سرویس
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ / Nov 24 2014
تعداد کل اخبار: 2

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبر داد:

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اواخر دی

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه از اواخر دی ماه خبر داد.

ناصر اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه آزاد در اواخر دی ماه، گفت: حذف کنکور شامل حال رشته‌های دوره کارشناسی ارشد نمی‌شود.

وی در خصوص انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد برای بهمن ماه، اظهار کرد: داوطلبان برای انجام انتخاب رشته تا روز شنبه 2 دی ماه مهلت دارند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: کلیه افراد حاضر در جلسه کارشناسی ارشد سال 91 که در مرحله اول اعلام نتایج (شهریور ماه) موفق به پذیرش در واحدهای دانشگاه آزاد نشده‌اند و یا افرادی که در مرحله دوم اعلام نتایج پذیرفته شده‌اند، لیکن در واحد دانشگاهی محل پذیرش ثبت‌نام نکرده‌اند، مجاز به انتخاب رشته در این مرحله هستند.

اقبالی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند 10 کد رشته را بر اساس علاقه انتخاب کرده و در سایت ثبت‌نام کنند، اظهارکرد: واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org کارت اعتباری 12 هزار تومانی خریداری کرده و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام

در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*
● تعداد‌ نظرات (102)
مونابصیرت | دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱ | پاسخ
like 6
dislike 4
سلام ببخشیدزمان برگزاری ازمون ارشدازاددقیقاکی هستش؟
fatemeh alizadeh | شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸ | پاسخ
like 0
dislike 3
من در 31 تابستان(؟) 92 هنوز 2 واحد درسی را دارم. آیا می‌توانم در آزمون ارشد حقوق خصوصی شرکت کنم؟
سیاحی | چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، خسته نباشین؛ ببخشید چرا هر کاری که می‌کنم دفترچه ارشد آزاد دانلود نمی‌شه؟
یعقوب امانی | یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۰ | پاسخ
like 3
dislike 1
سلام، ببخشید ثبت‌نام کارشناسی ارشد آزاد کی است؟
علی بافکار | شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۵ | پاسخ
like 0
dislike 1
سلام، خسته نباشید. من که خیلی دلم می‌خواست شرکت کنم برا امتحان ارشد، ولی پول دفترچه رو نداشتم شرکت کنم! فقط براتون خسته نباشید فرستادم. خداحافظ
ارسلان هزاريان | جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
مديرت ساخت شوشتر!
حدیث | جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
تا کی وقت داره؟
ندا موذنی | چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، اگه ممکنه تاریخ ثبت‌نام رو واسم ایمیل کنین، ممنون می‌شم.
دیاکو غفوری | دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
در مورد امتحانات ارشد حسابداری چیزی بنویسید.
حسنعلي ابدالي | دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام به مسئولين دانشگاه آزاد اسلامي، در آزمون ارشد دانشگاه آزاد تبريز براي اولين‌بار مي‌خواهم شركت كنم. لطفا زمان ثبت‌نام خبرم كنين. ممنون از لطف شما
فاطمه حقگویی | دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، کی ثبت‌نام این ارشد آزاد شروع می‌شه؟ اصلا امسال ثبت‌نام هست یا نه؟ مردیم بس که چک کردیم و همون خبرای قدیمی رو شنیدیم! شروع کنین دیگه! اه!
زهرا جعفرزاده | یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱ | پاسخ
like 1
dislike 0
چطوری ارشد آزاد 92 ثبت‌نام کنم؟
خاتون هاديان | یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام و احترام؛ اينجانب موقع تكميل ظرفيت؛ تكميل ظرفيت انجام ندادم. آيا الان مي‌توانم تكميل ظرفيت انجام بدهم؟ متشكرم از راهنمايي شما.
بهاره کرمی | شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، خواستم بدونم تاریخ دقیق ثبت‌نام کارشناسی ارشد کیه؟ شما اعلام کردین اواخر دی، الان 7 بهمنه!
رامین جان پرور | شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، لطفا" دفترچه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 را برایم ارسال فرمایید. تشکر
الناز | شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، اواخر دی هم رد شد، بهمن هم داره تموم می‌شه! پس کی زمان ثبت‌نام ارشد اعلام می‌شه؟
مایرام پندی | جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۷ | پاسخ
like 1
dislike 0
تو رو خدا بگین کی باید ارشد ثبت‌نام کنیم. مرسی
آسمانی | جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، می‌شه راهنمایی کنید علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری می‌تواند در کارشناسی ارشد رشته‌های دیگه را انتخاب کند؟
عليرضا نصرت نظامي | پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، با عرض خسته نباشيد، دفترچه ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي دقيقا چه روزي منتشر مي‌شود؟
زهرا حیدری | پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، می‌خواستم بدانم که من در آزمون ارشد 91 شرکت نکردم. یعنی ثبت‌نام کردم، خود روز آزمون را نتونستم امتحان بدم. آیا می‌تونم در تکمیل ظرفیت 91 شرکت کنم؟! متشکر
محمد بیانی | پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا زمان ثبت نام را اعلام نمایید
رشته جغرافیا ارشد در سبزوار دارید یا نه؟
بدون نام | چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
عذر می‌خوام، ثبت‌نام ارشد تموم شد یعنی؟!
محمد جواد طالبی زاد | چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، متاسفانه از تاریخ ثبت‌نام باخبر نشدم. لطفا امکان ثبت‌نام فراهم شود. با تشکر
الناز | سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا تاریخ ثبت‌نام دانشگاه آزاد ارشد را اعلام کنید. یه جا می‌گید اواخر دی یه جا اوایل بهمن.
rima.k | سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، شنیدم احتمالا برای کارشناسی ارشد برای ظرفت تکمیلی دوره سوم هم برمی‌دارن! درسته؟
حمیدرضا آقامحمدی | سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
آقا ببخشید تاریخ دقیق کنکور ارشد 92 را اعلام کنید! تشکر
صدیقه | دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
زمان دقیق ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کیه؟
مرتضی | دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
ای بابا! بهمن اومد و هنوز شروع نشده! چقدر راحت ... می‌گن!
س.ن | دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا اطلاع‌رسانی گسترده‌تری برای زمان ثبت‌نام ارشد 92 داشته باشید. یه سایت معتبر بدین که بتونیم اطلاعات دقیق بگیریم از کنکور ارشد جا نمونیم!
مریم معتمد | دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
ثبت‌نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کی شروع می‌شود؟
علی خورشیدی | دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا به ما شروع ثبت‌نام را ایمیل کنید. ممنون
علی مهدوی فرد | دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا یه تاریخ دقیق از ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 92 اعلام کنید. با تشکر
س.د | دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۵۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
ثبت‌نام ارشد آزاد 92 کی شروع می‌شه؟
فاطمه زهراپاکسرشت | دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دی ماه بوده، آیا کسانی که در وقت اعلام شده ثبت‌نام نکرده باشن، می‌تونن در بهمن ماه اقدام به ثبت‌نام کنن؟ و در کارنامه داوطلب ذخیره به منزله قبولی قطعی هستش؟ لطفا جواب سئوال رو به ایمیلم ارسال کنین. تشکر
مریم | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، من می‌خوام مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی امتحان بدم. تو رو خدا درسایی که باید بخونم برام ایمیل کنین. مرسی
مهرداد ناصری فر | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، آخر دی‌ماه شد، هنوز از زمان برگزاری آزمون ارشد خبری نشد. خواهشا یه خورده برنامه‌ریزی داشته باشید. با تشکر
احمد زماني | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا زمان ثبت‌نام كنكور ارشد دانشگاه آزاد 92 رو برام ايميل كنيد.
سعیده | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
آقا جان دیماه تمام شد وبهمن شد ولی هنوز خبری نشد این چه اطلاعیه ای است مردم منتظرند به حد کافی هم استرس داریم بیش از این مارا منتظر نگذارید لطفا"
احسان | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
با این دانشگاه و اطلاع‌رسانی ...تون!
م.بيات | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
با عرض سلام و خسته نباشيد و آرزوي توفيق روز افزون؛به نظر مي رسه اگه با اطمينان كامل ، اطلاعات دقيق در اختيار داوطلبان دوره ي كارشناسي ارشد قرار بگيره بهتر مي تونن برنامه ريزي كنن.الآن يه هفته هست كه ما دائم توي سايت دنبال اطلاعات در مورد آزمون هستيم ولي تا امروز كه اول بهمنه هنوز هيچ برنامه اي وجود نداره
narges | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
اواخر دی ماه که تموم بس کو؟
مريم باجلوند | یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
خبراتون رو لطفا به‌روز كنين! بهمن شد و دفترچه آخر دي ماه هنوز نيومده!
*** ايسنا: مخاطب محترم! خبرهايمان به‌روز است، هر وقت دانشگاه آزاد زمان ثبت‌نام را اعلام كند ما نيز منتشر مي‌كنيم. موفق باشيد.
سیروان وزیری | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، من نتوانستم در این مرحله از تکمیل ظرفیت شرکت کنم، آیا مرحله دیگری هم وجود دارد؟
قادر | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
زمان ثبت‌نام ارشد به قولتون عمل کنید.
zahra nemati | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
دقیقا زمان ثبت‌نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد.
فریده رسول نژاد | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰ | پاسخ
like 1
dislike 0
سلام، اگر در آزمون کارشناسی ارشد 91 ثبت‌نام نکرده باشی، آیا امکانش هست الان در تکمیل ظرفیت رشته انتخاب کنی و از بهمن شروع به تحصیل کند{كني}؟(؟!) ثبت‌نام ارشد آزاد 92 چه تاریخی هست؟
ربابه | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفاً در صورت تکمیل ظرفیت به داوطلبان اس‌ام‌اس یا زنگ زده شود!
جعفرقربان تبار | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
تاریخ ثبت‌نام ارشد دانشگاه آزاد کی اعلام می‌شود؟
esmat amini | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا تاریخ دقیق ثبت‌نام کارشناسی ارشد را اعلام فرمایید.
منا | شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا زمان ثبت‌نام کارشناسی ارشد را برام ایمیل کنید. ممنون
sasan Ramezanian | جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
می‌خواستم بپرسم اگر در آزمون کارشناسی ارشد 91 ثبت‌نام نکرده باشی، آیا امکانش هست الان در تکمیل ظرفیت رشته انتخاب کنی و از بهمن شروع به تحصیل کند؟
فاطمه شامخی | جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، در آزمون ارشد شرکت کردم ولی از تکمیل ظرفیت جا ماندم. می‌شود یک فرصت دیگر با توجه به سنم(47 سال) به من بدهید امسال ثبت‌نام کنم؟ ممنون
اسماعيل فتاحي | جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، راستش مي‌خواستم اگه مي‌شود زمان دقيق ثبت‌نام ارشد دانشگاه آزاد را برام ميل كنيد. ممنون
نرگس | جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا ثبت‌نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 92 رو بهم خبر بدین. مممنون
مجتبی | جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، امروز که 29 دی هست پس چرا اعلام نکردند برای ما آرزو شده یکبار این مسئولین آزمونها به حرفهاشون عمل کنند! طی آخرین تماس من با سایت آزمون دانشگاه آزاد گفتن از اواخر هفته آینده تازه اطلاع‌رسانی می‌کنند. به بقیه هم اطلاع بدید!
حسين ثقفي | پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، زمان ثبت‌نام ارشد دانشگاه آزاد چه موقع اعلام خواهد شد؟
علیرضا گلستان | پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا تاریخ دقیق ثبت‌نام ارشد را اعلام کنید! یا برای من ایمیل کنید. با تشکر
حامد قنبری | پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
می‌خواستم بپرسم زمان دقیق ثبت‌نام آزمون سال 92 کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟ با تشکر
محمد حسین نظافت | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا زمان شروع ثبت‌نام کارشناسی ارشد ناپیوسته را دقیقا اعلام کنید. با تشکر
شهناز خزاعی سرچشمه | سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
کنکور کارشناسی ارشد آزاد چه زمانی است؟
بهزاد | سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، می‌خواستم بپرسم زمان دقیق ثبت‌نام آزمون سال 92 کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟ با تشکر
سعادتی | سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا در مورد تکمیل ظرفیت بیشر توضیح داده بشه. ممنون
محبوبه شیخی | سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام و خسته نباشید، امروز بیست‌وششم دی‌ماه است و هنوز خبری از ثبت‌نام برای کنکور ارشد{آزاد} نیست. اواخر دی‌ماه کی می‌شود؟ من سال گذشته ثبت‌نام کردم ولی به دلیل عمل جراحی اورژانسی نتوانستم امتحان شرکت کنم، الان دلهره دارم. لطفا" زمان دقیق اعلام شود. با تشکر
سولماز صالحي | سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام و احترام، لطف بفرماييد تاريخ دقيق ثبت‌نام ارشد رو برايم ميل كنيد.
مهسا آگنج | سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا" تاریخ دقیق شروع ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد را اعلام نمایید.
حمیده قدمی | چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
لطفا تاریخ دقیق ثبت‌نام ارشد را اعلام کنید! با تشکر
امیر خوجوی | سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
من در آزمون ارشد 91 قبول نکردیدم{نشدم} در مراحل تکمیل ظرفیت هم اطلاع پیدا جهت انتخاب رشته پیدا نکردم{جهت انتخاب رشته اطلاع پیدا نکردم} آیا امکان ثبت‌نام یا انتخاب رشته را می‌توانم داشته باشم؟
محمدی | دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام و احترام، تاریخ دقیق ثبت‌نام ارشد رو می‌خوام. با تشکر
ali | یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، در آزمون سال 91 دانشکاه آزاد ترم مهر در رشته روانشناسی عمومی قبول شدم ولی از انجا که میخاستم{مي‌خواستم} روانشناسی بالینی را در تکمیل ظرفیت انتخاب کنم زمان تکمیل ظرفیت را خبردار نشدم. لذا سئوال من این است، آیا می‌شود تکمیل‌ظرفیت دوباره فعال شود؟
ساناز | یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، می‌شه ثبت‌نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 92 رو بهم خبر بدین؟ مرسی
طاهره انصاري | یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
‎با سلام، مي‌خواستم در مورد تاريخ دقيق آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد بدونم. مرسي
علیرضا برقبانی | یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا لینک اخبار آن‌لاین مربوط به آزمونها یا اخبار دانشگاه رو ایجاد کنید تا امتحانات یا آزمونهای مقاطع بالاتر رو از دست ندهیم.
الهه گنجی | شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
ثبت‌نام آزمون ارشد از چه زمانی دقیقا شروع می‌شه؟ الان که آخر دی شد اما خبری نشد.
سپیده عرفانیان | شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام من امسال میخوام ارشد شرکت کنم اما برای ترم مهر ماه 12 واحد عمومی برام میمونه اگه ارشد قبول شم امکان گرفتن مرخصی ترم اول با پرداخت شهریه دارم تا این 12 واحد پاس کنم ار بهمن ثبت نام کنم ارشد
مستوره | جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۹ | پاسخ
like 1
dislike 0
با سلام.لطفا زمان آغاز ثبت نام ارشد را برایم ایمیل بزنید. با تشکر
مهسا امینی | جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
با عرض سلام و خسته‌نباشید، من کارشناس گیاه‌پزشکی هستم. می‌خواستم بدونم آیا می‌تونم برا ارشد ویروس‌شناسی(علوم تجربی) یا زیست‌شناسی سلولی مولکولی شرکت کنم؟ با تشکر لطفا راهنماییم کنید.
معصومه جهانگیری ازگر | پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
اعلام زمان ثبت نام آزمون و زمان آزمون کارشناسی ارشد کی می باشد
بهزاد ملکی | چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا زمان دقیق را برای ثبت نام بفرمایید. مرسی
امید | چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام
مرسی بابت لطفی که نسبت به دانشجو دارید
امیر اقبال حضوری | چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا موقع آغاز ثبت‌نام برام ایمیل بزنید! با تشکر
ثریا | چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، من نمی‌دونستم بار دوم تکمیل ظرفیت گذاشتید. رتبه‌ام هم 170 در رشته مشاوره بود. احتمال قبولیم بود؟ دوباره تکمیل ظرفیت نمی‌گیرید؟ ثبت‌نام کارشناسی ارشد 92 کی هست؟
مسی | چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، من هم نمی‌دونستم که برای بار دوم تکمیل ظرفیت گذاشتید. رتبه‌ام بد نبود احتمال زیاد قبول می‌شدم اگه می‌شه بهتر و بیشتر اطلاع‌رسانی کنین. اگه می‌شه یه‌بار دیگه تکمیل ظرفیت کنین.
عاطفه جديد | چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا اطلاع‌رساني جهت ثبت‌نام كنكور آزاد ارشد شود.
f | سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام و خسته نباشید از اطلاع رسانی خوبتون. ممنون میشم اگه زمان اغاز ثبت نام ارشد برام ایمیل کنین
ابراهیم جادری | سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام و عرض احترام
من موفق به ثبت نام در تاریخ 2 دی ماه برای تکمیل ظرفیت نشدم راه دیگری یا فرصت دیگری دارم که بتوانم پیگیر آن باشم. با تشکر
نرگس خویی | دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا زمان دقیق ثبت‌نام اینترنتی را ارسال نمایید.
بهار | یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، متاسفانه من هم متوجه زمان انتخاب رشته نشدم. آیا باز هم برای تکمیل ظرفیت فرصتی خواهد بود؟ متشکرم
اسیه محسنی | یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
روز ثبت‌نام با مدارک موردنیاز را ثبت کنید.
مهدی اکبری مزدی | شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا موارد ارشد رو برام میل کنید. تشکر
الیاس پورمهراب | شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
نحوه ثبت‌نام افراد ذخیره کی و چگونه است؟
علی رزمجویی | جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
من خبر{دار} نشدم انتخاب رشته کنم. هیچ راهی وجود نداره انتخاب رشته کنم؟
منا | جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
در مورد نحویه ثبت‌نام ذخیره‌های کارشناسی ارشد بهمن 91 اطلاع دهید. ممنون
ليلا بديعی | چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، سبت نام{ثبت‌نام} كنكور ارشد آزاد چه زمانی است؟ ممنون
میلاد | سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
بچه‌هايی که برای کنکور ارشد امتحان می‌دن، خیلی زیادند. من از سال 87 هر سال کنکور دانشگاه آزاد شرکت کرده‌ام خیلی بچه‌های زیادی رو می‌شناسم که این شرایط رو دارن. تا این فرصت هست مسئولین دانشگاه آزاد باید از ان استفاده کنند. چون هرم جمعیتی ایران در سالهای 63، 64، 65 و 66 بیشترین رشد رو در تاریخ ایران داشته است که همه این بچه‌ها پشت درهای کنکور ارشد گیر کرده‌اند و این فرصت محدود... اگه ممکنه برای تکمیل ظرفیت دوباره ثبت‌نام کنید!
حسین رضایی | سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
اطلاع‌رسانیتون خیلی خوبه.
لیلا خدایار | سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
خواهشا موقع ثبت‌نام من رو خبر کنید! اگه هم میل می‌زدین، هم پیامک، دیگه عالی می‌شد!
رضا سمیع زاده | پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا لینک ورود اطلاعات برای آگاهی از زمان شروع و مهلت ثبت‌نام آزمونها را راه‌اندازی یا فعال نماید.
امین کیانی قلعه سردی | سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
از همه تلاشگران این سایت تشکر می‌کنم. اطلاع‌رسانی بسیار عالیه.
محمد طاطاری | دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا موقع آغاز ثبت‌نام برام ایمیل بزنید! با تشکر
فری ماسون | سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۹ | پاسخ
like 0
dislike 1
سلام، من هر چی امتحان می‌دهم نفر آخر می‌شم یه پیشنهادی به من بکنید.
anty mason | یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
به‌جای این ...بازی‌ها و به فکر فری‌ماسون بودن! بشین درس بخون!
سیدعلی حسینی | دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
چطور نتایج تکمیل ظرفیت نیومده دوباره ثبت‌نام کنیم؟