• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 91071208284

آخـريـن وضعـيـت بـازار تـهـران

كريمي اصفهاني:برخي به دنبال اخلال‌گري در بازار تهران هستند

كريمي اصفهاني:برخي به دنبال اخلال‌گري در بازار تهران هستند

دبير كل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار گفت:با توجه به اتفاقات امروز(چهارشنبه) برخي از بازاريان در بازار تهران مجبور به بستن مغاز‌ه‌هاي خود شدند.

دبير كل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار گفت:با توجه به اتفاقات امروز(چهارشنبه) برخي از بازاريان در بازار تهران مجبور به بستن مغاز‌ه‌هاي خود شدند.

احمد كريمي اصفهاني به خبرنگار ايسنا گفت:با توجه به اتفاقاتي كه امروز در بازار تهران رخ داد برخي از بازاريان تهران ناچار به بستن مغازه‌هاي خود شدند، ولي از فردا بازاريان سركار خود حاضر مي‌‌شوند.

كريمي اصفهاني اظهار كرد:بازاريان تمايلي به بستن بازار نداشتند، اما طرح‌ريزي‌هاي كه از بيرون شده بود باعث شد كه بخشي از بازار امروز تعطيل شود.

وي با تاكيد بر اينكه «بازاري داد و فرياد نمي‌كشد و امنيت را برهم نمي‌زند» گفت: يك تعداد هستند كه اخلال امروز در بازار و ميدان فردوسي را ترتيب دادند و اين اتفاقات مربوط به آنهاست.

وي اظهار كرد: فردا(پنجشنبه) بازار تهران باز خواهد بود.

كريمي اصفهاني صبح امروز نيز به خبرنگار ايسنا گفته بود:‌ برخي به دنبال اخلال‌گري در بازار(تهران) هستند و ما انتظار داريم كه نيروي انتظامي اين مساله را پيگيري كرده و با اخلال‌گران برخورد كند.

دبيركل انجمن اصناف و بازار افزود:ما با اكثر اتحاديه‌ها صحبت كرديم و آنها نيز اعلام كردند كه شرايط عادي است و هيچ تمايلي براي بسته شدن بازار وجود ندارد.

كريمي اصفهاني همچنين گفت: برخي به دنبال اخلال‌گري هستند كه اين اخلال‌گري‌ها از خارج از بازار به آن تزريق شده است و ما انتظار داريم كه نيروي انتظامي اين مساله را پيگيري كرده و با اخلال‌گران برخورد كند.

وي در پاسخ به اين سوال كه دليل اين اخلال‌گري‌ها را چه چيزي و از چه كساني مي‌دانيد؟ گفت: دليل اين كار را نمي‌دانيم، اما گويا تعدادي ماموريت پيدا كردند كه اين كار را انجام دهند. به هر حال ما با اتحاديه‌‌ها صحبت كرديم و آنها اعلام كردند كه شرايط عادي است.

رييس شوراي اصناف نيز در همين زمينه از بروز برخي مشكلات در بازار تهران خبر داد و به خبرنگار ايسنا گفت:در چند راسته بازار عده‌اي مغازه‌داران را تهديد كرده‌اند كه بايد مغازه‌هاي خود را تعطيل كنند.

رييس شوراي اصناف با تاكيد بر اين‌كه اين مغازه‌داران نيز مجبور شدند چراغ‌هاي خود را خاموش كنند، گفت: ولي كركره مغازه خود را پايين نكشيدند و تنها چراغ‌ها را خاموش كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۱۴:۵۴

باشه باشه... تو راست می‌گی!