سرویس
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ / Dec 22 2014
تعداد کل اخبار: 5

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد:

محدودیت‌های ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 /اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد91 در بهمن

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 91 در اواخر دی ماه و یا اوایل بهمن ماه خبر داد.

دکترحسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 91 در اواخر دی و یا اوایل بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت ارشد 91 قبل از برگزاری آزمون ارشد 92 اعلام خواهد شد.

وی در خصوص ممنوعیت ثبت‌نام، گفت: آن دسته از داوطلبانی که در کد رشته تحصیلی دوره روزانه اعم از متمرکز و یا نیمه متمرکز آزمون کارشناسی ارشد 91 پذیرفته شده‌اند و پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته محل‌های بورسیه و یا شرایط خاص آزمون ارشد 91، حق ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد 92 را ندارند.

توکلی افزود: همچنین به داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 91 انتخاب رشته کرده‌اند، توصیه می‌شود در آزمون کارشناسی ارشد 92 ثبت‌نام کنند تا در صورت عدم قبولی، در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام خود را نیز انجام داده باشند.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 از امروز آغاز و این دوره از آزمون نیز 18 تا 20 بهمن ماه نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*
● تعداد‌ نظرات (65)
سامان | شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷ | پاسخ
like 37
dislike 2
سلام، ببخشید کی تکمیل ظرفیت 92 اعلام می‌شود؟
سید ابوذر هاشمی | جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹ | پاسخ
like 3
dislike 0
اگر از زمانه دلگیر شدی / پیداست که از قله سرازیر شدی / ای تازه‌جوان قدر زمان را بشناس / تا چشم ز هم باز کنی پیر شدی. پیر شدیم رفت، غصه چی می‌خورین؟ خدا بزرگه.
ريحانه | پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹ | پاسخ
like 1
dislike 0
با عرض سلام و خسته نباشيد، مي‌خواستم بدونم نتايج كنكور سراسري ارشد كي اعلام مي‌شه؟ پيشاپيش از همكاري شما متشكرم.
بنت الهدا آتشی | جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴ | پاسخ
like 3
dislike 1
با سلام، ثبت‌نام ارشد آزاد 92 کی شروع می‌شه؟
راضیه خسروی | چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، آیا تکمیل ظرفیتی که طبق گفته دکتر توکلی در دی یا بهمن 91 اعلام می‌شود، همان اعلام نتایج تکمیل ظرفیتی است که در اواخر آبان اعلام شد؟ آیا ثبت‌نامی غیر از ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آبان ماه دانشگاه رو داشته؟ می‌تونم امیدوار باشم؟
مسلم مصطفي پور | شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۷ | پاسخ
like 0
dislike 1
لطفا تاريخ دقيق ثبت‌نام كارشناسي‌ارشد سال 92 را اعلام فرماييد.
مریم | چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱ | پاسخ
like 0
dislike 2
سلام، می‌خواستم بدونم کدوم مورد از موردهای زیر برای رفتن ارشد و ثبت‌نام بهتره؟1. کارشناسی ارشد برق - قدرت دانشگاه پردیس علوم تحقیقات سمنان. 2. کارشناسی ارشد برق - کنترل دانشگاه آزاد گرمسار. کدوم مورد بهتره؟ لطفا هم در مورد رشته بگین(که گرایش قدرت بهتره یا کنترل) و هم در مورد دانشگاه(که پردیس سمنان بهتره یا گرمسار)؟
داوطلب | دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام و عرض ادب، یک درخواست داشتم. اگه می‌شه از مسئولان دانشگاه آزاد سئوال کنید که زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مرحله دوم ارشد کی است؟ ممنون می‌شم. چون واقعا من بلاتکلیفم و سرگردان. تو رو خدا! سئوال کنید و اطلاع‌رسانی کنید. اینکه می‌گن نیمه دوم دی ماه، خب اطلاع دارم اما محدوده زمانی دقیقترش رو اگه سوال کنید، ممنون می‌شم.
فیلی رویا | دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
من سال 91 ارشد شرکت کردم تکمیل ظرفیت قبول نشدم می‌خواستم بدونم مثل ارشد آزاد که تکمیل ظرفیتش مرحله دوم داشت تکمیل ظرفیت ارشد سراسری هم مرحله دوم داره؟ مرسی
فاطمه کشتکار | دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، کسانی که نتوانستند در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام کارشناسی ارشد در رشته خود نشده اند{شوند}، وضعیت این افراد به چه صورت می‌باشد؟ با تشکر
سمیرا عقاپور | یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، یعنی علاوه بر نتایجی که 28 آبان اعلام شد برای تکمیل ظرفیت، دوباره نتایجی اعلام می‌شه؟
ارمش | یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، تو رو خدا فقط به من بگيد اگه تکميل ظرفيت قبول شدم تکليف اين ترمی که گذروندم تو مجازی قم، چی مي‌شه؟!
یک فارغ‌التحصیل | چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام به ایسنا، اطلاعیه نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 91 را در سایت سنجش گذاشتند، تاریخ اعلام نتایج 28 آبان.
لیلا کرمی | سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
باسلام موقع تکمیل ظرفیت بعضی از کدرشته محلاروانقدردیر اعلام کردن که من وخیلی از هم رشته ای هام ندیدیم مثل دانشگاه ملایر تکلیف ما چیه ایاراهی برای اصلاح دیگه نیست
غلام حیدر | سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱
متاسفانه دیگر راهی برای شما نیست. فرصت از دست رفت.
مونا | سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۱:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، من نتونستم ثبت‌نام کنم. آیا فرصت دوباره‌ای وجود داره؟ لطفا راهنمایی کنید. ممنونم
رها | دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، تو را به خدا! صدای ما رو به مسئولین برسونید. یعنی باید تا آخر دی صبر کنیم؟ آخه تکلیف شهریه‌ای که دادیم چی می‌شه؟ این دیگه چه وضعشه یعنی باید از ترم بهمن دانشگاه جدید بریم.
مهشید | دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
نمی‌دونم چه اتفاقی در این مملکت داره می‌آد{مي‌افتد}... این هم از کنکور و دانشگاهمون. این هم از تکلیف تکمیل ظرفیتمون دیگه؟ بگین می‌خواین دقیقاً چکارمون کنید؟ خودمونم کمکتون کنیم!
ali imani | دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
من در تکمیل ظرفیت دانشگاه ارومیه قبول شده بودم ولی به دلیل مشکلات نتونستم ثبت‌نام کنم. آیا می‌شه در دی‌ماه ثبت‌نام کنم؟
بدون نام | دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
هنوز که نتایج تکمیل ظرفیت نیومده، تو چطوری توی تکمیل ظرفیت ارومیه قبول شدی؟
هانی | یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶ | پاسخ
like 0
dislike 1
سلام، ایسنا ... تو رو خدا جان مادرتون... جان هر کی دوست دارید یه جوابی بدید... خواهشا یه خبر جدید بدید تو سایت... برید سازمان رنجش{سنجش} دیگه!
میثم | یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸ | پاسخ
like 1
dislike 0
این چه وضعیتیه؟! مگه می‌خوان کوه جابه‌جا کنن که این‌قدر دیر اعلام می‌کنن؟ زودتر اعلام کنین ما رو از بلاتکلیفی بیرون بیارین... ایسنا، جان مادرت! پیگیری کن.
يك داوطلب کارشناسی‌ارشد | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
جان هر کی که دوست دارید، این قضیه رو پیگیری کنید که این سازمان‌ سنجش(رنجش)! هرچه زودتر این نتایج رو اعلام کند. بابا مردیم از بس...
بهرام قاسمی | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری سال 91 کی اعلام می‌شه؟ چرا هنوز در سایت سازمان هیچ خبری از آن نیست در حالی که زمان ثبت‌نام ارشد 92 سپری شده؟!
الهه | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام می‌شه سوال کنید نتایج تکميل ظرفیت آزمون سراسری 91 کی اعلام می‌شه؟
محمدصادق باطبی | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام و خسته نباشید. از اینکه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت را اعلام نمودید ممنون. ولی فکر نمی‌کنید اواخر دی یا اوایل بهمن کمی دیر است؟
علی اصفهانی | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
به نام خدا، ماشاءالله به دکتر توکلی، دکتر جون! تکمیل ظرفیت که دیگه اما و اگر ندارد، مگه اینکه بخواهيد یه کارهای دیگه بکنید؟!
حسن | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
به‌خدا که شورش رو درآورده‌اند! همه‌ی راههای ارتباطی با خودشون رو هم که بستن. به نامه‌ها که جواب نمی‌دن، یه تلفن الکی و سرکاری هم اعلام کردن. کسی جوابگو نیست. تو این سازمان هر کاری هم دوست دارن که می‌کنن! ما هم که دستمون به هیچ جا نمی‌رسه!
دکتر | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
آقا می‌دونم دوست داری ما دوباره ثبت‌نام کنیم و پول بگیری. بیا آقا ثبت‌نام دوباره هم کردیم! حالا نتیجه‌ی تکمیل ظرفیت رو اعلام کن، بریم دنبال زندگیمون. جواب رو زودتر بده تو رو خدا!
بدون نام | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
چرا اين‌قدر دير؟! من يك دانشگاه ديگه قبول شدم. اگر تكميل ظرفيت يك رشته ديگه جاي ديگه قبول شم، تكليف واحدهاي گذرانده من چي مي‌شه؟ لطف كنيد پيگيري كنيد نتايج را تا پايان آبان مثل سالهاي گذشته اعلام كنند.
بدون نام | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
چرا اين‌قدر دير نتايج تكميل ظرفيت ارشد را اعلام مي‌كنند.
احمدقلی | شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵ | پاسخ
like 1
dislike 0
طی فرآیند کنکور ارشد پیر شدیم! ثبت‌نام ارشد=آبان ... کنکور ارشد=بهمن... نتایج اولیه=خرداد سال آینده... نتایج نهایی=آخر شهریور سال آینده... تکمیل ظرفیت= آبان سال بعد... نتایج تکمیل ظرفیت=بهمن... شروع ترم جدید=؟؟... از ما که گذشت، ان‌شاءالله واسه نوه‌هامون درست می‌شه!
هیوا بیگلری | جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
آیا زمان اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت ارشد 91 دیر نیست؟
حسین | پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
احتمالا به علت تحریم هاست که نتیجه رو دیر اعلام می کنن. یا شاید هم بالارفتن قیمت ارز. فکر کنم کارکنان سنجش مجبور شده اند به جای استفاده از سیستم های مکانیزه با دست حساب و کتاب رشته ها و نمره ها و ظرفیت ها را انجام بدهند بخاطر همین هم وقت زیادی می برد تا بتوانند تکلیف هر داوطلب را مشخص کنند به خصوص که امسال سال اول شان هست که به این شیوه حساب می کنند!!!!!!!
نیما | چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
اول از اطلاع‌رسانی شما متشکر، بعدش خواهش می‌کنم پیگیری بیشتری بکنید آخه تا امسال سابقه نداشته این‌جوری باشه. همه‌ی بچه‌هایی که تو این مرحله شرکت کردند به نوعی همه‌ی برنامه‌ریزیشون رو جواب همینه؟ لطفن{لطفا} به‌خاطر بیست تومن یا حالا هر چی... مردم رو اینجوری بلاتکلیف نزارین{نگذاريد} یه تلفن هم اعلام کردن که اصلا پاسخگو نیست. لطفا شما پیگیری کنید و جوابش رو هم بزارید{بگذاريد} امیدمون به شماست. ممنون
فهیمه تاج‌نیا | چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
تو رو خدا پیگیری کنید چرا این‌همه دیر اعلام می‌شه؟ چرا به فکر جوانها نیستند؟ خودتون رو بذارید جای ما. به خدا شبها خواب نداریم از بلاتکلیفی؟!
منتظر | سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
اگر یه توضیح می‌دادن که علت دیر اعلام شدن چیه، ممنون می‌شدیم.
مهناز شکری | سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، می‌خواستم ببینم برای ثبت‌نام ارشد در قسمت ثبت معدل، منی که هنوز فارغ‌التحصیل نشدم چه معدلی وارد کنم؟ با تشکر
بدون نام | چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴
شمایی که هنوز فارق‌التحصیل{فارغ‌التحصيل} نشدی، چرا می‌خوای ارشد ثبت‌نام کنی؟!
وحید | دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا فکر خوبیه!!!!
اونایی که حتا مجاز نبودن تو ارشد سراسری تو تکمیل ظرفیت میتونن شرکت کنن. چه اتفاقای که این وسط نیفته.
جواب تکمیل ظرفیتم نیومده که همه مجبور شن 92 رو ثبت نام کنن. در ضمن اگه کسي روزانه قبول شد با اینکه تو کنکور 92 ثبت نام کرده و پولشم پرداخت کرده اصلا حق شرکت در آزمونو نداره مبلغ واریزیم که امکان نداره برگشت بدهند واقعا که عدالت داره کاملا برقرار میشه .
ممنون از این که سازمان سنجشم داره تو خدمت به ملت با دانشگاه آزاد برابری میکنه
معصومه | یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، لطفا پیگیری کنید نتایج رو زودتر اعلام کنن. واقعا با این خبر شوکه شدم. انگار همه منتظرن به نحوی ما رو سر کار بذارن!
الهام خراشادي‌زاده | یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
تاريخ آزمون نامناسب است.
علی | یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
بسیار زمان مناسبی برای اعلام نتایج می‌باشد!
بدون نام | شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
آخه این چه وضعیه؟ با این کارشون زندگی آدم رو به هم می‌ریزن. اصلاً آدم نمی‌دونه تکلیفش چیه؟ چکار باید بکنه؟
مريم محبوب | جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، لطفا پيگيري كنيد نتايج رو زودتر اعلام كنند. چرا سازمان سنجش اين‌جوري اين‌قدر دير عمل مي‌كنه؟ ما بايد اول نتيجه رو ببينيم تا بعد واسه ثبت‌نام ارشد 92 اقدام كنيم.
محمد | جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷ | پاسخ
like 0
dislike 1
با سلام، چرا اين‌قدر دير مي‌خوان اعلام کنن؟! سازمان سنجش اصلاً به فکر داوطلبها نيست! هميشه دوست دارن مردم رو غافلگير کنن!
يك داوطلب | پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام لطفا پیگیری کنید نتایج زودتر اعلام بشه ما هم تکلیف خودمون رو بدونیم.
مریم | پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
بعد می‌گن یه سری برای نیمسال اول پذیرش می‌شن!
بهنام | پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
.... چه‌طور تا پارسال 3 هفته‌ای نتایج اعلام می‌شد امسال 3 ماهه؟
عزيزي | پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
خبرگزاري محترم ايسنا، تو رو خدا! پيگيري بفرمائيد كه نتايج تكميل ظرفيت ارشد 91 زودتر اعلام بشه. آخه چه مملكتيه؟ اين كار سابقه نداشته. چرا امسال اين‌قدر مي‌خوان دير اعلام كنن؟! بابا به‌خدا ديگه جون بچه‌ها به لبشون رسيد! كسي هم نيست صداي ما رو به گوش مسئولين برسونه. خواهش مي‌كنم در اين خصوص پيگيري بفرمائيد همه تو بلاتكليفي هستن... با تشكر
مریم رضازاده | پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، خبر عجیبی بود. سالهای قبل حداکثر تا 20 روز بعدش نتایج رو اعلام می‌کردن. حالا امسال شانس ماست؟! آخه مگه می‌شه بهمن اعلام کنن؟ این کار رو کردن که یه پولی از ملت به جیب بزنن! باشه قبول. ما پول ثبت‌نام ارشد 92 رو می‌دیم. بعد 16 آبان که ثبت‌نام ارشد 92 تموم شد، لااقل نتایج تکمیل ظرفیت رو اعلام کنین. خواهشا صدای ما رو به رئيس سازمان سنجش برسونید.
يك فارغ‌التحصیل | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
تو رو جون مادرتون! سریع‌تر اعلام کنید. ما الان بلاتکلیفیم. خبرگزاری! آخه یه کاری بکن ما که صدامون به جایی نمی‌رسه!
فرید | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، واقعا ... است. انگار نه انگار که با این تصمیم ... یه عده جوون رو علاف می‌کنن تا بهمن! چه توصیه‌ای هم فرمودن آقای رییس!
بدون نام | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
ای خدا!
حسین | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، واقعا خسته نباشن! بهمن؟! دو هفته مونده به کنکور؟!، می‌شه لطفا پیگیری بکنید که انگیزه سازمان از ... کردن ما چیه؟ انصافا چه دلیلی براي این کار دارن آخه؟ به خدا ما هم زندگی داریم! چرا سالهای گذشته این‌جوری نبوده؟!
hani | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، واقعا خبر شوکه کننده‌ای بود. صد رحمت به دانشگاه آزاد که نتایج تکمیل ظرفیت رو هم اعلام کرد و بچه‌ها رو جابه‌جا کرد، اون‌وقت سازمان سنجش اندر خم یه کوچه است... میزاشتن{مي‌گذاشتند} با نتیجه ارشد 92 اعلام می‌کردن که یک وقتی خسته نشن...! واقعا که... به‌خدا خیلی ناراحتیم از این بلاتکلیفی که هنوز نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 91 رو اعلام نکردن، ثبت‌نام ارشد 92 رو شروع کردن. حداقل تکلیف ما رو روشن کنن. تو رو خدا صدای ما رو برسونید که نتایج زودتر بیاد تا از این برزخ بیرون بیایيم. ای خدا!
سامان | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، به خدا با این خبر قاطی کردیم! آخه چرا اين‌قدر دیر اعلام نتیجه می‌کنن؟ ما که کم‌شانسیم به خدا. پارسال به 2 هفته نکشید که نتایج اومد. حالا ما تا بهمن باید منتظر باشیم. وای خدا این سازمان سنجش چرا این‌جوری می‌کنه؟ خواهش می‌کنیم پیگیری کنید که زودتر اعلام بشه، آخه چه خبره...؟
صدرالدین | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 1
واقعن{واقعا} خسته نباشن. بذارن بعد کنکور ارشد، اعلام کنند. چرا این‌قدر ... می‌گن؟ آقای خبرگزاری مدیونی اگه پیگیری نکنی!؟
هاني | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، سالهاي يش نتيجه حداكثر بعد 20 روز از زمان ثبت‌نام تكميل ظرفيت اعلام مي‌شد و بعد دوباره در د‌ي‌ماه نتايج مرحله دوم تكميل ظرفيت رو اعلام مي‌كردند. خواهش مي‌كنم از آقاي توكلي بپرسيد منظورشون اين هست كه مثل روال سالهاي قبل هست كه منظور از نتايج نهايي همون سري دوم سالهاي قبله؟ آخه اين‌طوي سابقه نداشته كه اين‌قدر دير نتيجه اعلام شود. خواهشمندم يه پيگيري بفرمائيد. قبلا متشكرم
مصطفی | چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۹ | پاسخ
like 0
dislike 1
سلام، واقعا جالبه! دانشگاه آزاد 4 روزه نتایج تکمیل ظرفیت رو اعلام می‌کنه، سراسری سه ماه! سالهای قبل به یک ماه هم نمی‌رسید. کلا جالبند.
سحر آسا لطیفی | سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، چرا نتایج تکمیل ظرفیت زودتر نمی‌آید باید تکلیف خودمان را بدانیم.
حميد فتاحي | سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۱ | پاسخ
like 1
dislike 0
با تشکر از شما، چرا نتايج تکميل ظرفيت ارشد 91 خيلي دير اعلام مي‌شود و من اکنون نمي‌دانم ارشد 92 ثبت‌نام کنم يا نه و با اين شرايط هيچ انگيزه‌اي براي درس خواندن ندارم.
یک داوطلب | سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۴ | پاسخ
like 1
dislike 0
نمی‌شه نتایج تکمیل ظرفیت ارشد زودتر اعلام بشه که تکلیف خودمون رو بدونیم که بالاخره واسه کنکور چه جوری بخونیم؟ لطفا زودتر ما رو از بلاتکلیفی دربیارید.
هادی | سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱ | پاسخ
like 2
dislike 0
سلام، چرا این‌قدر دیر نتایج تکمیل ظرفیت رو می‌زنن؟ من دانشگاه غیرانتفاعی قبول شدم و دارم درس می‌خونم. اگه توی تکمیل ظرفیت یه جای دیگه قبول بشم، از ترم بهمن دوباره ترم 1 به حساب می‌آم یا درسهایی که پاس می‌کنم تطبیق واحد داده می‌شن؟ و آیا شهریه‌ای که داده‌ام رو بهم برمی‌گردونن؟
يك دوستدار ايسنا | سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰ | پاسخ
like 1
dislike 0
سلام، خيلي ممنونم كه خبر داديد نتايج تكميل ظرفيت ارشد 91 كي اعلام مي‌شود. براي خودم سئوال بود. ايسنا نشان داد كه به نظر و خواسته خوانندگانش احترام و ارزش مي‌گذارد.