سرویس
شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ / Aug 30 2014
تعداد کل اخبار: 450

شبکه پویا صاحب سایت شد

» سرویس: فرهنگي و هنري - تلويزيون و راديو

سایت شبکه پویا راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وب‌سابت رسمی شبکه پویا یک ماه است که فعالیت آزمایشی خود را شروع کرده است، اما از امروز با پخش تیزرها و زیرنویس‌هایی در این شبکه اعلام شد که سایت شبکه پویا رسما افتتاح شده است.

این سایت در بخش‌هایی برنامه‌های در حال پخش،‌ معرفی تازه‌ها، جستجو، کنداکتور و پخش زنده شبکه را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد.

از بخش‌های دیگر سایت شبکه پویا، تصاویری از تولیدات مرکز پویانمایی صبا و شبکه پویا است.

این شبکه بخش دیگری از وب‌سایتش را به لالایی‌های محلی و انعکاس نظرات مخاطبان اختصاص داده است.

سایت شبکه پویا به آدرس www.pooyatv.ir در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام

در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*
● تعداد‌ نظرات (35)
محدثه چهاردولی | جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴ | پاسخ
like 1
dislike 3
سلام من محدثه ام دوست دارم کارتون حنا دختری در مزرعه رو برام پخش کنین.خسته نباشید.ممنون
مهدی ذوالفی | یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام،خسته نباشید.من خیلی شبکه پویارو دوست دارم.لطفاً کارتون اسکوبی دو رو پخش کنید.میشه اسمم رو زیر نویس کنید.
5 ساله از آبیک
فاطمه امینی | سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶ | پاسخ
like 0
dislike 1
میشه لطفا تام و جری را بیشتر پخش کنید؟
شادی سادات حیدری | چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
عالیه مخصوصا برنامه های سینمایی.
سوگند توحیدی | یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام پویا جان خیلی دوستت دارم. لطفا کارتون ان‌شرلی و هایدی را بیشتر پخش کن.
الهه بخشي | یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام!!لطفا کارتون ردپاي ابي را پخش کنيد.
الهه زارع | چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی خیلی برنامه‌تون قشنگه. لطفا برنامه شکرستان و آرزوهای شیرین‌زبان را پخش کنید. ممنون می‌شوم.
مهدیس رحیمی | یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا "تنها در خانه" رو برای ایام عید پخش کنید. ممنون
حسین آقازاده | یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا کارتن زنبور عسل را پخش کنید.
محمد حسین مقصودی | یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹ | پاسخ
like 1
dislike 0
با سلام و خسته نباشید، لطفا" کارتون لاک پشت‌های نینجا را پخش کنید.
احمدرضا محمدپور | جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا "کارتون لاک پشتهای نینجا"را پخش کنید.
ستاره پورخسروانی 10 ساله ازمشهدمقدس | پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفاکارتون مسافرکوچولورا پخش کنید
کوثر | چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
از کارتونهای تازه‌ هم پخش کنید.
اسما عصاریان | چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا بل و سباستین و زورو را پخش کنید.
سید جلال بنی هاشمی | دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام لطفا کارتون فوت بالیست هارا پخش کنید
اسرامالکی | شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا داستان اسباب‌بازی‌ها را پخش کنید.
محمد حسین قیصری | جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
شبکه پویا ممنون هستم اگر می‌توانید کارتون پهلوانان را پخش کنید.
زهرا | شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، ممنون از اینکه کارتونهای قشنگ قدیمی رو پخش می‌کنید مخصوصا زورو که 15 سال پیش کارتونش رو شبکه 1 پخش می‌کرد. کارتونهای قدیمی هم واقعی‌ترن از لحاظ چهره هم خصوصیات اخلاقی مفیدتري از انیمیشن‌های آبکی امروز دارند. موفق باشید
محمد مهدی ابراهیمی راد | پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، از شبکه خوب پویا تشکر می‌کنم و می‌خواهم که برنامه‌های مرد عنکبوتی، زورو و پاندا کونفوکار 3 را پخش کنید. با تشکر فراوان
مطهره و معین‌الدین آقایی | چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا در سایت پویا دانلود برنامه‌های کودک و بازیهای کودکانه قرار بدهید. با تشکر از شما
علیرضا میرزاعطایی | چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
کارتون اسکار خیلی قشنگ است از شبکه پویا ممنونم
متین هوشمند | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
ممنون از شبکه خوبتون.
سیّد مجتبی میرهاشمی | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، ممنونم که شبکه‌ی پویا را ساختید. لطفا خانه‌ی ما را بیشتر پخش کنید.
الهام خدایی | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۳ | پاسخ
like 0
dislike 2
با سلام، ممنون از بزنامه بسیار خوب و آموزنده‌تان. با افتتاح این سایت بینندگان این برنامه چندبرابر خواهد شد. با آرزوی موفقیت برای شما و سرافرازی میهن عزیزم ایران.
محمد امین | پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۲ | پاسخ
like 1
dislike 0
سلام، لطف کنید کارتون بن‌تن و باب اسفنجی را هم پخش کنید واسم. ما رو هم زیرنویس کنید. ممنونیم
مهدی نبیان | پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳ | پاسخ
like 0
dislike 1
کارتون بتمن را پخش کنید
امیرمهدی معمارمنتظرین | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، خیلی خوب بود.
زین العابدین جوادی پور | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، من شبکه پویا رو خیلی دوست دارم. لطفا کارتون رِییس مذرعه{مزرعه} و زورو را پخش کنید. ممنون
سینا دانیالی | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا برنامه‌ی آریو پهلوان کوچک را پخش کنید.
علي طالعي | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
شبكه پويا! لطفا كارتون ماجراهاي اليوت را بيشتر پخش كنيد.
عادل حاتمی | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
حرف نداره، خیلی خوبه! فقط کارتن اسکار رو بیشتر پخش کنید.
مهدی فرهمند | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵ | پاسخ
like 1
dislike 1
سلام، خسته نباشین؛ من می‌خوام کارتون کله کدو رو پخش کنید. ممنون
مجتبی دهواری | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
از برنامه‌هاتون خیلی ممنونم. کارتون عصر یخبندان 4 را پخش کنيد خیلی ممنون می‌شم!
شکیبا ویسی | چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
سلام، خسته نباشید. می‌خواستم بگم کارتون سینمایی انیمیشن پری دریایی را پخش کنید. ممنون
معصومه احمدوند | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱ | پاسخ
like 1
dislike 0
سلام دوستان عزیزم! خوبین، خسته نباشین. من ازتون می‌خوام فیلم دوقلوها رو پخش کنید واسم هم زیرنویس کنید. ممنون باز هم خسته نباشین!