• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91081509593
  • خبرنگار : 71421

آیا می‌گذارند من به عنوان مدیرعامل سایپا کار کنم؟

قلعه‌نویی: خودمان مقصریم!/ سرمربی تیم ملی بودم یک هفته هم لیگ را تعطیل نکردم

قلعه‌نویی: خودمان مقصریم!/ سرمربی تیم ملی بودم یک هفته هم لیگ را تعطیل نکردم

امیر قلعه‌نویی با انتقاد از شرایط فوتبال ایران گفت: ما خودمان مقصریم که می‌گذاریم خیلی‌ها از بیرون بیایند و در این جایگاه تعیین و تکلیف کنند.

امیر قلعه‌نویی با انتقاد از شرایط فوتبال ایران گفت: ما خودمان مقصریم که می‌گذاریم خیلی‌ها از بیرون بیایند و در این جایگاه تعیین و تکلیف کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین این تیم درباره شرایط تیمش اظهار کرد: شرایط تیم ما بد نیست. پس از بازی که در لیگ انجام دادیم، بخاطر اردوی تیم ملی لیگ تعطیل شد؛‌ هنوز بازیکنان خارجی به ما اضافه نشدند و عده‌ای هم در تیم ملی حضور دارند. بنابراین ما با سایر بازیکنان تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: همچنین یکی، دو بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم هرچه زودتر به ما اضافه شوند. سایر نفرات هم با انگیزه خوبی تمرین می‌کنند.

سرمربی استقلال درباره تعطیلی لیگ برتر گفت: هرچه درباره این موضوع صحبت‌ کنیم،‌ فرقی نمی‌کند. به هر حال لیگ تعطیل شده و ما هم باید با این موضوع کنار بیاییم.

قلعه‌نویی درباره وضعیت جباری گفت: او تمرینات در چمن را حدود هفت یا هشت روز است که آغاز کرده است. باید از پزشکان تیم هم تشکر کنم که تلاش می‌کنند تا مصدومان را برسانند.

وی درباره جانواریو نیز گفت: انشاالله او به ما اضافه می‌شود. طبق آخرین خبری که دارم جانواریو اکنون در پرواز به سمت ایران است.

سرمربی استقلال درباره توزی نیز گفت: من به عنوان سرمربی تیم خبری از او ندارم.

قلعه‌نویی درباره اینکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده در چهار بازی آخر لیگ می‌خواهد از فرهاد مجیدی استفاده کند، اظهار کرد: اجازه دهید در این باره در نیم‌فصل صحبت کنیم، چون در حال حاضر نمی‌توانیم او را بگیریم.

وی درباره عمادرضا هم خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی برای او نگرفتیم، چون تا نیم‌فصل نمی‌توانیم کاری کنیم. در آن زمان اعلام می‌کنیم قصد داریم چه تصمیمی در زمان نقل و انتقالات بگیریم.

سرمربی استقلال درباره جام حذفی نیز گفت: ما هم مانند شما بلاتکلیف هستیم. هر وقت برنامه‌ای بدهند، براساس آن برنامه‌ریزی می‌کنیم. هنوز نمی‌دانیم که این جام برگزار می‌شود یا خیر اما اگر برگزار شود مانند تیم‌های دیگر در این جام شرکت می‌کنیم.

وی درباره تعطیلی لیگ بخاطر بازی‌های تیم ملی هم گفت: به هر حال خود من هم یکسال در این جایگاه حضور داشتم و یک هفته هم لیگ را تعطیل نکردم. در آن زمان دو دوره هم در رقابت‌های غرب آسیا شرکت کردیم و تیم ب را هم تشکیل دادیم. ما آن زمان جلسات هفتگی داشتیم و حدود 35 هفته جلسه برگزار کردیم. در آن زمان مارکار آقاجانیان وظیفه داشت لژیونرها را زیرنظر بگیرد و ما هم به سفرهای داخلی می‌رفتیم و به دلیل اینکه هفته‌های اروپایی و آسیایی دوشنبه به پایان می‌رسید، در آن روز جلسه‌ای برگزار و وضعیت همه بازیکنان را بررسی می‌کردیم. در اکثر جلسات هم علی کاظمی حضور داشت. معتقدم تیم ملی خوب باید از لیگی پویا بوجود آمده و از همین رو معمولا لیگ را تعطیل نمی‌کردیم.

قلعه‌نویی همچنین درباره اظهارنظرش مبنی بر اینکه از لیگ ایران لذت نمی‌برد، گفت: از مسی پرسیدند که وقتی این همه روی تو خطا می‌کنند خسته نمی‌شوی؟ که او پاسخ داد از فوتبال لذت می‌برم و خیلی زیباست کسی با توجه به این فشارها چند سال در این شرایط کار می‌کند و افتخارات زیادی را بدست می‌آورد. قطعا این بازیکن ریاضت‌های زیادی را کشیده اما در ایران این‌گونه نیست و وقتی مربی در یک بازی می‌برد یک مساله بوجود آمده و وقتی هم که می‌بازد هزار مساله!

وی همچنین درباره جشن آشتی فوتبالی‌ها نیز گفت: جا دارد از هدایتی تشکر کنم. خیلی از افراد باعث شدند فوتبال ما خراب شود و شاید خود ما هم دراین میان مقصر باشیم که می‌گذاریم خیلی‌ها از بیرون بیایند و در این جایگاه تعیین و تکلیف کنند تا بعد از آن مجبور شویم آنها را آشتی دهیم! در قدیم پولی در فوتبال نبود و همه در جایگاه‌ خودشان مدیریت می‌کردند اما حالا که دوربین آمده و روزنامه‌ها هم زیاد شدند،‌ افراد زیادی از بیرون آمدند و بسیاری از فوتبالی‌های باسواد ما خانه‌نشین شده‌اند. هر وقت فوتبال به دست خود فوتبالی‌ها بیافتد این وضعیت اصلاح می‌شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال آیا می‌گذارند که من به عنوان مدیرعامل سایپا کار کنم؟ اگر خوب باشم مرا در همین فوتبال نگه می‌دارند اما وقتی ببینند که بد هستم از یک رانت هم استفاده می‌کنم و در جای دیگر پست مدیریتی می‌گیرم. البته زمانی که همه فوتبالی‌ها فوتبال را به دست بگیرند باز هم چالش‌هایی وجود خواهد داشت اما آن زمان دیگر از جنس فوتبال است و حل و فصل می‌شود.

قلعه نویی هم‌چنین بیان کرد: می‌گویند فوتبال دولتی است. آیا دولت نمی‌تواند پول را به دست خود فوتبالی‌ها بدهد تا هزینه کنند؟ به جای این‌که این پول دست غیرفوتبالی‌ها باشد آن را به دادکان، مصطفوی و امثال آنها بدهند. البته کسانی که از بیرون به این فوتبال آمده‌اند هدفشان این است که فوتبال ما به این سمت برود و تماشاگرانش به سه، چهار هزار نفر برسد. ماموریت آنها همین بوده است.

او هم‌چنین درباره‌ی انتخابات هیات فوتبال استان‌های فارس و کرمانشاه نیز گفت که اظهارنظری نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha