• شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۱ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 91070805424
  • خبرنگار : 71419

واليبال جوانان آسيا – اروميه

واليباليست‌هاي ايران و چين پيروز شدند/ كره جنوبي باخت

واليباليست‌هاي ايران و چين پيروز شدند/ كره جنوبي باخت

تيم‌هاي ايران، چين، ژاپن و چين‌تايپه در سومين روز رقابت‌هاي واليبال قهرماني جوانان آسيا، به ترتيب برابر تركمنستان، كره‌جنوبي، افغانستان و ازبكستان به پيروزي دست يافتند.

تيم‌هاي ايران، چين، ژاپن و چين‌تايپه در سومين روز رقابت‌هاي واليبال قهرماني جوانان آسيا، به ترتيب برابر تركمنستان، كره‌جنوبي، افغانستان و ازبكستان به پيروزي دست يافتند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، تیم ملی والیبال جوانان چین‌تایپه در دومین دیدار خود در رقابت‌های والیبال جوانان آسیا توانست با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود، ازبکستان عبور کند. در این بازی چین‌تایپه ابتدا ست اول را با نتیجه 25 - 15 پیروز شد. در ست دوم نیز این تیم با حساب 25 – 19 جوانان ازبکستان را مغلوب کرد و در ست سوم هم چین‌تایپه با نتیجه 25- 22 ازبکستان را شکست داد.

در ديگر مسابقه نيز كه دو تیم ژاپن و افغانستان برگزار کننده سومین دیدار خود از گروه "ب" رقابت‌های والیبال قهرماني جوانان آسیا در سالن سه‌هزار نفری ارومیه به مصاف هم رفته بودند، در نهایت جوانان ژاپنی با نتیجه 3 بر صفر جوانان افغانستان را شکست دادند. جوانان ژاپن در ست‌های اول و دوم با نتایج مشابه 25 – 10 و در ست سوم نیز با حساب 25 – 13 از سد تیم ملی جوانان افغانستان گذشتند.

همچنين تيم ملي واليبال جوانان چين در دیداري پنج‌گيمه، تيم ملي جوانان كره جنوبي را شكست داد. در این دیدار ست اول با نتیجه 25 - 21 به سود چین به پایان رسید، ولی در ادامه، اين جوانان کره جنوبی بودند که دو ست پیاپی را با نتایج 25 - 23 و 25 - 20 به سود خود تمام كردند تا این دیدار در ست چهارم پیگیری شود.

در ست چهارم جدال دو تیم شرق آسیا، که از مدعیان عنوان قهرمانی نیز هستند، چینی‌ها در یک دیدار نزدیک با نتیجه 25 -22 کره جنوبی را شکست داده، بازی را به ست پنجم کشیدند. در ست پنجم نیز تیم چین با حساب 15 - 7تیم کره جنوبی را مغلوب کرد تا در پایان ست شماری‌ها، با نتیجه 3 بر 2 پیروز این میدان شود.

تیم ملي والیبال جوانان تایلند نيز در سومین بازی خود موفق به شکست سری‌لانکا شد. تایلند در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 15 و 25 بر 13 به پیروزی رسید.

در آخرين ديدار امروز نيز تيم ملي واليبال جوانان ايران موفق شد با نتيجه 3بر صفر و امتيازهاي 25-13 ، 25-17 و 25-13 تيم ملي تركمنستان را شكست دهد. شاگردان "نفرزاده" روز يكشنبه، 9 مهر، ساعت 16 به مصاف چين‌تايپه مي‌روند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha