• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 91092513984

تغییر زمان برگزاری کنکور به دلیل انتخابات ریاست جمهوری

زمان قطعی برگزاری کنکور 92 تعیین شد: برگزاری کنکور از 6 تیر

زمان قطعی برگزاری کنکور 92 تعیین شد: برگزاری کنکور از 6 تیر

مشاور عالی سازمان سنجش از تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری سال 92 به دلیل برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

مشاور عالی سازمان سنجش از تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری سال 92 به دلیل برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس استعلام از وزارت کشور برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 24 خرداد 92 در سراسر کشور و براساس مواد 13 و 14 قانون انتخابات چنانچه در مرحله اول برای هیچ یک از داوطلبان اکثریت مطلق حاصل نشود انتخابات مرحله دوم در جمعه بعد از آن برگزار خواهد شد، با توجه به مراتب فوق آزمون سراسری سال92 در صبح و بعداز ظهر روزهای پنجشنبه ششم تیر و جمعه هفتم تیر و صبح شنبه هشتم تیر برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیش از این زمان برگزاری آزمون سراسری، در تاریخ‌های 30 و 31 خرداد و اول تیر ماه اعلام شده بود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام آزمون سراسری امشب به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: تا کنون 710 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر تسریع داوطلبان برای ثبت نام در کنکور اظهار کرد: با تجمیع آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های دولتی و آزاد، امسال دانشگاه آزاد هیچ کنکور جداگانه‌ای برگزار نخواهد کرد بنابراین داوطلبان دانشگاه آزاد نیز باید همزمان با سایر داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش در کنکور ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۸ ۱۴:۴۲

با سلام، موضوع مورد نظر: همزمانی برگذاری کنکور ارشد 92سازمان وزارت بهداشت و درمان پزشکی با سازمان دانشگاه آزاد(به دلیل انتخابات) که ما داوطلبین دو آزمون از نظر هزینه، زمان و انرژی دچار خسران شده ایم که البته این موضوع درماه آخر اعلام گردیده! در ضمن آزمون دانشگاه آزاد در شهر انتخابی اول برگذار میشود پس زمانی حداقل ۴روزه(رفت و برگشت) را می‌طلبد که این مهم نیز مدنظر قرار نگرفته است! با وجود پیگیریهای مستمر هیچ جواب قانع کننده ای عاید ما داوطلبین نشده لذا خواهشمندیم که پول ثبت نام را به ما بازگردانید.با تشکر

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۶

سلام تاریخ کنکور دیگه تغییر نمیکند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۹ ۱۳:۴۸

ازمون کنکور دانشگاه ازاد چی شد؟