگاه نوروزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این رابطه افزود: باقی اعتبار تخصیص داده شده نیز با توجه به درخواست سازمانها و ارگانهای دیگر و تشخیص مسئولین به افراد محروم اختصاص داده شده است.

به گفته وی میزان و تعداد بن‌های اختصاص داده شده بنا به نظر خود سازمان اعطا کننده آنها به خانواده‌ها تعلق می‌گیرد.

وی در خصوص نحوه خرید از فروشگاه نوروزی کمیته امداد اظهار کرد: تمامی کسانی که همراه خود بن داشته باشند می‌توانند از این فروشگاه خرید کنند و علاوه بر استفاده از بن‌ها می‌توانند به صورت نقدی نیز از اجناسی که با تخفیف ارائه می‌شود خریداری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه نتوانسته‌ایم در شهرستان‌های دیگر نیز نمایشگاه نوروزی برپا کنیم، افزود:‌ این مسئله به دلیل کمبود اعتبارات برای ما به وجود آمده است.

وی افزود: این نمایشگاه که از شنبه هفتم بهمن ماه رسما شروع به کار می‌کند تا پایان اسفند ماه برپا بوده و پس از تعطیلی 15 روزه فروردین، 15 روز نیز برای امور خیریه و خرید جهیزیه دایر است.

انواری با بیان اینکه باید بتوانیم اتحاد و اتفاق مردم را هر روز بیشتر کنیم، افزود: یکی از کارکردهای کمیته امداد همین است و به همین دلیل این نمایشگاه را برپا کرده‌ایم که باعث تقویت حضور،‌ مشارکت و سرمایه گذاری خود مردم برای خودشان می‌شود.

سرپرست کمیته امداد ادامه داد: نباید فراموش کرد که تعداد بسیاری از حامیان ایتام و خیرین مردم عادی هستند و فقط ثروتمندان و مسئولین نیستند که به این کار می‌پردازند.

انواری با بیان اینکه این نمایشگاه صحنه‌ای برای ایجاد امید و حفظ کرامت انسانی است، افزود: نگاه دیگر به نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها اقتصادی است اما اینجا اینگونه نبوده و می‌خواهیم حق افراد محروم که یکی از پایه‌های انقلاب هستند و مقام معظم رهبری در همه جلسات‌ به آن اشاره می‌کنند را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم طبقات ضعیف جامعه احساس آرامش، عزت و احترام بکنند، افزود: این کار تنها با رفتارمان نشان داده می‌شود. علاوه بر آن تحقیرها، مشکلات روحی و روانی آنها نیز باید درمان شود.

سرپرست کمیته امداد با تاکید بر لزوم رفتار خوش با مددجویان اظهار کرد: تمام غرفه داران باید با این افراد با احترام و خوش خلقی برخورد کنند تا آنها با نشاط و احساس عزت و احترام از اینجا خارج شوند که این نشاط باعث می‌شود روی فرزندانی که آینده نظام را در دست داشته و توسط این افراد تربیت می‌شوند برنامه ریزی بلندمدتی صورت گرفته و آنها با ثبات شوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، رییس دفتر مقام معظم رهبری نیز در این مراسم در سخنرانی گفت: اکنون که بیش از 30 سال از عمر کمیته امداد می‌گذرد این سازمان برکات بسیاری در شهر، روستا و نقاط دور افتاده کشور برای مردم داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha