• جمعه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 91061710053

رييس شوراي داوري كاراته آسيا به ايران مي‌آيد

رييس شوراي داوري كاراته آسيا به ايران مي‌آيد

رييس جديد كميته داوران فدراسيون كاراته از حضور رييس كميته داوران كنفدراسيون آسيا در ايران خبر داد.

رييس جديد كميته داوران فدراسيون كاراته از حضور رييس كميته داوران كنفدراسيون آسيا در ايران خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشجويان ايران (ايسنا)، فدراسيون كاراته ايران مدتها در تلاش بود كه بتواند "كانكاسيس" رييس كميته داوران فدراسيون جهاني كاراته را به ايران بياورد و مكاتبات زيادي را انجام داده بود كه اين سفر دو بار به تعويق افتاد و زمان نهايي كه براي حضور وي در ايران تعيين شده بود شهريورماه بود كه با استعفاي كانكاسيس از فدراسيون جهاني اين سفر لغو شد و پس از آن هم رييس كميته داوران فدراسيون ايران هم تغيير كرد و منوچهر حاجي‌محمديان جاي خود را به جواد سليمي داد. اكنون رييس جديد كميته داوران از حضور رييس داوران آسيا در ايران خبر مي‌دهد.

جواد سليمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: با توجه به مكاتبات انجام شده بين فدراسيون ايران و كنفدراسيون آسيا قرار است پاتريك لين رييس شوراي داوران آسيا و عضو شوراي داوري فدراسيون جهاني كه از مالزي است براي تدريس دوره داوري به ايران بيايد.

وي افزود: اين سمينار داوري 13 تا 19 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد كه در آن علاوه بر بخش‌هاي كه مربوط به داوري كوميته مي‌شود آموزش داوري كاتا را هم مدنظر داريم.

رييس كميته داوران فدراسيون كاراته در پاسخ به اين سوال كه در اين كلاس چند داور حضور خواهند داشت و چه داوراني حق حضور دارند؟ گفت: پيش‌بيني ما اين است كه حدود 500 داور شامل داوران آسيايي و جهاني در اين كلاس شركت كنند، البته داوراني كه مدرك بين‌المللي دارند حضورشان در اين كلاس الزامي است. در بخشي از اين سيمنار داوري هم آزمون ارتقاي داوران از جاج A نيز برگزار مي‌شود كه براي ما اهميت دارد.

سليمي ادامه داد: سعي مي‌كنيم از حضور اين داور مطرح جهاني براي آموزش مربيان تيم‌هاي ملي هم استفاده كنيم و اين داور مربيان ما را با شيوه‌هاي جديد امتيازدهي در بخش‌هاي كاتا و كوميته آشنا كند.

رييس كميته داوران كاراته ايران در پاسخ به اين سوال كه وقتي سفر كانكاسيس به ايران لغو شد چرا مسئولان فدراسيون ايران يك نفر از فدراسيون جهاني را جايگزين نكردند و اكنون كه داور مالزيايي به ايران خواهد آمد سطح خوبي دارد؟ يادآور شد: فدراسيون ايران هميشه در تلاش بوده تا بالاترين مقام داوري را به ايران بياورد، به همين منظور پس از آن كه كانكاسيس استعفا داد فدراسيون ايران به فكر جايگزيني فرد ديگري افتاد، البته هنوز هم به جاي كانكاسيس فردي ديگري معرفي نشده است تا ما از او استفاده كنيم و براي اينكه كارهايمان عقب نيافتد از پاتريك دعوت كرديم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha