• جمعه / ۱۵ دی ۱۳۹۱ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91101508708
  • خبرنگار : 71480

عسگراولادی در جمع خبرنگاران:

موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند/اعضای 1+2 به 18 نفر برسد/موتلفه کاندیدای مستقل معرفی نمی‌کند

موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند/اعضای 1+2 به 18 نفر برسد/موتلفه کاندیدای مستقل معرفی نمی‌کند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فتنه‌گر اصلی آمریکا،‌ انگلیس و استکبار است و موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فتنه‌گر اصلی آمریکا،‌ انگلیس و استکبار است و موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حبیب‌الله عسگراولادی شب گذشته (پنجشنبه) در مراسم دهه آخر صفر در محل مدرسه شهدای موتلفه، ‌در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که "چرا در اظهارنظر قبلی خود، موسوی و کروبی را فتنه‌گر ندانسته‌اید؟"، اظهار کرد: موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند بلکه فتنه‌گر اصلی آمریکا،‌ انگلیس و استکبار است.

وی افزود: فتنه‌گران در وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88، اطراف موسوی و کروبی را گرفتند و این دو باید از این فتنه‌گران اعلام برائت کنند.

عسگراولادی در ادامه، درباره ائتلاف 1+2 اظهار کرد: من با ولایتی در مورد ائتلاف 1+2 صحبت کرده‌ام و به وی گفته‌ام نفس این ائتلاف خوب است اما باید افراد حضور یافته در این ائتلاف حداقل به 17 یا 18 نفر برسد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در پاسخ به این پرسش که "آیا حزب موتلفه کاندیدای مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی می‌کند؟" پاسخ داد: موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدای مستقل معرفی نمی‌کند و قصد دارد با اصولگرایان ائتلاف کند.

وی در پایان اظهار کرد: کمیته‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری از سوی موتلفه تشکیل می‌شود که نتایج آن کمیته در اسفندماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۰-۱۵ ۱۴:۱۴

آقا ما نفهمیدیم هستن یا نیستن! خب اگه قراره یه جوری وارد انتخاباتشون بکنین، بگین. نکنه گذاشتین دقیقه نود بگین این دو نفر تایید صلاحیت شدند و قراره کاندید بشوند!؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۱۵ ۱۷:۰۴

"موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند"! یه کلمه از مادر عروس!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۱۵ ۱۸:۵۰

شما به خورد و خوراک در ... ادامه بده! نمی‌خواد واسه ما فتنه‌گر و فتنه‌گرنما رو تبیین کنی! خود شما جزء ساکتین فتنه 88 هستی آقا! فراموش کردی انگار؟!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۱۵ ۱۸:۵۶

البته چون‌که معنی فتنه امروزه عوض شده و به چیزهای خوب می‌گن فتنه! خوب طبیعیه کروبی و موسوی فتنه نیستن!

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۱۵ ۲۰:۲۵

نه تنها نیستند که از یاران صدیق و باوفای انقلاب هستند. فتنه‌گر کسی است که گرانی را به‌وجود آورد! موسوی و کروبی خاری در چشم دشمنان نظام و انقلابند. می‌دانم منتشر نمی‌شود اما حدیث نفس بود.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۱۵ ۲۰:۳۹

واقعا آدم نمی‌دونه این حرفها رو می‌شنوه، گریه کنه یا بخنده! بعد از این همه خون به دل رهبری کردن و قضیه عاشوراء، حالا ایشون می‌گن اینها فتنه‌گر نیستن. واقعا متاسفم. حتما فردا می‌آن می‌گن احمدی‌نژاد فتنه‌گره!؟

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۱۶ ۰۸:۲۷

پس حتما"...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۰۸ ۰۱:۵۷

انروز كه بايد از عوامل خارجي و دشمنان برائت كنند نكرده‌اند اكنون ديگربه حكم.... در شمار دشمنان و عوامل اصلي فتنه خواهند بود. به عنوان دوستي سر در دهان مار نكنيد.