• جمعه / ۷ مهر ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91070704462
  • خبرنگار : 71438

/اختصاصي ايسنا/

فرهاد مجيدي از فوتبال خداحافظي كرد

فرهاد مجيدي از فوتبال خداحافظي كرد

در اقدامي غير منتظره، فرهاد مجيدي بازيكن پيشين استقلال و تيم ملي از فوتبال خداحافظي كرد.

در اقدامي غير منتظره، فرهاد مجيدي بازيكن پيشين استقلال و تيم ملي از فوتبال خداحافظي كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فرهاد مجيدي كه سال‌ها پيراهن تيم فوتبال استقلال تهران و تيم ملي را بر تن كرده بود، امروز كفش‌هايش را آويخت و با مستطيل سبز وداع كرد.

مجيدي كه در سال‌هاي گذشته به عنوان يكي از بازيكنان تاثيرگذار استقلال، عملكرد مناسبي در اين تيم داشت و به بازيكن محبوب هواداران استقلال تبديل شده بود، سرانجام امروز (جمعه) تصميم گرفت در سن 36 سالگي از فوتبال خداحافظي كند.

كاپيتان آبي‌ها با وجود پيشنهادهايي كه داشت حاضر نشد در تيمي به غير از استقلال بازي كند، اما مسوولان اين تيم به ويژه امير قلعه‌نويي خواهان او نبودند و مجيدي پس از اينكه فصل گذشته براي بازي با الغرافه قطر از استقلال جدا شد، با آمدن قلعه‌نويي ديگر نتوانست به جمع آبي‌هاي پايتخت بازگردد.

مجيدي در بازي‌هاي گذشته استقلال، بارها از سوي هواداران اين تيم تشويق شد و آنها خواستار بازگشت مجيدي به تيمشان بودند. اما اين درخواست هيچ‌گاه از سوي قلعه‌نويي جدي گرفته نشد، تا اينكه مجيدي براي هميشه از دنياي بازيكني خداحافظي كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۰۶

فرهاد مجیدی نمونه یک بازیکن حرفه‌ای بود و در اوج آمادگی خداحافظی کرد. قلعه‌نویی باید منافع شخصی را کنار می‌گذاشت و او را به استقلال برمی‌گرداند تا کاپیتان آخرین سال بازی‌اش را با پیراهن آبی می‌گذراند.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۲:۴۷

فرهاد! نرو، بدون تو چطور طاقت بياريم؟يه دونه‌اي

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۳۳

اين بازيكن حرفه‌اي اگر به خاطر منافع شخصي‌اش تيم پارسال رو رها نمي‌كرد، الان حداقل با دو قهرماني و احتمالا حضور در مراحل بالاتر ليگ قهرمانان، از فوتبال خداحافظي مي‌كرد... خود كرده را تدبير نيست!

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۵:۵۳

آقا "رضا"! من مثل تو عاشق استقلالم، چه با قلعه‌نویی، چه با فرهاد و چه بدون هردوشون .ولی خودت قضاوت کن. کدوم مهاجم استقلال از فرهاد بهتره؟ فرهاد هم از نظر فنی و هم اخلاقی نمونه بود. یادت بخیر 7 دوست داشتنی.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۳۵

خدا از قلعه‌نويی...! فرهاد همیشه در قلب ما هستی...

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۴۱

خداحافظ ای آبی روشن عشق.....چقدر لُنگی‌ها! و اون آقاهه الان خوشحالن.... ممنون که باز هم با تعصبت با یه حرکت بجا، دودستگی رو تو هواداران از بین بردی حتی به قیمت پا گذاشتن رو آرزوی خودت "خداحافظی با پیراهن استقلال"........7/7 خداحافظ 7 مقدس قلبهای آبی!

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۴۷

به آقای قلعه‌نويي باید جایزه نوبل داد. آقای قلعه‌نويی دیگه شبها راحت بخواب، ترسی از فرهاد مجیدی نداشته باش. دوستت داریم فرهاد مجیدی.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۵۳

خدا قلعه‌نویی رو ... کنه ایشاا...{انشاءالله} داداش فرهاد گلم همیشه چشم انتظارتیم. به امید ... قلعه‌نویی

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۵۶

امير{قلعه‌نويي} اگه استقلال رو هم قهرمان آسيا كنه، باز هم نمي‌بخشيمش!

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۱:۵۷

باورش سخته. واقعا تكي فرهاد! الگوي مني.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۲:۲۵

فرهاد مجیدی برای اینکه ماندگار بماند بیاید به تراکتور.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۲:۳۹

چیزی که قلعه‌نوعی{قلعه‌نويي} می‌خواست، یعنی چشم دیدنش رو هم نداشت و کاری کرد که بدون اینکه لباس استقلال رو تنش کنه، خداحافظی کنه... این حق مجیدی نبود. آقای، آقا چیه؟ شما لیاقت واژه‌ی آقا هم ندارید. پس ... یادت باشه توان{تاوان} این بی‌مهری رو یه روز می‌دی! فراموش نکن فوتبال با علی و علی‌ها و چاقوکشی جلو نمی‌ره! مجیدی محبوب بوده و هست و خواهد بود و یک‌هزارم محبوبیت اون رو نمی‌تونی به دست بیاری...

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۳:۳۵

فرهاد مجیدی همیشه در قلب استقلالی‌ها خواهد بود نه فقط به خاطر گلهای زیبایي که براي استقلال زد، بلکه برای شخصیتی که از خودش نشان داد بلکه برای زندگی مثبتی که داشت بلکه برای اینکه تو این همه سال هیچ‌کس در محیط بیرون فوتبال حرکت ناشایستی از فرهاد ندید. به‌معنی واقعی اصالت ایرانی که داشت تعهدی که به خانواده داشت و اینکه به معنی واقعي نشان داد در این فوتبال می‌توان بازیکن بااخلاق هم مشاهده کرد!! چون بوده‌اند در این فوتبال کسانی‌که به قول خودشان جامهای بسیاری برای استقلال آورده‌اند ولی محبوب نیستند چون اخلاق را فقط در جلوی دوربین تلویزیونی رعایت می‌کنند و در بیرون اثری از اخلاق نشان نمی‌دهند! فرهاد به معني واقعی محبوبیتی از جنس ناصرخان دارد و چنین محبوبیتها سالهای سال پایدار می‌ماند. به امید روزی که فرهاد سرمربی استقلال شود.... و بساط نوچه و نوچه‌پروری را از این تیم جمع کند...ایشالاه{انشاءالله}.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۴:۳۷

عاقبت پريدن با .... و .... همينه! دو نفري كه منافع زيادي از قبل استقلال به جيب زدن!

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۴:۵۶

فرهاد همیشه تو قلب ما جا داره، فرهاد یعنی تعصب و غیرت.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۵:۵۷

نام فرهاد مجیدی همیشه در فوتبال استقلال چون ستاره‌ای پرفروغ خواهد درخشید. او باریکن بااخلاق و باتکنیکي برای فوتبال ایران است، امیدواریم همیشه موفق و پیروز باشد.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۶:۱۶

فرهاد مجیدی اسطوره‌ای تا ابد مانگار است. تقدیم به آقایی که با نوچه‌هاش تو این فوتبال کسی شد!

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۱۹:۴۳

آقاي مجيدي كار خوبي كردند كه خداحافظي كردند. اين فوتبال به درد آدمهايي مثل مجيدي نمي‌خوره كه توش آلوده بشه. بزرگ بمون فرهاد جان!

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۲۲:۳۴

اولین باری هست که برای یه فوتبالیست اشک ریختم. فرهاد جان دوستت داریم. این رو مطمئن باش هرگز فراموشت نمی‌کنیم.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۷ ۲۲:۴۷

به‌عنوان يك استقلالي از شنيدن اين خبر شوكه شدم. فرهاد زود تصميم گرفت. البته اين اواخر آقايان مثل توپ با ايشون و شخصيتش در رسانه‌ها بازي كردند! حيف از مجيدي كه بايد دور از مستطيل سبز باشه. آقايوني چون كريمي و مجيدي، قلب آبي و قرمزها هستند. نمي‌دونم چي به سر اين فوتبال داره مي‌آد و چقدر بايد به آقايان بها داد و حق هوادار رو ناديده گرفت.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۸ ۰۰:۱۲

فرهاد عزیز! این موضوع را نمی‌توانم بپذیرم و هر لحظه منتظر تجدیدنظر در تصمیمت هستم. استقلال بدون فرهاد هرگز. ژنرال مغرور نباش و این پسر آبی را منصرف کن.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۸ ۰۷:۴۹

فرهاد جان! برای همیشه در دل هواداران ثبت شده‌ای.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۸ ۱۳:۰۴

مجیدی یه اسطوره تکرار نشدنیه و بی‌شک بهترین فوتبالیست ایرانه...! کسی که حتی می‌شه گفت تو لیست بهترین فوتبالیستهای آسیاست. نباید اینجوری باهاش برخورد می‌شد. اون از جواد زرینچه، این هم از فرهاد مجیدی. این حق اسطوره‌های ما نیست که اینجوری از فوتبال خداحافظی کنن. باشگاههای دیگه دنیا رو نگاه کنید که چقدر واسه اسطوره‌هاشون ارزش و احترام میزارن{مي‌گذارند}... لباساشون رو میزارن{مي‌گذارند} تو موزه افتخارات. واسشون یه صندلی تو ورزشگاه خالی میزارن. عکسشون رو میزارن رو دیوار ورزشگاه، براشون هر سال یادبود میگیرن و ... واقعا ما کجای فوتبالیم؟!