سرویس
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ / Dec 20 2014
تعداد کل اخبار: 15

عكس‌هاي تكان‌دهنده از ابوالفضل پورعرب / حال سوپراستار خوب است؟

» سرویس: فرهنگي و هنري - سينما و تئاتر

عكس‌هاي تكان‌دهنده‌اي كه از ابوالفضل پورعرب، سوپراستار دهه‌ي 60 و 70 در فضاي اينترنتي از شامگاه 9 مهر ماه منتشر شده است، هر مخاطبي را متاثر مي‌كند.

به گزارش خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابوالفضل پورعرب كه با فيلم «عروس» بهروز افخمي در سال 1369 مطرح شد، متولد 1340 در تهران است و تحصيلات خود را در رشته بازيگري و كارگرداني تئاتر از دانشسراي هنر به پايان رسانده و سال 1359 با فعاليت در تئاتر و بازي در نمايش «ماموريت حساس» كار هنري خود را آغاز كرده است.

آن‌‌طور كه گفته مي‌شود، اين هنرمند به دليل سرطان وضعيت جسماني‌اش نامناسب است.

او با فيلم «زخمه» به كارگرداني خسرو ملكان در سال 1362 وارد سينما شد و در ادامه در فيلم «دزد و نويسنده» به عنوان دستيار كارگردان فعاليت كرد.

ابوالفضل پور عرب به عنوان جوان اول فيلم‌هاي دهه 70 نقش‌هاي زيادي را بازي كرد كه از جمله آنها مي‌توان به «قرباني»،«آواز تهران»،‌ «نرگس»،«رابطه پنهاني»،«مهاجران»،«سوء ظن»،«دوروي سكه»،«نيش»،«چهره»،«مرضيه»،«بهشت پنهان»،«در كمال خونسردي »،«بي‌قرار»،« مردي شبيه باران»، «قاصدك»،«حماسه قهرمانان»،«غريبانه»،«بادوشقايق»،«جواني»،«مردي ازجنس بلور»،«عشق كافي نيست»،«معصوم»،«دست‌هاي آلوده»،«رقص شيطان»،«همسر دلخواه من»،«تيك» و «زنداني 707» اشاره كرد.

اين بازيگر از اوايل دهه 80 دوران كم كاري‌اش در سينما آغاز شد و بيشتر در مجموعه‌هاي تلويزيوني به ايفاي نقش پرداخت.

ابوالفضل پورعرب در سال 1375 براي فيلم «مردي شبيه باران» موفق به دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول مرد شده است.

همچنين براي فيلم «عروس» از جشنواره پيونگ يانگ جايزه بازيگري گرفت.

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب

پوستر فيلم عروس

پوستر فيلم نرگس

انتهاي پيام

در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*
● تعداد‌ نظرات (131)
ابراهیم رضایی | جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸ | پاسخ
like 1
dislike 0
اشکهام سرازیر شد وقتی عکستونو دیدم از ته قلبم میگم دوستت دارم انشاالله هرچه زودتر سلامتیتو بدست بیاری.
سارا زمانی | دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا متاثرشدم بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران به این روز افتاده و دریغ از یک کلام که از رسانه ها در مورد وضعیت جسمانی این عزیز بشویم واقعا متاسفم برای رسم و رسوم خودمون چه زود فراموش میکنیم گذشته هامونو
فرزین مشگانی | پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی به شما علا قه مندم وبا دیدن این عکس ها خیلی ناراحت شدم ان شاالله شفا بگیرد چون ازستارگان سینمای ایران هستید وسریال زیبایتان را در سریال تنهاترین هیچگاه فراموش نمیکنم
سيف الله علي زاده | شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
دعا از ما، شفا از خدا.
میلاد زمانی | یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
انشاالله حالش خوب می شه دوباره چهرشو تو فیلما می بینیم .به امید خدا ودعای مردم مهربان ملت ایران
رضا مباركي | یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
من پورعرب را خيلي دوست دارم. وقتي فهميدم به اين بيماري دچار شده، اشك در{از} چشمم سرازير شد و اميدوارم هر چه زودتر شفا يابي! و درعرصه سينما دوباره ببينمت. رضا هستم از بوشهر
سمانه | شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۲ | پاسخ
like 1
dislike 0
اشکهام بی‌اختیار سرازیر شده... نمی‌تونم باور کنم... خدایا... چرا...؟!
amirmosavi | سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۴:۱۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
اینجا خدا باید نظر بده!
هستی روییان | جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
از خداوند متعال برای تمامی مریض‌ها شفای عاجل خواهانم به خصوص هنرمند عزیز کشورمان آقای پورعرب.
امیر | پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدایا شفا {بده} مریض‌ها رو!
سید محمد محمدپور | چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
آرزوی سلامتی و بهبود شمار را دارم، خیلی دوستت دارم.
hasti sarlak | شنبه ۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، خیلی ناراحت شدم. الان شب تاسوعاست، واست دعا می‌کنم ابوالفضل جان.
مهرداد پورکاظمی | دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
مرد آنست که در کشاکش دهر، سنگ زیرین آسیا باشد!
علی نوری | شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، از پدر آسمانی خواستم و می‌خوام شفای شما را بده. خیلی ناراحتم.
ز.م | جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
ان‌شاءالله هرچه زودتر بهبودی پیدا کند در این ایام عزیز.
سهیلا.ب | چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، شنیدن خبر بیماری هنرپیشه بسیار محبوب ایران، آقای پورعرب، خیلی ناراحتمان کرده و روزی نیست که برای سلامتی و بازگشت ایشان به عرصه سینما دعایش نکنیم. خدایا! ای کسی که اسمت و ذکرت درمان دردهاست. تو رو به بزرگی‌ات، به علیم و قدیر بودنت و به حرمت پنج امام معصوم(ع) قسم‌ات می‌دهیم دست عافیت بر سرا ین عزیز بکش! آمین یا رب العالمین.
سحر احمدی | پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
دعا می‌کنم حالشون زود خوب بشه.
ا.ص | چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
اعصابم خرد شد به‌خاطر آقای پورعرب، لعنت به این دنیا.
مجید ابراهیمی | دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، من برای هنرمند عزیز کشورمان آرزوی سلامتی دارم.
وحید منتظری | دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
بهترین بازیگر ایران بوده. امیدوارم که هر چه زودتر خوب بشه و به کارش ادامه بده. من از فیلمهای ایشان لذت می‌بردم. خیلی هنرمنده.
فاطمه | چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
آقای پورعرب به سرطان اثنی‌عشر مبتلا هستند. انشاءالله به حق پیغمبر(ص)، خدا شفای عاجل به ایشون عنایت کنه. یا فاطمه زهراء(س)
صبيه سيدآقايي | چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
انشاءالله حالش خوب شود، خيلي ناراحت شدم.
HESAM | سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
امیدوارم که زنده و سلامت باشن.
پریسا گلمکانی | دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
وای خدای من! اصلا فکر نمی‌کردم این آقای پورعرب باشه. از خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبودی می‌کنم.
ویدا | دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
یکی از بدترین لحظات زندگی‌ام دیدن چهره بیمار آقای پورعرب بود. از خدا شفاش رو می‌خوام.
حمید | دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا نمی‌دونم چی بگم... خدایا برای ابوالفضل آرزوی سلامتی می‌کنم چون خیلی دوستش دارم. دلم برای صدایش تنگ شده.
باران | یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
من ایمان دارم به‌زودی زود حال این هنرمند عزیز بهتر می‌شود حتی بهتر از قبل.
بدون نام | یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
ای بابا....!
بسم‌الله تاجيك | یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
"اللهم صلي علي محمد و آل محمد" الهي شفاي درد بي‌درمان بيماران، الهي برآورده شدن حاجت حاجتمندان، الهي آسايش همراه با ياد تو را از خودت مي‌خواهيم.
یوسف ابوالحسنی | یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی خیلی از این موضوع ناراحت شدم و برای سلامتی ستاره سینمای ایران دعا می‌کنم.
امیر ناصری | یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا از وضعیت درمانی ابوالفضل پورعرب ما را باخبر کنین و مشخص کنین آیا وی بهبود می‌يابد یا خیر؟
آرین خسروی | یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
گریم{گريه‌ام} گرفت خدایا به بزرگی‌ات به خدا بودنت! شفاش بده، بهت التماس می‌کنم نذار هنرپیشه‌ای که با فیلمهاش بزرگ شدم، عاشق شدم، خندیدم و گریه کردم، از دست بره. التماست می‌کنم بهش کمک کن، بهش قدرت بده که مقاومت کنه.
سعید | شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام به همگی، خیلی ناراحت شدم. امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کنند.
غزاله اصغری | شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
خداوندا دست شفا بر سر عزیز دل ملت ایران بکش! ای عزیز آمینمان را آمین کن.
زهره | شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا ناراحت کنندست{كننده است} کسی که محبوب دل مردمه، تو این وضعیت باشه. همه ما بخاطر این موضوع ناراحتیم. همه ما ایرانیان قلبا دوستش داریم و برای سلامتی آقای پورعرب دعا می‌کنیم. الهی، هرچه سریعتر بر تن ایشان لباس عافیت بپوشان. آمین
مریم آشوری | شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا متاثر شدم.
فاطمه | شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، بد نیست یک مصاحبه با خود او بکنید.
حمیدرضا نوروزی | شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
تاسف از رسیدگی‌های مسلمانان!
مجید حقی | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
ای اشک، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من - ای غم، تو هم لذت ببر از این همه آزار من. ابولفضل پورعرب(ابوالفضل(ع)) نگهدارت باشه. دوستت دارم مرد.
داوود رشیدیان | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
من از دیدن این عکس خیلی متعجب شدم و برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم خداوند شفای کامل به ایشان ببخشد که بتونن به عرصه بازیگری بپیوندد. انشاءالله
حسین حقی | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
ای اشک، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من - ای غم، تو هم لذت ببر از این همه آزار من. ابوالفضل پورعرب(ابوالفضل(ع)) نگهدارت. دوستت دارم مرد.
ز.ا | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدا به دخترش رحم کن. خدا شفاشون بده.
نگار | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
خداوندا با همه وجود، با چشم خیس و از اعماق قلبم، شفای عاجل همه بیماران را از تو خواستارم، به‌خصوص این هنرمند عزیز که برای هنر ایران زحمت بسیار کشیده‌اند و محبوب قلبهای ما هستند. به امید روزی که خبر سلامتی ایشان همه جا منتشر شود.
زهرا | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
وای، وای، وای، دارم دیوونه می‌شم. از همه‌تون خواهش می‌کنم هم واسه ایشون دعا کنید هم دایی من.
فروغ | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
دچار شوك شدم، اما دعا مي‌كنيم انشاءالله به‌زودي شفا گرفته و دوباره در تلويزيون ايشان را ببينيم، الهي آمين.
امین اسلامی | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
به امید شفای این بازیگر باغیرت، که خاطرات بسیاری از بازیهای ایشان داریم. همه دوستان یک آیت‌الکرسی بخوانیم! یادمان باشد این عزیزان را فراموش نکنیم و به‌ویژه مسئولان دست روی دست نکرده و منتظر مرگشان نباشند.
توفیق | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا ناراحت شدم. از خدای متعال برای ایشان درخواست شفای عاجل می‌کنم.
رویا از اصفهان | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، امیدوارم وقتی دارید این مطلب را می‌خوانید حالتان بهتر شده باشد. ما دوستدارانتان ازتون انتظار داریم روحیه‌تون رو مثل یک قهرمان واقعی حفظ کنید. شما فقط قهرمان تو فیلمها نیستید! منتظر خبرهای خوب در مورد بهبودیتون هستم.
ف.ف | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
با آرزوی سلامتی.
سجاد جولا زاده | سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
سلام به مرد خوش‌تیپ سینمای ایران. خدا شفاه بده.
م. هاشم‌پور | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۲:۵۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
ابوالفضل عزيز! امیدوارم هرچه زودتر سلامتی‌ات رو به‌دست بیاری.
آرزو | پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
آقاي پورعرب! شما هنرپيشه محبوب من و همسرم هستيد. اميدوارم كه هرچه زودتر بهبودي حاصل شود. واقعا متاثر شديم. دعاي همه ما پشت سر شماست.
مینا شیخ رباط | پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
یادمه کوچیک که بودم، وقتی ایشون بودن، کسی به شهرتش نبود. تمامه اتاقه داداش بزرگم عکسهاش بود. حالا شوکه شدم فقط از آقا امام زمان(عج) می‌خوام کمک کنه، شفاعتش کنه.
سعید افشانی | پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی ناراحت شدم انشاالاه{الله} خدا شفاش بده.
مهرداد | پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
امیدوارم که هرچه سریع‌تر سلامتی‌اش رو به دست بیاره.
علیرضا طهرانچی | پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
من 16 سالمه یعنی فیلمای زمان ما رو آقای پور عرب بازی کرده ولی حالا خیلی سخته که اینجوری ببینمش. براش دعا میکنم...
majid mirzakhani | پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی ناراحت شدم از خداوند ارزوی سلامتی وتندرستی برای ایشان خواستارم
بهنام | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی ناراحت شدم،خدایا تو را به بزرگیت قسم شفا بده همه بیمارها رو
مهدی بردیده | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
متاسفم واسه کسی که میگه کجاش تکان دهنده است.همه واسه شفای ایشون دعا کنیم...
افسانه فخاری | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
من این تصویر را چندمین بار است که امروز مساهده می کنم وباورم نمی شود.خدایااین هنرمند عزیزمان راشفابده.
ژیلا.ه.خ | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
باورم نشد بعد جستجوی زیاد در اینترنت باور شدم حقیقت داره. از ته دل از خدا همه بیماران رو شفا بده او رو هم شفا بده. آمین
مازیار خاکشورنیا | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
سوپراستاری بود واسه خودش
محمد | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
خيلي ناراحت كنندهاست وازاين ناراحت كننده تراين كه چرا صداسيما درباره بيماري اين هنرمند مشهور ومحبوب اطلاع رساني درستي نمي كنه
فاطمی | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
انشاءالله خدا همه مريضها رو شفا بده. آمين
زری | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
بمیرم این روز رو نبینم... به‌خدا جا خوردم چرا ابوالفضل خوشگل ما باید این‌جوری بشه؟ خدایا تو رو جان فاطمه زهراء(س)، کمکش کن شفا پیدا کنه.
کوروش عسگری | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
آقای پورعرب! شما هنوز هم از نظر من سوپراستار و جزو بهترینها هستید. از خداوند متعال برای شما و همه بیماران آرزوی سلامتی و بهبودی دارم.
ARASH | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
فقط می‌تونم دعا کنم.
مینا | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
دوستان! کافیه، یک كمي انسانی به این عکس نگاه کنید. اون وقته که بجای زخم زبون(راجع به اعتیاد و خب بخاطر سنشه و...) فقط دلتون می‌لرزه و نمی‌تونید چیزی بگید.
ناصر | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدا همه مریضها رو شفا بده. ابوالفضل عزیز ما فراموش شدنی نیست.
سیاوش | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۳:۰۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
آخه من خیلی دوستش دارم. گناه داره! دعا کنید براش.
mohammam | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۲:۵۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدایا آرزوی سلامتی تمام بیماران را از درگاهت خواستارم.
علی نیکزاد از آلمان | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
من افغان هستم یکی از طرفدارهای پر و پاقرص آقای پورعرب. امیدوارم زودتر خوب بشن ایشان و ما دوباره از کارهای ایشان در سینما و تلويزیون لذت ببریم.
عبداللهی | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
بیایم برای سلامتی ایشون و همه مریض‌ها، اونهایی که خوب بودن و قلبشون برای دیگران می‌تپه، یه صلوات هدیه کنیم...
تیمورزاده | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
فقط می‌تونم بگم که خیلی دوستت دارم. ناراحت شدم. دعا کمترین کاريه که می‌تونم بکنم. خدا بزرگه
سعید چینی‌کار | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدا انشاءالله شفای خیر به همه بیماران از جمله آقای پورعرب بدهد.
مهرنوش | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا خيلي سخته، من مي‌دونم چي مي‌كشه!
مریم | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
امیدوارم ایشون معتاد نشده باشند و فقط مریضی باشه. دلم لرزید. مريضی جسمی قابل حضم{هضم} هستش ولی اعتیاد باور کردنش خیلی سخته!
محمود باغنده | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا خیلی نگران شدم.... بنده از خدای بزرگ براش آرزوی سلامتی و بهبودی می‌کنم. انشاءالله که بتونه سلامتیش رو بدست بیاره.
ناصر | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
در هر صورت من دوستش دارم... شير پير هم باشه شيره...
علی ‏ | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
چقدر به خود و دنیای ‏ پوشالی خود مشغولیم که همدیگر را فراموش می‌کنیم!
ahmad | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
با نام خداوند متعال، انشاءالله خداوند همه مریضان را شفاء عنایت فرماید و همچنین این هنرمند محبوب مردم ایران را. خيلی ناراحت شدم. برای سلامتی ایشان دعا می‌کنم هرچه زودتر بهبودی خودشان را به‌دست آورند و دوباره به عرصه بازيگری برگردند. التماس دعا برای همه مریضان.
شقایق شفیع‌پور | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
آقای پورعرب! دعای خیر یه ملت پشتتونه.
مصطفی عبداللهی | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
بسیار بسیار ناراحت و غمگین شدیم، اشک ریختیم. عجیبه که چرا تا به‌حال خبری از بیماری ایشان نبود!
مهدی | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
مظلومیت الآن ابوالفضل پورعرب آدم رو یاد بازی به یادماندنی‌اش در فیلم "مردی شبیه باران" می‌اندازه. انشاءالله خدا شفا به او عنایت کند.
هانی | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
موندم چی بگم، واسه سلامتیشون دست به دعا بشیم.
حمید | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
"هو الشافی"
مجید رحیمی | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
فقط از خدا برایش آرزوی سلامتی دارم. امید به اینکه این چهره را دوباره در سینما و تلويزیون ببینیم.
nora | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، بسیار متاثر شدم چون هیچ اطلاعی از وضعیت جسمانی ایشان نداشتم سلامتی ایشان را از ته دل از خدای منان خواستارم.
رضا | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدا شفا بدهد انشاءالله.
شاولی‌پور | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
برای سلامتی این هنرمند محبوب، از خدا طلب شفاعت دارم. انشاءالله با بهبودی کامل مجددا به عرصه بازیگری برگردد.
حسین قاسمی | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدا کنه به حق علی(ع) شفا پیدا کنه چون چند تا نسل(!) عاشقشن.
بدون نام | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
امیدوارم خدا شفا بده.
ابراهیم صداقت | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
اولا که با شناختی که دشمنان سینما و تئاتر از آنها داريم بعید به نظر می‌رسد که مرد باهوش و هنرمندی بامعرفت مثل آقای پورعرب خودشان را به این‌روز انداخته باشند و در این جمع حضور پیدا نمایند. مگر ایشان به‌دلیل نقشی که در فیلمی که دارند گریم نموده‌اند و شما هم دارید ما را امتحان می‌نمائید که چقدر وسعت دید داریم! من به آقای پورعرب سلام عرض نموده و امیدوارم در کارهایشان موفق و پیروز باشند و الگوی خوبی برای جوانان کشورشان مثل همیشه باشند.
محمود | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
من هم واقعا متأسف و متأثر شدم. خیلی خاطره از فیلمهاش دارم. امیدوارم که سلامتی‌اش رو هرچه زودتر به دست بیاره.
محمود طالب‌الحق از سبزوار | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
به‌نام خدا، از دیدن و شنيدن این خبر به‌عنوان یک انسان و یک ایرانی و یک همنوع بسیار ناراحت و متاثر شدم و برای ایشان آرزوی شفای عاجل دارم. ولی نکته مهم و قابل‌عرض این است که ما آدمها هیچگاه نمی‌خواهیم قبول کنیم که مابین ما و دیگران فرقی نیست. "پول"، ثروت، "زیبایی"و اشتهار همه اکتسابی است و تا حدود زیادی به بخت و اقبال مربوط می‌شود ولی حب‌نفس و غرور هیچگاه نگذاشته در مواقع لزوم ما آدمها مواظب کردار و رفتارمون نسبت به نزدیکانمون و جامعه باشیم. هرگاه گرفتار مشکلی می‌شیم یاد خدا می‌يوفتیم{مي‌افتيم} در حالیکه یادمون رفته ما بنده خداییم. در پایان یک تغاضا{تقاضا} دارم از همه، بیاییم از این پیشامد که برای آقای پورعرب اتفاق افتاده و نظیرش تو دنیا بسیار بسیاره، درس عبرت بگیریم و واقعا و حقیقتا انسان باشیم! با تشکر
مقدم | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
من عاشق شخصیت آقای پورعرب هستم، همیشه هم بازیهای ایشون رو دوست داشتم. آرزوی سلامتی برای ایشان می‌کنم. خدا یاورت آقا ابوالفضل.
پوریا پورسرخ | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
دمتون گرم، خدا خیرتون بده. کمکش کنین، بنده خدا داره درد می‌کشه. هزینه‌های درمانیش رو پیگیری کنین. برای این ملت زحمت کشیده، گناه داره.
سحر محمدی | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
خدا به همه مریض‌ها شفا بده، همچنین شما هنرمند محبوب و دوست‌داشتنی وطن. خیلی ناراحت شدم، حیف.
امير سميعي | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
اميدوارم هرچه زودتر خوب بشي. براي خدا كاري نداره فقط اميد داشته باش.
badre | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
وای، واقعا ناراحت شدم. انشاءالله خدا شفاش بده.
لیلی | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
با دیدن تصویر ایشون خیلی متاثر شدم. امیدوارم هر چه زودتر خبر سلامتیشون رو بشنویم و باز شاهد ایفای نقشش رو پرده سینما باشیم با همون صدا و لهجه صمیمی و دوست‌داشتنی. از صمیم قلب برای شفای ایشون دعا می‌کنم.
م. ک | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۴:۰۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
بهبودی ایشان را از خداوند منان خواستارم.
لیلا | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۶ | پاسخ
like 0
dislike 0
دلم خیلی خیلی گرفت. از درگاه خداوند متعال که رحمان و رحیم است، می‌خواهم هرچه زودتر سلامتی از دست رفته این هنرمند محبوب کشورمان را به او برگرداند.
محمدجواد زبردست | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
اتفاقا حال عمومي جناب پورعرب عاليه و كاملا مشخصه كه ايشون با بيماري دارن دست و پنجه نرم مي‌كنند و قطعا سلامتي كامل رو به دست مي‌آرند.
صفي خاني | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
ناراحت شدن و ابراز تاسف!
فتانه | سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی ناراحت شدم. خدايا شفا بده همه مريض‌ها رو.
عسل | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدا شفای عاجل عنایت فرماید. آمین
بدون نام | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
"يا من اسمه دواء و ذكره شفاء" خداجون شفاشون بده.
سعید فرهادی | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
ابوالفضل جان، فقط می‌تونم بگم که خیلی دوستت دارم و امیدوارم خداوند از عمر ناکسان کم كنه و به عمر تو بیافزاید.
حمید فرحبخش | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدایا بهش رحم کن. خیلی خوش‌تیپ.
فرزاد صبری | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
اعصابم خیلی خورد شد. من عاشق ایشونم به خاطر مردم و طرفداراش هم شده باید به امید خدا خوب بشن...
امامی | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
"در نومیدی بسی امید است - پایان شب سیه سپید است". خداوند سلامتی را به آقای پورعرب بازگرداند انشاءالله.
لیلا احمدزاده | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان، خیلی خیلی ناراحت شدم برای آقای ابوالفضل پورعرب و از خداوند خواستار سلامتی همه‌ی بیماران و از جمله آقای پورعرب هستم. آقای پورعرب هر جا که باشید همیشه همراهتان هستیم دعاهای همه‌ی عزیزان انرژیهای مثبتی خواهد بود برای بهبود بیماری شما. خدا همیشه یارتان.
ک. ب | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
هنرمند با رفتن خود بخشی از خاطره زمان خويش را هم با خود خواهد برد. به امید شنیدن خبر سلامتی ایشان.
علیرضا | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
از خدای متعال عاجزانه تقاضا دارم که به شما استقامت بیکران عنایت فرماید تا بتوانید اين دوران بسیار سخت را مردانه پشت سر بگذازید....
همنامت حضرت ابوالفضل(ع) یاری‌ات کند.
پریسا. س | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی خیلی ناراحت شدم. از ته دل آرزو می‌کنم خدا به ایشون و همه بیماران سلامتی بده... فیلم "عروس" که اومد رو پرده، من دبیرستان بودم و هرگز فراموش نمی‌کنم که آقای پورعرب چقدر طرفدار داشتن. یا خدا!
رضا | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
انشاءالله هرچه سریع‌تر سلامتی‌شان را به دست بیاره. واقعا خیلی ناراحت شدم. خداوند هرچه زودتر مریضها را شفا بده. آمین
سعید کریمی | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، آقای پورعرب! محکم باش. بدون{بدان} خیلی‌ها دوستت دارن و منتظر بازگشتنت هستن. همه ما دوستت داریم و برای سلامتیت دعا می‌کنیم.
امير حق‌دوست | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
"هرچه باشي نازنين ايام خوارت مي‌کند! هرچه باشي شيردل دنيا شکارت مي‌کند" با آرزوي شفا براي او.
سارا | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
دلم گرفت، اشکم اومد. کاش نمی‌دیدم این عکسها رو.
روشا صالحی از اراک | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام خدمت دوستداران این بازیگر عزیز، انشاءالله هرچه زودتر سلامتی خود را بدست بیاورند.
محمدرضا | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
من از صبح دارم این تصویر رو می‌بینم. اصلاً باورم نمی‌شد، کلی تو گوگل گشتم دیدم که درسته، عکس خودشه. شُکّه{شوكه} شدم، ایشالله{انشاءالله} خدا شفاش بده. اشک تو چشمم جمع شد. ایشالله زود خوب بشه.
ابراهيم رسام | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
واقعا كُپ كردم و انشاءالله كه شفا پيدا كنه و مطمن باشيد يكي از سوپر استارهاي بزرگ سينماي ايران است.
طاهره دهلوی‌نژاد | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
خدایا ازت خواهش می‌کنم شفايش بده! هر کسی تو دنیا که مریض هست شفا بده! آمین...
محمد | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
خب سن او بالا رفته و حتما بیمار هم هست. عکس موجود کجاش تکان‌دهنده است. امان از بیماری! از قدیم گفتند سلامتی با یک نسیم جابه‌جا می‌شود. انشاءالله او را سرحال‌تر ببینیم.
امیر مهدی | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۱
یعنی چی که کجاش تکان‌دهند است؟ اگر یک جست‌وجوی کوچیک تو اینترنت انجام بدید و عکسهای قدیمی ایشون رو ببینید متوجه این تغییر وحشتناک چهره‌شون به دلیل بیماری می‌شید.
حمیده رجبی | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، بسیار متاثر شدم چون هیچ اطلاعی از وضعیت جسمانی ایشان نداشتم سلامتی ایشان را از ته دل از خدای منان خواستارم.
حمید رضا | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹ | پاسخ
like 1
dislike 0
واقعا دردناکه،واسشون آرزوی سلامتی و بهبودی از خداوند رو دارم
a-r | جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
واقعا ناراحت شدم. خدايا، الهی شفا پیدا کنه.
سحر انتظامی | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
خیلی متاثر شدم به خاطر دیدن این تصویر. واقعا حیف چون من بازیهای ایشان را دوست دارم.
شهرام | دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶ | پاسخ
like 2
dislike 0
"يا من اسمه دواء و ذكره شفاء"