سرویس
پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ / Sep 18 2014
تعداد کل اخبار: 282

نتايج كنكور ارشد دانشگاه آزاد سه‌شنبه اعلام مي‌شود/تكميل ظرفيت در پايان شهريور

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

نتايج نهايي آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد تا ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 21 شهريور ماه اعلام مي‌شود.

به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر گفت:‌ در اين آزمون 625 هزار و 935 داوطلب شركت كردند كه از اين تعداد 80 درصد در جلسه آزمون حاضر بودند و در نهايت 63 هزار و 419 نفر پذيرفته شدند.

وي افزود: نتايج اين آزمون از طريق سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد به نشانيazmoon.com منتشر مي‌شود.

اقبالی اظهار داشت: ثبت نام در واحدهای دانشگاه آزاد از اول تا سوم مهرماه انجام می‌شود و اطلاعیه مربوط به مدارک مورد نیاز روز یکشنبه 26 شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به آدرس pubr-azmoon.com می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی اردیبهشت‌ماه برگزار شد، عنوان کرد: در این آزمون 625 هزار و 935 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 80 درصد معادل 499 هزار و 850 نفر در جلسه حاضر شدند و تعداد پذیرفته‌شدگان این آزمون 63 هزار و 419 نفر است.

اقبالی افزود: از تعداد کل پذیرفته‌شدگان 56 درصد مردان و 44 درصد زنان هستند و در این آزمون 31 درصد ظرفیت پذیرش نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند می‌رسانیم که ظرفیت‌های جدیدی در واحدها و پردیس‌های دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده که طی روزهای پایانی شهریورماه این رشته‌شهرهای جدید اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند انتخاب رشته مجدد داشته باشند.

به گزارش ايسنا، آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1391 در 6 نوبت صبح و عصر روزهاي پنجشنبه21، جمعه22 و شنبه23 ارديبهشت ماه در سراسر كشور برگزار شد.

در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*
● تعداد‌ نظرات (31)
نجمه شهبازی | جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، لطفا" کارنامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزادم را به آدرسم ایمیل کنید.
soheil | پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
در تکمیل ظرفیت چقدر امید به قبولی داشته باشیم ؟
جواد | شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
زمان تکمیل ظرفیت ارشد کی اعلام می‌شه؟
علی محمدی | شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا تکمیل ظرفیت ارشد 91 آزاد را بزنید.
روح‌الله اكبري | شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، ببخشيد تكميل ظرفيت ارشد دانشگاه آزاد كي اعلام مي‌شود؟
فرحانه | شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، خواهشمندم زمان دقیق تکمیل ظرفیت ارشد را اعلام نمایید.
محمود راهي | شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، 1- دانشگاه شوشتر چند نفر پذيرش كرده؟ 2- چرا در كارنامه اعلام نمي‌شود نفر چندم شده‌ايم. 3- تكميل ظرفيت چه وقت اعلام مي‌شود؟ با تشكر و سپاس
شهره پولادک | شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
لطفا بگویید چگونه می‌توانم از شرکت در انتخاب رشته مجدد در کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد و سراسری اطلاع پیدا کنم.
سیما کرم سراجی | جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، خوبید؟ می‌خواستم بدونم تکمیل ظرفیت ارشد رو کی می‌زنند. کارشناسی ارشد آزاد 91
غلامرضا تشکری | پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کی اعلام می‌شود؟ من اولویت انتخابم "مدیریت آموزشی" در دانشگاه آزاد "تنکابن" می‌باشد و قبولی در دانشگاه آزاد "رشت" هم برای من خوب است و اشکالی ندارد. با تشکر
علی زمانی | پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
شما رو به مقدسات قسم! سریع‌تر ظرفیت تکمیلی ارشد رو ثبت‌نام کنید و اعلام نتایج کنید که اگه آزاد جای درست قبول نشدم سراسری غیرانتفاعی رو ثبت‌نام کنم؛ تا از مهلتش نگذشته.
سیدمهدی لاجوردی | پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام امروز 30 شهریور است پس کی تکمیل ظرفیت آراد می‌آید؟
نسیم خ | پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
با عرض سلام و خسته نباشید، لطفا بگید{بگوييد} تکمیل ظرفیت از چه تاریخی شروع می‌شه و برای شرکت به چه سایتی باید مراجعه کنیم. ممنون می‌شم جواب دقیق بدید.
nazi | پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
زمان دقیق تکمیل ظرفیت را خواستارم.
سارا | سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، می‌شه بگويید ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد کی اعلام می‌شه؟
نوید | سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، لطفا تاریخ اعلام تکمیل ظرفیت "کارشناسی‌ارشد 91" رو اطلاع دهید. ممنون
سیده سمیرا حسینی | دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
تکمیل ظرفیت نسبت به سال گذشته چقدر افزایش یافته؟
حسين جليزي | چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
از اطلاع رساني عالي شما متشكريم ولي اگر زمان دقيق تكميل ظرفيت رو اعلام ميكردند خيلي بهتر بود حداقل ميتونستيم براي كارهاي ديگرمون برنامه ريزي بكنيم
الهام نواصر | چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱ | پاسخ
like 0
dislike 0
من متاسفانه در کنکور ارشد حقوق قبول نشده‌ام نه آزاد نه دولتی. خیلی زحمت کشیدم، بار سوم است كه امتحان می‌دهم. در تکمیل ظرفیت، حقوق هست؟ در پردیس چطور؟ کمکم کنید امسال وارد دانشگاه شوم.
امیر | چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
بسیار عالی است، لطفا" در صورت وجود سامانه اطلاع‌رسانی، در خصوص گزينش در واحدها و پردیس‌های جدید، اینجانب را مطلع نمایید. من متقاضی ثبت‌نام در این گزینشم. امیر شفاعتي، 21 شهريور 1391
رضا شهرودی | سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
با سلام، با اینکه رتبه بدی نیاورده‌ام ولی قبول نشده‌ام. خواهش مي‌كنم زمان و نحوه تکمیل ظرفیت امسال را کامل اعلام کنید تا درسی که خونده‌ام بی‌نتیجه نشه. با تشکر
لیلا رضایی | سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
اطلاع‌رسانی بسیار عالی بود و همین‌طور اعلام نتایج. خواهش می‌کنم زمان دقیق اعلام تكميل ظرفیت رو هم مشخص کنید چون بنده قبول نشده‌ام.
حمیدرضا علیزاده | سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲ | پاسخ
like 0
dislike 0
با عرض سلام و خسته‌نباشید، نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کی معلوم می‌شه؟ با تشکر
رئوفه خالقی | سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، امروز نتایج ارشد آزاد اعلام شد و من قبول نشدم. می‌خواستم بپرسم تکمیل ظرفیت چه زمانی اعلام می‌شه و ما چه کاری باید انجام بدهیم؟ ممنون
ناصر ملکی | سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۰ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، خسته نباشید. ببخشید می‌شه بگید تکمیل ظرفیت پذیرش دارید یا نه؟ اگه دارید زمانش‌ رو بگید. با تشکر
امين | دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، من در رشته "مشاوره مدرسه ويژه فرهنگيان" دانشگاه تهران قبول شدم ولي دانشگاه ما رو در رشته "مشاوره خانواده" پذيرش كرده.
حالا ما نمي‌دونيم تقصير سازمان سنجش بوده يا دانشگاه تهران. ضمنا من فقط به اين خاطر اين كد رشته رو انتخاب كردم كه ويژه فرهنگيانه،
اگه پيگيري كنيد ممنون مي‌شم.
ستایش | دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۴ | پاسخ
like 0
dislike 0
شما رو به خدا! بگین زودتر جوابها رو بدند. دارم می‌میرم.
فروغ سورانی | دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸ | پاسخ
like 0
dislike 0
ایمیل بدهید.
مهکامه مرادگنجه | دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵ | پاسخ
like 0
dislike 0
سلام، می‌شه لطف کنید تاریخ تکمیل‌ظرفیت کارشناسی 91 را اعلام کنید، ممنون میشم از لطفتون.
محمد رضا شریفی | دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱ | پاسخ
like 1
dislike 0
با عرض سلام و خسته‌نباشید، به نظر من زمان پاسخگويی به ما در رابطه با جواب دانشگاه، خیلی طولانی شد. از تمامی کسانی‌که در رأس هستند خواهشمندم که جواب این آزمونها رو سر وقت مرقوم بفرمایید تا استرس به کسی وارد نشود. با تشکر از شما
هوشنگ | یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷ | پاسخ
like 0
dislike 0
ممنون از اطلاع‌رسانی خوب شما.