• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 91091608394
  • خبرنگار : 90111

آبی- اناریها نفس راحتی کشیدند

مصدومیت مسی جدی نیست، "کک" به دیدار مقابل رئال بتیس می رسد

مصدومیت مسی جدی نیست، "کک" به دیدار مقابل رئال بتیس می رسد

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مصدومیت مسی جدی نیست و این مهاجم آرژانتینی می تواند هفته آینده مقابل رئال بتیس به میدان رود.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مصدومیت مسی جدی نیست و این مهاجم آرژانتینی می تواند هفته آینده مقابل رئال بتیس به میدان رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) لیونل مسی در دیدار مقابل بنفیکا در ایستگاه آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دقیقه 58 به مبدان رفت به این امید که بتواند رکورد افسانه ای گرت مولر اسطوره ژرمن ها را بشکند اما او نتوانست در فاصله 25 روز تا پایان سال 2012 رکورد 85 گل زده مولر را در یک فصل بشکند

ستاره آرژانتینی آبی- اناریها در دقیقه 87 دیدار برابر بنفیکا و در شرایطی که ویلانووا هر سه تعویضش را انجام داده بود از قسمت زانوی پا دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد تا موج نگرنی و ناراحتی بر نو کمپ و جهان فوتبال سایه گستراند.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مصدومیت مسی جدی نیست و این مهاجم آرژانتینی می تواند هفته آینده به میدان رود.

به نوشته روزنامه اسپورت کاتالونیا مسی از ناحیه زانو دچار کوفتگی شده است اما این آسیب دیدگی جدی نیست و او می تواند در بازی هفته آینده مقابل رئال بتیس به میدان رود.

در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: آزمایش های گرفته از زانوی مسی نشان می دهد که آسیب دیدگی او جدی نیست. مسی از ناحیه زانو دچار کوفتگی شده است اما هفته آینده می تواند به میدان رود. امکان حضور مسی در دیدار مقابل رئال بتیس وجود دارد و حضور او در این دیدار بستگی به نظر ویلانووا دارد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۱۶ ۱۰:۱۰

سلام . خیلی ممنون که این خبر را زود منتشر کردید. از دیشب فکرم ناراحت بود. واقعا تحمل اینکه ذره ای حال مسی خوب نباشد را هم ندارم . ممنون.

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۱۶ ۱۱:۰۸

نگران بودم ممنون .

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۱۶ ۱۱:۱۶

خدا رو شکر،از ناراحتی بیرونم آوردین،مرسی حق بهترین بازیکن آینده جهان (کینگ لئو) نیست که در آستانه شکستن این رکورد بزرگ در این زمان فقط برای زدن دو گل مصدوم شه بازم ممنون

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۱۶ ۱۵:۰۰

لئوی دوست داشتنی...ولی تو برمی گردی و رکورد می زنی...نگران نباش...