• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91092514034
  • منبع : وزارت امور خارجه

اظهار همدردی با خانواده‌های دانش آموزان آمریکایی

مهمان‌پرست: باید امنیت و آرامش برای همه مردم جهان فراهم شود

مهمان‌پرست: باید امنیت و آرامش برای همه مردم جهان فراهم شود

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان کشته شدن تعدادی از دانش آموزان آمریکایی در اقدامی خشونت‌بار توسط فردی مسلح را تسلیت گفت و از چنین حادثه‌ای ابراز تأسف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان کشته شدن تعدادی از دانش آموزان آمریکایی در اقدامی خشونت‌بار توسط فردی مسلح را تسلیت گفت و از چنین حادثه‌ای ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)) رامین مهمان‌پرست با ابراز همدردی با خانواده قربانیان این اتفاق حزن انگیز ، جامعه آمریکا را برای مشارکت در نهضت مقابله با جنگ افروزی و کشتار انسانهای بیگناه که در نقاط مختلف جهان بدست افراد مسلح و در حوادث تروریستی و جنون آمیز اتفاق می افتد فرا خواند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکوم کردن قتل انسانهای بیگناه و تروریسم در هر شکل آن اعم از دولتی و غیر دولتی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان قربانی اقدامات مسلحانه در غزه یا آمریکا ، افغانستان یا پاکستان ، عراق یا سوریه از نظر انسانی تفاوتی با یکدیگر نداشته و باید همه تلاش نمایند تا صلح و امنیت و آرامش برای همه مردم جهان فراهم گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۱۰:۲۵

جناب آقاي مهمانپرست! چه خوبه كه شما اين قدر به فكر قربانيان چنين حوادثي هستيد، اي كاش همين قدر احساس مسئوليت داشتي و براي مردم خودت هم ارزش قائل مي‌شدي و براي اونها هم يه پيام تسليتي مي‌دادي. باور كن قبل از اينكه سعي كني يه وجهه‌ي بين‌المللي كسب كني، خيلي خوبه كه يه وجهه‌ي داخلي هم به دست بياري. نه وزير آموزش و پرورش كه بعد از چند روز عذرخواهي كرد و نه شما كه ملت آمريكا برات مهمتر از مردم خودته و يه تسليت و همدردي با اون دانش‌آموزهاي سوخته و خانواده‌شون نكردي...

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۱۰:۳۶

دسته‌گل‌هاي شين‌آباد كه سوختند و پرپر شدند، بچه نبودند كه آقاي سخنگو براشون تسليت بفرستند. البته مسلما تسليت به خانواده‌هاي قربانيان، بي‌مسوليتي در داخل بازتابي را آقاي مهمان‌پرست مي‌خواد نداره! متاسفم

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۱۲:۱۴

آقای محترم! تو جاده‌های ناامن ایران مردم سلاخی می‌شن(حادثه تصادف معلمان شهرکرد در محور لردگان و 26 دانش‌آموز راهیان نور بروجنی تو همین جاده) اینها در طول 2 ماه اتفاق افتادن کی جواب داد چرا؟ چرا بچه‌های غزه جونشون عزیزتر از ما شده؟! عرق ملی می‌دونی چیه؟

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۱۹:۰۹

پس کشته‌شده‌های مدرسه پیرانشهر چی؟ مگه مردم داخل کشور آدم به حساب نمی‌آن؟حتی یه عذرخواهی هم نشد!