• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۱ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91082818364
  • خبرنگار : 71359

در صورت تصویب نهایی در مجلس،

سنوات کار حق‌التدریس معلمان در سابقه بیمه آنها احتساب می‌شود

سنوات کار حق‌التدریس معلمان در سابقه بیمه آنها احتساب می‌شود

احتساب سنوات کار حق‌التدریس معلمان آموزش و پرورش در سابقه بیمه آنها در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

احتساب سنوات کار حق‌التدریس معلمان آموزش و پرورش در سابقه بیمه آنها در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

امیرحسین قاضی‌زاده، نماینده مشهد و کلات، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی گفت: طرح احتساب سنوات حق‌التدریس معلمان آموزش و پرورش که سابقه کار آنها در جلسه امروز کمیسیون بررسی و تصویب شد.

قاضی‌زاده در مورد جزییات این طرح گفت: طبق این طرح در صورتی که معلمان حق بیمه سنوات حق التدریس خود را خودشان بپردازند، می‌توانند این سنوات را به سابقه کار خود اضافه کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این طرح یک بار در مجلس هشتم مطرح شده بود اما فرصت بررسی آن نرسید بنابراین در مجلس نهم دوباره طرح شد و به کمیسیون ارجاع شد، کمیسیون اجتماعی هم آن را تصویب کرد.

قاضی‌زاده در پاسخ به این سوال که این طرح چه زمانی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد، گفت: در حال حاضر دستور کار مجلس کمی شلوغ است اما امیدواریم در اولین فرصت این طرح در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۰۸ ۱۱:۵۷

سلام، لطفا بفرمایید که سه ماه تابستان ما را به سابقه می‌زنند یا نه؟

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۲ ۰۹:۲۳

سلام، من 8 سال در منطقه کوهستانی در مدرسه شبانه‌روزی 15 تا 21 ساعت تدریس داشتم حال که رسمی شده‌ام می‌گو یند سنوات برای شما حساب نمی‌شود. باید چه‌کار کنم؟ ممنونم، محمدی از مازندران

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۱ ۱۲:۱۳

چرا تابستان جز سنوات حساب نمي كنند

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۰۱ ۱۸:۲۹

با سلام تبريک ولادت امام عصر (عج) خواهشمندست اين طرح مجددا" مورد بازبيني قرار گيرد و شرط ساعات هفتگي تدريس در طرح حذف گردد .چون سقف را 24 ساعت در هفته قرار داده اند در حالي که تعداد زيادي از نيروهاي حق التدريس با تعداد ساعات 12 و 14 ساعت در هفته سالهاي زيادي خدمت نموده اند و همچنين تکليف نيروهاي منفک شده از آموزش و پرورش نيز مشخص نشده است .