• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۱ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 91092817073
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از استخدام 241 مددجوی تحت پوشش خبر داد

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از استخدام 241 مددجوی تحت پوشش خبر داد

ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، گفت: اداره کل بهزیستی اردبیل زمینه جذب و استخدام 241 نفر از معلولان تحت پوشش این نهاد را فراهم کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، گفت: اداره کل بهزیستی اردبیل زمینه جذب و استخدام 241 نفر از معلولان تحت پوشش این نهاد را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، رویا احمدیان مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در نشستی با فرماندار تصریح کرد: با توجه به اینکه سه درصد از جذب نیروی انسانی ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی به اشتغال معلولان اختصاص دارد، اداره کل بهزیستی استان با فراهم کردن زمینه جذب و استخدام 241 نفر از معلولان تحت پوشش توانسته به بخشی از اهداف قانون توسعه و اشتغال معلولان تحقق بخشد.

احمدیان افزود: با هدف جذب معلولان در بخش خصوصی، ترغیب و حمایت از کارفرمایان و صاحبان واحدهای تولیدی با پرداخت حق بیمه معلولان از سوی این سازمان از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره کل است.

وی در ادامه خواستار طرح این بحث در شورای اشتغال استان و شهرستان‌ها برای تشویق کارفرمایان بخش خصوصی به جذب معلولان بیکار شد.

وی گفت: در بحث بیمه زنان سرپرست خانوار نیز هم اکنون حق بیمه یک هزار و 64 نفر از این افراد توسط اداره کل بهزیستی استان پرداخت می‌شود که با رسیدن به مرحله بازنشستگی و یا از کار افتادگی این افراد خودکفا و از چرخه حمایتی بهزیستی خارج خواهند شد.

احمدیان همچنین بر اجرای طرح مناسب‌سازی اماکن و ساختمان‌های دولتی و عمومی تاکید کرد و افزود: طرح مناسب‌سازی در تمام پروژه‌های عمرانی، دولتی و تخصصی باید لحاظ شده و نظارت دقیقی بر این امر صورت گیرد.

درادامه هوشنگ محمدی فرماندار شهرستان خلخال نیز با اشاره به آمار بالای زنان سرپرست خانوار در شهرستان خلخال، ابراز کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد آنها را از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی موجود مصون خواهد داشت.

محمدی با اعلام آمادگی فرمانداری برای ارایه تسهیلات بانکی کم بهره از محل اعتبارات تسهیلاتی کمیته توسعه کشاورزی شهرستان، بر لزوم ارایه آمار دقیق جمعیت زنان سرپرست خانوار روستایی از سوی بهزیستی برای فراهم کردن زمینه اشتغال این افراد تاکید کرد.

وی در پایان افزود : ترویج دامداری و فرش دستباف در بین زنان سرپرست روستایی شهرستان خلخال و پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره به این افراد از جمله راهکارهای مناسب در ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست روستایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۱ ۱۴:۱۹

با عرض سلام و خسته نباشید خیلی ممنون از سایت بسیار خوبتان من سوالی از شما داشتم در رابطه با خبر استخدامی بهزیستی استان اردبیل می باشد آیا سازمان بهزیستی استان اردبیل استخدام کرده یا هنوز استخدام نکرده و در چه تاریخی استخدام می کند لطفه جوابتان را به ایمیلم بفرستیدsalehisolmaz@rocketmail.com اگر کمکم کنید خوشحال می شوم با تشکر