• شنبه / ۲ دی ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 91100200503
  • منبع : نمایندگی زنجان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ماه‌نشان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد از نیمه دی ماه

آغاز ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد از نیمه دی ماه

رییس دانشگاه آزاد شهرستان ماه‌نشان گفت: این مرکز دانشگاهی از بهمن‌ ماه سال‌ جاری بدون کنکور در سه رشته تحصیلی مقطع کاردانی دانشجو می‌پذیرد.

رییس دانشگاه آزاد شهرستان ماه‌نشان گفت: این مرکز دانشگاهی از بهمن‌ ماه سال‌ جاری بدون کنکور در سه رشته تحصیلی مقطع کاردانی دانشجو می‌پذیرد.

مرسل هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، تصریح کرد: با مجوزهای اخذ شده از سوی مرکز آزمون دانشگاه آزاد، این مرکز دانشگاهی در نظر دارد تا در رشته‌های حسابداری، کامپیوتر و عمران از بین متقاضیان دانشجو پذیرش کند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه برای ثبت‌نام کنندگان، تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است،گفت: از جمله این تسهیلات رایگان بودن تحصیل فرزندان معظم خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تخفیف 20 درصدی برای همه دانشجویان و تخفیف 50 درصدی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ارایه می‌شود، تأکید کرد: کلاس‌های درس در ساعات غیراداری تشکیل می‌شود تا دانشجویان شاغل در خصوص حضور در کلاس‌های درس با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به زمان ثبت‌نام دانشجویان، ابراز کرد: ثبت‌نام از 15 دی‌ماه تا 15 بهمن ماه خواهد بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ماه‌نشان یادآور شد: آزمایشگاه بتن، کارگاه برش ورق‌های فلزی، رشته عمران و سایت رشته کامپیوتر نیز در دانشگاه آزاد مرکز ماه‌نشان راه‌اندازی شده است.

هدایتی افزود: زمین این مرکز دانشگاهی در مراحل پیگیری قانونی قرار دارد که به محض اخذ مجوز نسبت به احداث ساختمان دانشگاه اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۲ ۱۱:۴۹

فقط این رو می‌تونم بگم که این دانشگاه در این شهرستان نعمتی است که به برکت خدا و زحمات شما دایر شده است(خیلی خیلی ممنونیم)